Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 13121 til 13140 af 14099
-
Er lidt depri, har mistet håbet..
ForumindlægSIdder lidt og er depri og mit sølle snit på 6,89. Jeg har MAt A og ligge på 4 mdt. såvels som skrt. Endvidere har jeg en tendens til at kludre i det til eksaminerne, så er virkelig bare helt nede, har sgu mistet håbet efterhåndne... Jeg har kun en drøm og det er såmen at læse medicin, men et fak... -
Slap-af-fag
ForumindlægVille lige høre, hvilkee fag, I mener, er de største/bedste "slap-af-fag"? Tænkes primært på valgfag på B niveau, som skal kunne aflaste to A-niveau fag i 3.g.Self vil nogle mene, at et fag som musik er et slap-af-fag, men det vil dem der ikke har en tone i livet modsige.Hva er et slap-... -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
karakter givning...
ForumindlægEr der andre end mig der syns at gymnasie lærere ikke kan finde ud af at give karakterer!!?? Så siger de at de har 100 andre elever at give karakter til, men HALLO! Hvad kan jeg bruge det til!? IKKE en skid!!! Det går jo ud over den enkelte elev og hans eller hendes fremtid... Men næ nej det tænk... -
Latin, vil være advokat / jurist
ForumindlægHvis jeg vil værer advokat / jurist, så er latin et meget godt fag at tage på stx, ikke? Det bliver kun på C niveau, men det er stadig meget relevant at have, har jeg ikke ret? Mvh. Frederik. Ps. Hvis jeg skal vælge mellem Fransk A, og Tysk B, er der så et af de to sprog der ville være be... -
standpunktskarakterer!!
Forumindlægheeejhar lige en række spørgsmål om stadpunktskarakterer på gym (er 1.g'er)1. får man karakterer for alle fag i gymnasiet, både mundtligt og skriftligt?2. nogen der vil uploade et karakterblad?3. jeg er megeeeet interesseret i at høre hvordan jeg selv kan sørge for at mit første karakter blad... -
3-dimensionel opgave
ForumindlægEn lidt tricky opgave jeg har fået fat på. Det er på mat a+ niveau denne opgave. Men ville da dele den med andre for at høre inputs osv. Lidt underholdning i ugen op til påsken og måske i påsken :) Håber nogle vil lege med den som mig. Har selv startet på at Createmesh i mathcad -
Tage året om på universitet
ForumindlægHej Jeg har foreløbigt læst på en univeristetsuddannelse..den varer 5 år og nu allerede efter mit 2 år kan jeg se at jeg kommer til at tage året om fordi jeg har dumpet nogle eksamener. Det er efter min mening det slemmeste der kunne ske...og jeg er ret forvirret, fordi de fleste siger at ka... -
Fil-problem (nybegynder)
ForumindlægEr total nybegynder mht. Latex - bær over med mig ;)Nu står jeg på side 21 (af 269) i den guide, der er på dansk (af Lars Madsen).Jeg skriver latex eks1.tex i cmd, men den siger, at den ikke kan finde noget.Jeg har fulgt guiden for installation af Emacs, og bruger MiKTeX basic-pakken (installatio... -
Folkeskole-eksamen..
ForumindlægHej..Skal op i fysik/kemi-eksamen på onsdag og er igang med at skrive noter til kapitlet "Jordens skatte" i vores bog..Mine spørgsmål er:Er der en der kan forklare mig (skære ud i pap) hvad en elektrokemisk reaktion er?Forklare hvad "korrosion" er for noget?Forklare noget om ... -
Talepapir + venlig sjæl
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl der gider at læse mit talepapir og give kritik måske ros? :-) Venligst -
Gennemsnit?
ForumindlægHej..Hvad ligger jeres gennemsnit på?(årskarakterene)..Vær nu ærlig ;) -
Bagud på uni !!
ForumindlægHej alle Jeg er desværre kommet i den situation, at jeg er kommet utroligt langt bagud på mit studie, pga. akut sygdom. Jeg er i hvert fald 200 sider bagud, og jeg kan ikke overskue hvordan dælen jeg skal få indhentet alt dette.. Jeg ville derfor høre, om der er nogle derude som har nogle gode... -
FSA 2012 Dansk
ForumindlægHey, hva synes i om dansk retskrivning & læseprøven i år? svær, nem, hvorfor? -
Råd til F/K prøven FSA??
ForumindlægHej Jeg skal op i F/K afgansprøven på tirsdag. Jeg har forberedt mig med at lave dispositioner til hvert emne, og har rimelig styr på teorien. Kunne nogle af jer ikke fortælle om jeres oplevelse med prøven? Hvad man ikke skal gøre og hvad der er godt at gøre? Tak!! -
MEDICIN STUDIET
ForumindlægJa vi kender det alle sammen godt og der har været mange indlæg med det allerede, dog ikke for 2012, så jeg starter. Jeg bliver student den 27. juni. Jeg regner med at få et gennemsnit på ca. 9.5 uden at gange med nogen form for bonus. Dog ved jeg ikke om det er nok til at søge ind på mit drø... -
Basesekvens
ForumindlægHej er der nogen der har et par minutter hvor de kan hjælpe mig med at besvare det vedhæftede spørgsmål? Tak på forhånd! -
tage 1.g om igen?
ForumindlægHej Jeg står i et dilema lige nu. Jeg har valgt den forkerte studieretning, og jeg venter også på at blive optaget på den studieretning, jeg hellere vil. Problemet er bare, jeg står ret langt nede på ventelisten, at det måske slet ikke er muligt for mig at komme ind. Selvom de siger, at jeg ... -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om? Jeg har hørt at man skal op i alle sine a-fag, er det rigtigt? -
Parfumeflaske opgave!! HÆLP :)
ForumindlægHey søde mennesker! Ville i ikke hjælpe mig med min opgave jeg skal lave til på mandag Så er i søde! Tak
