Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 12481 til 12500 af 61667
-
Forvirret hjælp!!!mundligt dansk eksamen?
ForumindlægHejsa. :) Jeg har et spørgsmål . . Jeg skal op til mundligt dansk eksamen , er lidt forvirret om man kommer op i de tester som man har læst i klassen eller er det helt nye tester som man får til mundligt dansk eksamen? -
EØ eksamen stx
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan Erhvervsøkonomi eksamen foregår på STX , c-niveau ?? -
AT-eksamen - hvilke metoder?
ForumindlægJeg sidder netop og forbereder mig til min AT-eksamen i næste uge (jeg går i 3.g), og pludselig kommer jeg i tvivl om en masse ting. Jeg arbejder i mediefag og historie men med en samfundsfaglig vinkel på historiedelen, for ellers må de to fag ikke arbejde sammen (der skal være fag fra to hoved... -
EKSAMEN :O hjælp miig :'/
ForumindlægHej, jeg ville spørge om hvordan en fysik eksamen på B-niveau foregår? håber der vil være nogen der fortæller mig det -
Skriftlig matematik afl.
ForumindlægHvad skal der indeholde i en skriftlig aflevering i matematik? Bortset fra udregninger og facit -
Jeg kan intet matematik
ForumindlægHeeej jeg har virkelig problemer i matematik.. Har i haft det , hvordan kan man gøre sig bedre når man ikke kan forstå det.. -
Problemanalyse matematik rapport
ForumindlægHej jeg sidder og skal skrive en matematik rapport men ved ikke hvad problemanalysen skal indeholde og hvordan jeg skal skrive den. Håber en venelig sjæl vil hjælpe. -
Gode vendinger til eksamen
ForumindlægJeg skal til engelsk eksamen her på fredag, men tænkte på at lave en tråd med nogle gode vendinger, man kan bruge i forbindelse med sin eksamen, håber I andre er med på den;) Jeg starter lige selv. Hvis i fx. har brug for en kort pause at tænke i så brug sætningerne: "How shut I put it...&... -
'lovligt' - Eksamen
ForumindlægNu faldt jeg lige over et indlæg herinde, hvor en elev, der skal op i bio mandag (mener jeg det var), har fået de spørgsmål, man kan trække SAMT materialet/ artiklerne der tilhører. Er det 'lovligt' , kom jeg så bare til at tænke på? Jeg har aldrig hørt om andre før, der har fået det tilh... -
Sygdom før eksamen
ForumindlægHej. Jeg er desværre gået hen og blevet meget syg her dagen inden min eksamen. De er forholdsvis kontante på min skole, og de vil derfor højest sandsynelig kræve en lægeerklæring. Men koster den ikke 500 kr? Og hvordan skal fattige studerende dog have råd til det? Er der ikke noget man kan gøre? ... -
har brug for lidt sætnings hjælp til eksamen
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i tysk i folkeskolen. Jeg er lidt i tvivl om hvordan man siger de enkelte sætninger. F.eks. "Jeg har læst en tekst og hørt en lytteøvelse" og "den handler om..."Jeg har selv prøvet at oversætte sætningerne, men de er helt sikkert forkerte:Ich habe... -
MateMATik/VIGTIGT PLEASE
ForumindlægHEy... ER der ikke godt nogle som vil hjælpe mig med di´sse 2 opgaver...??? Skal nemlig aflevere dem på mandag, men jeg er grædfærdig, da jeg ikke kan finde ud af dem...opg 1) OM en funktion f oplyses, at den vokser eksponentiel, og at grafen går gennem punkterne (-2,17) og (10-214)a) Bestem fors... -
Matematik - 6. klasse
ForumindlægOmskriv til cm3 (kubikcentimeter) a) 2 cl (centiliter)= b) 2 l (liter)= c) 2 ml (milliliter)= - Håber i kan hjælpe mig.. -
Idiot til matematik - eksponentiel vækst
ForumindlægHejsa! Jeg sidder i en opgave hvor jeg skal berenge f(20) og jeg har siddet med det hele aftenen og aner ikke hvordan. HVORDAN -
Matematik - tegne grafer
ForumindlægJeg har lidt svært ved en opgave, og det ville være fantastisk hvis nogle kunne hjælpe. Opgaven: En funktion f er givet ved f(x) = 2x^2 - 2x+3 x< eller =4 x - 1. 4<x 1) Tegn grafen for f 2) Løs ligningen f(x) = 6 -
Økonomi eller matematik økonomi?
ForumindlægHej alle sammen Jeg overveje at læse vider på økonomi efter gymnasiet, men ligenu er jeg lidt i tvivl om jeg skal vælge økonomi eller matematik økonomi. Jeg forventer slet ikke at i vælger for mig, men vis nogle af jeg her som har god kendskab til økonomi og matematik økonomi studiet ville være ... -
Generelt om Tysk B eksamen
ForumindlægSå, jeg sidder og er igang med min 24-timers eksamen i mundtlig tysk, og jeg er egentlig lidt i tvivl om præcis hvad det er, som jeg skal tage op i min forberedelse. Skal man kun give et kort referat af teksten og perspektivere den til en tekst fra pensum, eller skal man også give en mere dybdeg... -
Eksamen i morgen - sætninger hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder netop nu til 24-timers eksamen i tysk, og behøves inderligt hjælp til et par sætninger. Hvordan vil i oversætte disse sætninger til tysk?: "Teksten handler om Hans Scholl og hans søskende, som sammen melder sig ind i gruppen Hitler-Jugend" og "Pludselig b... -
Kemi eksamen - Det periodiske system
ForumindlægHej.. Jeg er i den situation at jeg skal op i kemi B-niveau eksamen. Et af vores emner er "Det periodiske system og atomernes elektronsystem", men jeg synes det virker meget tyndt og let, hvis man skal nå at vise hvad man kan. I min dispostion er jeg indtil videre nået frem til: 1.Over... -
Tysk eksamen oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har trukket Mein Onkel Fred - en novelle i emnet Vergangenheit (fortid), som jeg skal til eksamen i i morgen. Den handler om tiden efter 2. verdenskrig. Der er en passage, som jeg ikke kan forstå, og håber, at nogle her kan oversætte den: Wenn ich ihn heute sehe, einen massigen Menschen...
