Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 13041 til 13060 af 57177
  • kursen

    Forumindlæg
    16 danske kroner svarer til 14 franc. hvor meget er kursen på franc i opg.
  • Den tyske besættelse

    Forumindlæg
    Var det korrekt af det danske forsvar ikke at gøre modstand mod den tyske besættelse?
  • 13-taller?

    Forumindlæg
    Hvor mange 13-taller har du fået gennem dit skoleforløb?Var det folkeskole eller gym/htx/hhx?Bare nysgerrig :)
  • Gode til engelsk?

    Forumindlæg
    Hey.. Er der nogle derude, som har lyst til at rette en kort engelsk tekst for mig - bare lige kigge den igennem for de værste fejl! Den fylder kun omkring 200 ord. På forhånd tak :)
  • Hvad skal jeg blive ?

    Forumindlæg
    Hmm jeg er ret forvirret. Jeg færdig med 3.g her til sommer og aner ikke havd jeg skal bagefter. Vil gerne tage en uddannelse som kun kræver STX og ikke noget specielt gennemsnit. Jeg aner virkelig ikke hvad det skulle være. ?
  • "Der er kun en rigtig hue..."

    Forumindlæg
    De fleste gym'ere kender vel sangen, der går på "Du må få min sofa cykel" melodien? og jeg har efterhånden hørt forskellige vers og versioner af den... Hvilken bruger I? og er der andre gode sange man kan brøle til dimissionen? :)
  • hjæææææææælp med engelsk

    Forumindlæg
    hej jég har virkelig brug for hjælp, da jeg ikke rigtig kan se mine egne fejl. vil det være skønt hvis der var en som gad og kigge min korte tekst igennem (: I do not understand why they have stricter laws against stealing or violence than shooting someone. It does not make sense. I think Amer...
  • overskrift på synopsis

    Forumindlæg
    Er det fint hvis man skriver "synopsis i dansk" som overskrift til sin dansk synopsis? Og hedder det synopsis eller synopse? Hjælp
  • Emne - E-handel (hjælp)

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har forslag til hvad der kunne være spændene at komme ind på under emnet e-handel og evt inddrage noget dansk i?
  • Dokumentarfilm af Sisimiut

    Forumindlæg
    Hej nogen har set dokumentarfilm af Sisimiut? Den er lavet i 1966 Jeg vil bare gerne vide om hvorfor er filmet lavet? Og Hvordan bliver Danmark/danskere fremstillet?
  • HA almen bøger

    Forumindlæg
    Er der en som kan fortælle mig, om bøgerne primært er på engelsk eller dansk og om det nogen bestemt hindring, hvis man ligger sådan omkring middel i engelsk.
  • Studieretningsprojekt

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville høre om nogen havde et godt forslag til til et emne inden for matematik og dansk. Har selv tænkt på noget med ludomani eller kryptering. På forhånd tak.
  • læse en aflevering igennem

    Forumindlæg
    Hej allesammen Er der nogen der kan læse min dansk aflevering igennem før jeg aflevere den ? tak på forhånd !!
  • Litteraturliste

    Forumindlæg
    Hejsa..Er der nogen af jer, som kender et godt link til hvordan man laver en god litteraturliste (opstilling m.m.) Det er til min SSO i Dansk. Ved ikke helt hvordan den skal opstilles..På forhånd Tak
  • ordbøger

    Forumindlæg
    hey...kinder I en eller anden hjemmeside med online oversættelse, altså online ordbøger...det skal være engelsk-dansk...det vil hjælpe mig meget..!
  • fodnoter??

    Forumindlæg
    skal man bruge fodnoter til dansk/historie opgaven??? kan man ikke bare nøjes med at nummere de steder hvor det er nødvendigt også henvise til kildehenvisningen????
  • Engelsk stil...

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil kigge min engelske stil igennem for fejl, så vil jeg blive meget glad.World Trade Centre was an enormous project when it was build. It took many years, and will be the tallest and biggest construction in the USA. The architecture was quite simply and not very beautiful, but i...
  • please help..kort oversættelse

    Forumindlæg
    Scout er forelsket i Wayne, som er ældre end hende. Derfor gør hun alt, hvad Wayne beder hende om at gøre og synes ikke at det Wayne gør (dræbe mennesker) er forkert. Indimellem får man også det indtryk af Scout, at hun virker mere moden end Wayne. Hun er også optaget af sig selv og virker ligegl...
  • Engelsk hjælp

    Forumindlæg
    Hey ville blive ovenud glad hvis nogen gad rette og læse korrektur. På tusind tak hvis nogen meget venlige sjæle avde tid I think it’s great for the international economy that so many young students want to be self starters. I know that not all projects are going great. But some of them do work f...
  • rette engelsk

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har tid til lige at rette dette:) A day in London On the third day of our study trip, we went to London. The teachers gave us some shopping time in London we only had two house, that meant that we had to be quite quick. Kristina and I walk away from the group with a list o...