Søgning på: dansk reportage. Resultater: 12581 til 12600 af 41162
-
Landsby tosser og by rotter
Forumindlæget analyserene oplæg til et HF-hold om sammenhængen mellem kultur og sprog? -
Pronomen.
ForumindlægHej alle.Følgende sætning:Su esposa es una mujer tiránica y trabajadora, así hay diferencia entre hende y Fernando, pero sin embargo siempre han sido felices.Jeg er i tvivl om, hvordan "hende" skal udtrykkes. Umiddelbart vil jeg sige "la", men hvad siger I?På forhånd tak.VhAmigo -
hjælp en lille rettelse
ForumindlægEn sød sjæl som har styr på grammatikken som vil læse dette igennem? Påforhånd mange tak. :)' Inmigrantes de segunda generaciòn viven entre dos culturas y dos lenguas. ‘’Mi hermana y yo hablan danes con los amigos, pero hablamos los padres lengua en la casa. Dice u... -
haster lidt
Forumindlæghvordan vil i oversætte efterfølgende sætning:the superior stares of a sales assistent. -
biologi
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at svar de to spørgsmål plzz.. 1) koncentrationer af ilt og kuldioxid og forskellige i vand og i luft. beskriv forskellen. 2) med udgangspunkt i dit svar på det første spørgsmål, prøv at overvejehva vil det sige for en plante eller et dyr at levei vand ( til ... -
Det moderne gennembrud
Forumindlæghej er her nogen der har nogen gode notater om det moderne gennembrud(især om kønsroller og kvindesyn) -
Lobbyister
ForumindlægHvad kan være fordelene og ulemperne ved, at der er lobbyister i et politisk system? -
Racism ( Det haste, har kun en dag tilbage før jeg skal aflevere den)
ForumindlægHej, jeg skal skrive en stil på engelsk. Spørgsmålene lyder sådan her: Jeg skal forklare hvorfor jeg synes at folk bliver racister? og jeg skal referer til filmen " American history X ". Jeg skal også forklare hvad foreskellen mellem Racism, prejudice and discrimination er. -
HURTIG HJÆLP !
ForumindlægHvis nu i tænker på Mick Øgendahl hvad tænker i så ?? (Er ved at lave eksamens opgave i komm/it, laver en plakat) -
Lectio og karaktergennemsnit
ForumindlægSå er det snart tid til karaktergivning, vi får dem gennem Lectio. Er der nogen, der har fået dem og kan se, at gennemsnittet er regnet ud på "den nye måde" (for elever på den nye reform), dvs. hvor A-niveau vægter 2, B vægter 1,5 og C vægter 1? -
Validitet og reliabilitet
ForumindlægHeeey folkens Nogen der kan hjælpe mig med forståelsen af validatet og reliabilitet. Ved at validatet (=gyldighed) og reliabilitet (pålidelig)...har søgt lidt frem og tilbage, men mangler bare nogle eksempler for en bedre forståelse og forskellen på de 2 begreber. Nogen der har nogle gode e... -
Please hjælp!!!!! Projektopgave det haster jeg har få dage tilbage !!!!!
ForumindlægHej;) jeg er har en problemformulering i min projektopgave som jeg snart skal aflevere, men jeg har ikke startet på den endnu. jeg er tidspresset og mangler 4 MEGET DYBGÅENDE spørgsmål til mit emne som jeg heller ikke har valgt endnu. Jeg skal vælge imellem racisme, vold i hjemmet eller flytning... -
Vi blir' snart overflødige
ForumindlægLæs her: http://epn.dk/teknologi2/computer/article1827549.ece Og så er det nat med Studieportalen. -
Indgående differentialligninger
ForumindlægHej, jeg skrive SSO i 2.ordens drifferentialligninger. Jeg skal beskrive harmoniske svingninger og dæmpede svingninger. Så står der så også i min problemformulering at jeg skal gøre rede for hvordan man løser de indgående differentielligninger. Jeg forstår ikke hvilke differentialligninger det e... -
Beregne snit (efter reform)
ForumindlægHej alle! Jeg er i tvivl om hvordan mit (går i 2.G) gennemsnit beregnes. Tæller både afsluttende årskarakterer og eksamenskarakterer eller hvordan hænger det sammen efter den nye reform? jeg er bekendt med hvorledes niveauer vægtes, men erstatter eksamenskarakterne afsluttende årskarakterer eller... -
Suspekt - Danmark
ForumindlægHej Jeg er ved at lave en analyse af suspekt' sang "Danmark" og kan ikke komme på hvad de mener når de siger "Nu er der nærmest ingen der vil røre ved det" er der nogle der kan hjælpe mig med det? http://genius.com/7995654 (<- sangteksten) Tak på forhånd -
Engelsklærer i Kina
ForumindlægHar du lyst til at undervise i Kina? Kina er ikke længere et lukket land med blå maouniformer og millionvis af cykler. Det udvikler sig i rasende tempo, og inden vi ser os om, ser Kina ud som resten af verden. Hvis du vil opleve Kina inden det når dertil, skal du afsted snart! Det er stadig mul... -
Hjælp til synopse
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til hvordan en synopse skal se ud, og hvordan jeg skal lave en, jeg har trak avisens tekster og jeg kan ikke finde ud af at starte på den. så er der også nogle ting, som jeg ikke helt forstå hvad det er og hvad jeg skal gøre:p Præsentation af analyse og fortolkningspun... -
Hjælp til engelsk
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at rette dette tekst tak? today are there many several younger familis who need for help they are busy maybe the have since the use for gardener on partime maybe babysitter or a window cleaner for this reason saw we several factories who offer that sovlve ... -
haster. rettelse af tysk
Forumindlæghjælp mig venligt lige med at oversætte el. rette mine gramatiske fejl. - hvis du har tid :) Nogle der ved hvordan man siger allusinationer på tysk? Han ville ikke få mere ud af at blive på stedet så han besluttede sig for at vende snuden hjemad. Hjemturen var ikke bare en normal en, den var lige...
