Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 13261 til 13280 af 23877
  • Talepapir

    Forumindlæg
    Hejsa. Skal op til eksamen i AT i morgen. er der en som vil se på mit talepapir og give lidt kritik. Er der nok metode osv. ideer til forbedringer.?
  • Eksamen IMORGEN!

    Forumindlæg
    Hey Alle ..Tænkte på om der ikke var nogen af jer der kunne give mig nogen gode råd om mundtlige eksamen i Dansk?Er lidt nervøs så vil gerne vide hvad man kan gøre og sådan .. Tak :)
  • Hvad er en kraftanalyse?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan hjælpe med del b) i opgave 1 (i dokumentet)? På forhånd, tak
  • Hvad er samspillet mellem religion og historie ??? plz..Hjælp

    Forumindlæg
    Hej Er der en af jer der kan hjælp mig med at sige hvordan spille religion og historie sammen. samspilet mellem de to fage.
  • SKRIFTLIG EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hejsa :) Er der nogen der kan sige mig, hvor står betydning det har, at man kommer til at skrive et forkert opgavenummer øverst i fx en dansk stil? Mere nøjagtig, hvis man fx har besvaret emneopgave 3 med tilhørende overskrift, men har kommet til at skrive fx opgave 4 øverst ved en tastefejl?
  • AT 2.G

    Forumindlæg
    Hej. Mangler et emne at arbejde med, hvis du vil komme med nogle forslag, så venligst skriv dem ned. Hovedemne: Rejser Fag: Historie og biologi. tak på forhånd.
  • Odyssé 5. sang

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg forstår ikke hvorfor Hermes bliver omtalt som "Argosdræberen" i 5.sang. Jeg håber derfor, at der er en der gider forklare mig det.På forhånd tak.
  • Hvordan læser I op til old?

    Forumindlæg
    Heysa...Jeg skal op til old om en uges tid, og jeg har virkelig bøvl med at komme i gang, for jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tackle det... I historie var det jo nemt bare at læse og skrive notater, men hvordan skal jeg gribe det an i old?
  • Fodnoter i bilagene? SRP

    Forumindlæg
    I min SRP henviser jeg på et tidspunkt til et bilag, hvor der er et billede af en analysemodel. Jeg skal jo skrive, hvor jeg har dette billede fra, men så er mit spørgsmål, om jeg må lave en fodnote i mit bilag? Eller hvor skal jeg skrive dette henne?
  • novelle

    Forumindlæg
    er det nogen der kan give mig et eksempel på novelle analysemodel, please.
  • Dummy variabel

    Forumindlæg
    Er det rigtigt at en dummy kodede kategorisk variabel bliver til en numerisk variabel?
  • komparativ metode

    Forumindlæg
    Hej Alle. Kan man sige at man bruger den komparative metode, når man sammenligner med andre statestikker. Eller er det noget andet? Mvh. Sarah-Sofie
  • Talepapir?

    Forumindlæg
    Jeg skal til at lave mit talepapir for min AT-eksamen. Men ved ikke rigtigt hvad man skal starte med, eller hvordan man skal skrive et talepapir... Er der nogle der kan hjælpe mig??
  • Dansk/historie ??

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg er igang med at skrive min dansk/historie - opgave.. Jeg går i 1.g og min lærer sagde til os at fordi vil går i 1.g skulle vi ikke gøre meget ud af opgaven; derfor har hun heller ikke rigtig sagt hvordan den skal opbygges.. Nogen der vil fortælle mig det? Og evt. hjælpe med hvordan jeg ...
  • Er et symmetrisk molekyle altid mere reaktivt? Eddikesyre og eddikesyreanhydrid

    Forumindlæg
    Hej! Som overskriften siger: gælder det, at et symmetrisk molekyle altid er mere reaktivt end et mindre symmetrisk et? Jeg tænker eddikesyre og eddikesyreanhydrid På forhånd mange tak!
  • Kilder til eksamen

    Forumindlæg
    Hej.Jeg er som så mange herinde så heldig at blive student meget snart -nærmere betegnet på onsdag. Nu er jeg desværre bare så uheldig, at min sidste eksamen er historie, hvilket jeg gruer meget for, da det er mit absolut hadefag, og da jeg har meget svært ved at huske alle de perioder, krige, os...
  • Kontinuitet og integralregning

    Forumindlæg
    Har et spørgsmål angående sammenhængen mellem kontinuerte funktioner og diverse beviser i integralregning. I de fleste sætninger angående sammenhæng mellem integrale og stamfunktion, f.eks. sætningerne om areal under graf eller om substitutionsmetoden, står der altid som forudsætning at: "Fu...
  • Talepapir

    Forumindlæg
    Nogen der kunne tænke sig at læse mit talepapir igennem og fortælle hvordan det ser ud? Jeg har lige lavet det, så muligvis der mangler lidt, men jeg har forsøgt at gøre det kort og i punktform. På forhånd mange tak.
  • Forskellige fags bidrag humaniora og samfundsfag

    Forumindlæg
    Skal op i morgen tidlig, og har lige en sidste forvirring, som skal afklares, hvis nogle kan hjælpe mig :) Hvad bidrager humaniora med som samfundsvidenskabelig metode ikke gør? Og hvad bidrager samfundsvidenskabelig metode med som humaniora ikke gør? Er det rigtigt forstået, at humaniora bidrage...
  • vedrørende billedkunst?

    Forumindlæg
    hej allesammmen Hej, jeg skal til eksamen i billedkunst.Er der nogen der har en slags oversigt over ismerne og perioderne.evt: har jeg brug for hvordan det foregår selve eksamen og brug for nogle hits til hvordan man for gode karakter? meget nervøsMvh. Deniz