Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 13041 til 13060 af 163701
-
eksponentiel udvikling find a og b
ForumindlægHej, jeg ved at jeg skal bruge formlen: a=^x2-x1√y2/y1 Men jeg for hele tiden et forkert svar. Hvordan regner i opgaverne? Bruger i en anden formel? Grafen for en eksponentiel funktion går gennem punkterne (3, 7) og (19, 10) 6) Bestemt værdien af konstanten a (4 decimaler) b) Bestem... -
Opgaver i matematik A delprøve 1
ForumindlægHej vil bare høre om nogen har en liste over de forskellige opgavetyper man kan forvente i delprøve 1 på matematik A. På forhånd tak. -
Udregne D =b∙x^a
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp til en opgave. Det drejer sig om potens vækst, hvor: Behandlet vandmængde i m3/time: 30, 50, 80, 140, 200 Driftsomkostninger: 55, 91, 143, 248, 350 For et vandværk er driftsomkostningerne D (målt i 1000 kr.) ved behandling af vand afhængig af den behandlede vandmæ... -
Dansk A Eksamen, idag! Samtaler.
ForumindlægHej ppl. Dansk A eksamen hf, idag handlede om samtaler. Hvad synes om det? Er der en der evt. gider at kigge min opgave igennem og... jeg er så nervøs, for jeg havde lidt tekniske problemer, min opg. blev slettet og til sidst havde jeg 2 / 1 time tilbage... det var nederen. Hvis jeg sender den..... -
Reeksamen skriftlig matematik A (HTX)
ForumindlægHej Nogle der har været oppe til sygeksamen i skriftligig matematik A, som Ian fortælle lidt om hvordan prøven er? Altså er det det samme type HTX matematik hvor man må bruge maple eller wordmat til løsningen af opg? En anden ting er om i oplever at sygeeksamen er sværer eller lettere ene de ek... -
SRP - VØ A og Finansering B
ForumindlægHej alle, Jeg skal skrive SRP her til maj 2015 og mangler et emne jeg kan skrive om. Fagene er virksomhedsøkonomi A og finansering B. Grundet VØ/Finansering, starter SRP'en naturligvis ud med en regnskabsanalyse af virksomheden - men mangler noget yderligere at skrive om? Mange tak! Mvh. ... -
Hvilken reaktion? Kemi A-niveau
ForumindlægHej...Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad det er for en reaktion fra stof B til stof C. Vil nogle tag eet kig på det?Måske reduktion? http://www2.fronter.com/fyn/links/files.phtml/412ccee9688fb.535830916$/Mit+arkiv/KEMI/mescalin+gallussyre -
Engelsk skriftlig eksamen, fejlsætninger's paragraffer.
ForumindlægHej jer der skal op i Engelsk skriftlig. Jeg løb lige mine gamle prøver igennem, og her er de paragraffer som jeg støtte på i fejlsætningerne i begyndelsen af 1.del. 12c, 19c, 24a, 35, 37 -38, 45a, 47d, 52, 76 -86, 116, 139 -40, 154, 173, 194 -195b. Så kan I byde ind hvis i har fle... -
LaTeX til Mat A-eksamen på HTX
ForumindlægNormalt bruger jeg OpenOffice.org til alle mine afleveringer, men jeg har gennem længere tid villet prøve LaTeX. Det har resulteret i, at min seneste matematikrapport er lavet med LaTeX, og at jeg har lært en masse om systemet. Mit spørgsmål er så, hvorvidt det kan betale sig at bruge LaTeX til ... -
Hardcore Matematik opgave (Mat A)
ForumindlægHej. Jeg har virkelig et problem med denne her opgave. Det drejer sig om opg. 3 i den vedhæftede fil. Jeg har virkelig svært ved at komme igang. Man da det drejer sig om proportioner, må det vel være noget med at finde en konstant k. Ved bare ikke lige hvordan ligningerne kommer til at se ud. H... -
Kommentarer til engelsk essay - Two Kinds
ForumindlægHej, jeg vil gerne have lidt feedback på mit engelsk essay - lidt konstruktiv kritik ville være godt. :) På forhånd tak! :D -
hjælp til at oversætte noget fra dansk til engelsk
ForumindlægHej, er der en der vil hjælpe mig med at oversætte noget fra dansk til engelsk. Skriv til min indbakke plz. -
Rettelse af engelsk stil på 1 side
ForumindlægHej (: Er der en der kan hjælpe mig med at rette grammatiske fejl i en engelsk stil på 1 side? -
lære engelsk i udlandet og økonomi støtte
ForumindlægHej alle Er det muligt for at få økonomi støtte, når man lære sprog (engelsk) i udlandet? -
Rettelse af engelsk stil på 2 sider
ForumindlægHej, Er der en af jer der vil rette min engelske stil på 2 sider? Tak på forhånd! -
Engelsk B Maj eksamen 2013?
ForumindlægHej, er der en som været oppe eksamen maj 2013 i Engelsk B HF? -
Medicin-Bonus A? Kvote 2?
ForumindlægJeg undrer mig umiddelbart over bonus A ordningen. Adgangskvotienten vil stige som følge af den ordning, hvorefter folk der ikke har det kunstigt pumpede gennemsnit, men måske et sølle gennemsnit på ca 10,00-10,5 ikke længere kan komme ind på medicin? Når kvote 2 afskaffes delvist på medicin, vi... -
Bestem t, så det(a ⃗,b ⃗ )=3
ForumindlægTo vektorer er givet ved a vektor =(7, 3) b vektor =(t, 6) jeg har brug for udregningen til denne!!! -
hvordan finder jeg a og c i andengradspolynomi?
ForumindlægHej Jeg skal aflevere opgaven i dag og vil gerne have hjælp til at bestemme a og c i en andengradpolynomi Af følgende oplysninger har jeg f(x)=ax^2+2x+c Y=3x-4 (tangentens ligning) P=(2,(f(2)) Hvordan finder jeg a og c? Hilsen Susanne -
f(x)=b*a^x
ForumindlægHej! Jeg skal finde ud af hvornår et antal overstiger 70 a=1,037 b=35,6 f(70)=35,6*1,037^x Hvordan gør jeg så? er det ikke noget med logaritmer? :)
