Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 13361 til 13380 af 23785
  • Anders fogh Rasmussen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg tænkte på om der var nogen derude, som har eller kender et sted, hvor jeg kan finde gamle taler fra Anders Fogh Rasmussen, hvor han rigtig viser hvor superliberalistisk han var, også nyere taler fra ham hvor man klart kan læse at han er blevet mere socialistisk? På forhånd ...
  • 4b

    Forumindlæg
    Hej vil nogle hjælpe mig med opgave 4b?
  • Metode - fysik

    Forumindlæg
    Min synopsis omhandler atombomben, hvor jeg skriver i dansk og fysik. I fysik delen forklarer jeg hvordan atombomber laves, hvordan de virker og hvilke konsekvenser den havde. Men hvilke metode bruges her? Det har jeg ingen ide om. Jeg håber, at I kan hjælpe.
  • Stationære punkter i en funktion med 2 variable

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe mig med følgende opgave. Skal finde de stationære punkter i følgende funktion, samt klassificerer dem. På forhånd tak!
  • Nogen der har været oppe..?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der har været op til AT-eksamen? Hvis ja, Hvordan foregik det? Diskutere man videre i synopsen på baggrund af det opstillede perspektiverende spørgsmål? Bliver der spurgt til hvad man ellers har lavet i AT forløbene? (ved perspektivering til studierapporten).
  • At Religion i politik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i at på mandag og vil gerne have noget hjælp til hva jeg kan bruge af metoder. Jeg er oppe i religion og samfundsfag og skal se på fremtidens sammenstød såsom muhammedkrisen. Generelt er det med vægt på islam vs kristendommen. Håber meget på hjælp da jeg minium ska have 7 for a...
  • Synopsis - spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej SP Sidder og skal skrive en synopsis vedr. saddams angreb på kurderne. Ville høre om i kunne hjælpe med eksempler på en overordnet problemformulering & problemstillinger? Mvh. Kelvoin
  • marketing

    Forumindlæg
    Hvad betyder ordet marketing og marketingføring?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej derude.. Jeg skal desværre op til eksamen i historie, men først d. 12 juni. Vi har 24 timers eksamen og det er jeg rigtig glad for. Hader virkelig historie. Er der nogle, som har nogle gode råd til hvad man skal gøre? Hvor meget skal man læse op osv? - for har jo 24 timer til at sætte mig i...
  • Downs teori

    Forumindlæg
    er der nogen som kan hjælpe med at beskrive hvad Downs teori gik ud på???
  • hmm, AT-film??

    Forumindlæg
    Hej På vores skole gik der rygter om at de ville vise eleverne en film hvor man kunne se hvordan en AT-eksamen foregår (eller skal foregå!) - er der nogen der har har hørt noget om det eller kender noget til det? Det kunne være meget nyttigt..
  • Germand Gladensvend.

    Forumindlæg
    En usædvanlig god folkevise. Aner dog ikke, hvilken periode, jeg skal perspektivere til. Nogle, der kan hjælpe? (:
  • the man who love flowers

    Forumindlæg
    Er der nogle som har læst "The Man who love flowers" som kan fortælle kort hvad den handler om?
  • Metoder i AT - haster

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til AT-årsprøve i juni og skal aflevere synopsen inden længe. Det er første gang vi stifter bekendtskab til AT på dette plan, så jeg er meget i tvivl. Jeg er meget i tvivl om teoridelen i mit emne. Jeg har om byhistorie i fagene historie og naturvidenskab. Jeg er klar over, at ma...
  • brug af seksualitet i reklamer

    Forumindlæg
    Hvorfor gøre man brug af seksualitet, når man vil sælge sine produkter, fx en magnum is, parfume osv.
  • eksempel på talepapir

    Forumindlæg
    Er der nogle af jer der har været til AT-eksamen som har et eksempel på et talepapir. er nemlig i tvivl om hvordan det skal stilles op... Tak
  • REFERAT af marie, en erindring fra vesterhavet og en landsbydegns dagbog.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Er der nogen der kan give mig et referat af 1. Marie, en erindring fra Vesterhavet 2. En landsbydegns dagbog Begge af steen steensen blicher? tak! hej hej
  • Eksamens hjælp

    Forumindlæg
    Hey :) Jeg skal op i dansk på fredag, og jeg tænke på om nogen ville give mig nogle hints, hvis jeg kom opi folkeviser. Er der noget specielt man skal vide? (Har slet ikke fulgt med da vi havde om dem, boring :p)
  • Skriftlig engelsk stx A

    Forumindlæg
    Hej, skriftlig engelsk årsprøve hvordan foregår det? Efter den nye reform er jeg i tvivl om. Får vi en lang novelle som der er forskellige opgaver med til som skal besvares eller hvordan foregår dette? Og er der en god måde at lave den på.
  • Sprogligt udgangspunkt

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen på mandag, så jeg ville lige høre hvad jeg helt præcis skal sætte mig ind i, hvis jeg trækker et spørgsmål med sprogligt udgangspunkt? (ny reform) Altså er det noget om fx ekspressionisme hvor de bruger voldsomme ord, billedsprog og sådan? Ville være dejligt hvis nogle kunne ...