Matematik

Reeksamen skriftlig matematik A (HTX)

03. juni 2019 af KanIkkeKommeVidere (Slettet) - Niveau: A-niveau
Hej

Nogle der har været oppe til sygeksamen i skriftligig matematik A, som Ian fortælle lidt om hvordan prøven er? Altså er det det samme type HTX matematik hvor man må bruge maple eller wordmat til løsningen af opg? En anden ting er om i oplever at sygeeksamen er sværer eller lettere ene de eksamensæt der er i maj? Håber i forstår hvad jeg mener :)

På forhånd tak

Brugbart svar (0)

Svar #1
08. juni 2019 af juliepet1

Sygeeksamen er skabt til at skulle matche sværhedsgraden og typen af den oprindelige eksamen. Jeg kan ikke andet end forvente at den forløber sig på samme måde som en normal matematik A eksamen - dvs. vi må antage at du må bruge de samme CAS programmer og hjælpemidler til din sygeeksamen, som du måtte til den oprindelige :)

Omk. sværhedsgrader af prøver - jeg har været til et par matematik eksamener både sommer og vinter. Jeg oplever som regel at sommer eksamener er lettere end vintereksamener. Men det kan selvfølgelig bare være mig!

Jeg vil nok anbefale dig at snakke med din lærer eller kontaktperson ifht. din uddannelse, som har bedre styr på hvordan det vil forløbe sig :)

Held og lykke med eksamen!


Skriv et svar til: Reeksamen skriftlig matematik A (HTX)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.