Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 13421 til 13440 af 23785
-
Spørgsmål omkring hypoteser
ForumindlægI denne opgave skal I udarbejde nogle hypoteser på baggrund af foreliggende statistikker nedenfor. Bruger I her den deduktive eller induktive metode? Når man forsøger at lave empiriske undersøgelser af samfundsforhold ved at optælle, beregne og/eller udspørge en større del af befolkningens fo... -
HF på VUC, optagelsesprøve
ForumindlægHej alle sammen Da jeg har søgt ind på HF uden en 10.'ende klasse (gik ud af 9. i 2007, og haft 2 år på STX), skal jeg til en optagelses prøve. Prøven består af en tre-delt faglig test på 1,5 time og en efterfølgende samtale på ca. 15 min. Derudover, mener jeg at jeg i telefonen fik af vi... -
Heliocentriske verdensbilled
ForumindlægHej Hvis man skal redegøre for de observationer som første til udbredelsen af det det heliocentriske verdensbillede , hvad vil I da sige? Svaret skal da både indeholde fra en dansk/fys/matematisk side. -
Hjælp med spil i matematik???
Forumindlægto personer spiller et spil med 29 tændstikker der ligger på et bord. Spillerne skiftes til at tage 1-3 tændstikker, og den der tager den sidste vinder. Opgaven er at finde en strategi for den spiller der starter, så vekommende vinder. Har vitterligt ingen anelse om hvad jeg skal gøre, føler det... -
Synopsis
Forumindlægnår man fremlægger en sunopsis til en AT-fremlæggelse - skal dialogen så tage udgangspunkt i selve synopsen, eller skal man finde på noget ud over det jeg forvejen har afleveret?? -
kemi
Forumindlæghvad betyder optisk aktiv i et molekyle? ? ? -
SRP - Engelsk / Samfundsfag
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP opgave i Engelsk og Samfundsfag. Jeg har tænkt mig at skrive om de sociale forhold (sorte) i USA, men kan ikke inddrage Martin Luther King da jeg havde om det i mit AT forløb for noget siden. Ved jeg kan tage Malcolm X, men synes bare at han er svær at skrive om, da, hv... -
kan dette give 00?
ForumindlægHej er der en dansk ekspert tilstede. Jeg vil gerne se på hvor jeg skal være bedre Jeg har skrevet en stil og den gav 00, brugte rigtig lang tid på og forstår det ikke..??? -
Fotosyntese
ForumindlægNår man snakker om fotosyntese, snakker man så om biologi eller kemi? -
oversættelse
Forumindlægsætningen lyder : Jeg kan lide at drikke spiritus og feste på torvet min oversættelse er: me gusto beber alcohol y tener una fiesta en la plaza er i tvivl om oversættelsen af "feste", slog den op i min ordbog og den siger det jeg har skrevet" tener una fiesta", men skal ten... -
Hjælp meget kort
ForumindlægOmvendt repræsenterer Adam og Alice id’et, der repræsenterer driften, lysten og behovet. Adam og Alice er skruppelløs og er villig til at bruge alle metode for at opnå egne mål. Samtidig er de drevet af sin seksualitet. Nogle der kan rette om jeg har fejl pls -
noter
Forumindlægnogle der evt, har nogle noter til foran alteret af herman bang? -
Nyeste oplysninger om kloning
ForumindlægHej :-) Jeg skal skrive studieretningsopgave i biologi og engelsk. Min plan er at gennemgå det teoretiske i biologi først, men er i tvivl om, hvad jeg her skal gå i dybden med. Skal man mon starte helt fra starten af, og beskrive hvad en celle er, osv osv? Skal jeg også skrive lidt om gensplejsni... -
Hvad er et essay?
ForumindlægEr nogle der kan fortælle mig, hvad en essay er? -
Outline i engelsk
ForumindlægHej. Jeg har jo som så mange andre elever i 9 klasse fået til opgave at lave en outline (disposition) i engelsk. Mit problem er så bare hvad jeg skal komme ind på af punkter? Mit hovedemne er Racism og jeg har derunder valgt at snakke om Emmett Till. Håber virkelig jeg kan få noget hjælp senest ... -
OPTAGELSESPRØVE
ForumindlægHej allle Jeg skal til optagelsesprøve imorgen, i Fysik, dansk, engelsk, og matematik, mundlig. Har i en idé om hvad de kan spørg om. Heeeeeeelp me please!!! -
Kilder til "apartheid"
ForumindlægHej derude !! Historie/Engelsk - Apartheid Jeg sidder her og er helt på bar bund mht. hvilke kilder og historie materialer jeg skal bruge til studieretningsprojektet.. Er der nogle der har nogle gode ideer til nogle rigtig gode kilder og historiematerialer til emnet Apartheid..? På forhånd tak!(: -
synopse hvad skal den indeholde
Forumindlægjeg skal til at skrive engelsk synopse og vil gerne vide hvad den SKAL indeholde -
Indledning til DHO
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive en indledning i DHO. Vores overemne som alle skal koncentrere sig om er kvindes position i historien. Min problemformulering er hvorfor har synes på kvindes rolle ændret sig i et ægteskab fra idustrialiseringen frem til 1950'erne? Hvordan kunne jeg evt starte mi... -
Konkurrenceevne - Danish Crown
ForumindlægHej derude :-) Er der nogen som har et bud på, hvad Danish Crown gør for at øge deres konkurrenceevne? Mit bud: De har udarbejdet en ny plan - ved b.la. at indgå en aftale, om fælles ejerskab af Hatting-KS - hvad mere kunne det ellers gøre det? Tak på forhånd!
