Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12541 til 12560 af 176852
  • HJÆLP til SRO-eksamen

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen På onsdag d. 22.06 skal jeg op til min mundtlige SRO-eksamen, hvor jeg skrev om identitetsdannelse i det senmoderne samfund. Da jeg ikke er helt sikkert på, hvad der er mest essentielt at lægge vægt på i min mundtlige fremlæggelse, søgte jeg lige på nettet, hvor jeg fandt frem...
  • Finde a og b eksponentiel

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ved, at når man skal finde a og b udefra to punkter, så kan man bruge formlerne. Men hvad nu hvis der er flere punkter. Hvordan finder man så a og b. M
  • Bestem a i funktionen

    Forumindlæg
    Funktionen g(x)=2x^3+ax^2-4x-2 hvor a er en konstand, har et lokaltminimum for x=2 bestem a Lidt hjælp tak:)
  • Find a i andengradsligning

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået en opgave hvor jeg skal finde a i en andengradsligning. b=4 og c =2 Hvordan finder jeg så a?
  • find a i trigonometrisk funktion

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har følgende ligning: a*tan(pi/4)+1=1,5 Hvordan bestemmer jeg a? Mvh. Julie
  • a buttock og buttocks i flertal?

    Forumindlæg
    Hedder det sådan her i flertal: a buttock og buttocks?
  • A Salary Cut

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet oversættelsen: "A Salary cut" ?
  • HASTER: Hvad betyder a og b?

    Forumindlæg
    HEj Er der nogen af jer der ved, hvad a og b betyder i en eksponentiel udvikling?
  • Undervisningsbeskrivelse ved skr. eksamen?

    Forumindlæg
    Skal læreren skrive en undervisningsbeskrivelse (studieplan), hvor "pensum" for året står, hvis holdet kun skal op i skr. eksamen, men ikke mundtlig? Det er 2g mat B, ny reform.
  • IØ Eksames læsning!

    Forumindlæg
    international økonomi lærer søges! Er der nogen der gerne vil hjælpe mig op til eksamen? Løn gives efter aftale! Har virkelig brug for hjælp i dette fag, så er du frisk og vil gerne hjælpe mig så skriv!
  • angst.. for engelsk B eksamen....

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... Jeg er bange.. har nærmest læst på alt, men ved at jeg går kold til eksamen :S:S:S:S
  • Biologi på A niveau ??

    Forumindlæg
    Jeg går i 2.g og tænker på at tage biologi på A-niveau i 3.g Har ikke haft biologi siden folkeskolen, da min klasse skal have biologi på c-niveau næste år i 3.g, hvor jeg så bare heller vil have det på A-niveau . Er der nogen der har erfaringerr med det, og kan fortælle om hvordan det er at ha...
  • hjælp inden eksamen

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan vise mig, hvordan man løser 19.2 og 19.3. Fik lignende opgaver sidste år, men de var begge to forkerte, og kan ikke finde ud af at løse dem på egen hånd.
  • historie eksamen

    Forumindlæg
    ideer til produkter? historie mundligt, underemnet er censur og ytringsfrihed.
  • HJÆLP TIL EKSAMEN - AKUT

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg er stødt på ord, som jeg slet ikke forstår: 1. Politisk forgrening 2. Politiske rettigheder 3. Flerpartisystem 4. flertalsvalg i enkelmandkredse 5. forholdstalsvalg 6. Lovgivningsprocessen Please hjælp med at give en forklaring på dem ;-)
  • Dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej hvad er forskellen på det moderne gennembrud og det folkelig gennembrud?
  • Råd til eksamen

    Forumindlæg
    Hej, da jeg ikke er så god til mundtlige eksaminer, er der så nogle der kan give mig nogle råd til hvad jeg kan eller skal gøre, da jeg skal op imorgen :)'
  • Italiensk eller engelsk A?

    Forumindlæg
    Hej gutter Jeg starter på STX efter sommerferien, og tror jeg tager fysik og matematik på A niveau. Det gymnasie jeg skal gå på har italiensk A som fremmedsprog. Jeg er ikke særlig god til fransk for at være helt ærligt, men har hørt at fem A-fag er meget hårdt. Jeg overvejer også at løfte engel...
  • Eksponentialfunktioner - a og b?

    Forumindlæg
    Hvad er a og b i nedenstående eksponentialfunktion? f(x) = 20.04*e0.05x Jeg er vant til at eksponentialfunktioner har formen f(x) = b*ax... Så jeg er i tvivl om hvordan jeg kommer videre
  • Matematik på a niveau?

    Forumindlæg
    Hej, går på KVUC enkeltfag og har lgie nu mat c. Hvis jeg gerne vil have matematik A senere som valgfag, kan jeg så godt springe direkte til det eller skal jeg have B først? PS: Hvis ja, gælder det så for alle fag? Tak