Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13421 til 13440 af 45492
-
SRP- Diskussion
ForumindlægHej alle Jeg har fået stillet dette spørgsmål i min SRP "Diskuter om Kina fastholde dets momentum", der menes økonomisk. Jeg har selv nogle ideer om at man kunne snakke om demografi, miljøet og korruption, men de har ikke som sådan en teoretisk dimension, som jeg kan inddrage. Er de... -
Notat
ForumindlægJeg søger hjælp til en analysemodel af et eventyr.Du må allerede gerne have skrevet det ned som notater, da jeg skal skrive det ind i hånden og kun vil have små korte sætninger d.v.s "guldkornene"Hvis du har til flere, eks. novelle, artikler og andet så må du da også gerne sende det.På ... -
årsprøve - hvad forventes?
ForumindlægJeg er 1.g'er og har engelsk på A niviau, jeg skal til årsprøve her inden så længe, men hvad forventes der egentlig af en, hvis man vil ha en 10-11 stykker? :) -
HOMERS ILIADE HJÆLP!!!
ForumindlægHej, har et par spørsgmål håber nogle lan hjælpe. i homers iliade bliver der snakket om danerne - hvem er de og hvor hører de til. Foruden det, er det så nogle som kan fortælle mig hvordan en old eksamen forgår, hvis man kommer op i en kendt tekst og en ukent monument ? Hvordan skal starte. ... -
Mediefag - Hvordan er faget?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og skal vælge en linje til når jeg starter på gymansiet næste år (STX), og er meget i tvivl om hvordan mediefag er at have som fag? Så fortæl gerne hvad det handler om, og jeres personlige oplevelser omkring faget :) -
Samfundsvidenskabelige metoder i psykologi. HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg skriver min eksamens-AT opgave, og jeg mangler nogle samfundsvidenskabelige metoder i min psykologidel. Jeg skriver om sagen på Utøya, og i samfundsfag redegør jeg for hvad socialpsykologi er, og om Breivik er et typisk produkt af det senmoderne samfund. Jeg tænkte lidt på at b... -
Mundtlig dansk eksamen - perspektivering?
ForumindlægHej :) Til en mundtlig dansk eksamen, hvor meget skal perspektiveringen til en anden tekst så fylde? skal man kunne give hovedhandlingen af den tekst man perspektiverer til? På forhånd tak (: -
hjælp til rapport
Forumindlæghej jeg er igang med at skrive en rapport, og jeg ved ikke hvordan jeg skal starte med teorien, da det er første gang at jeg skriver en rapport.. -
HELP WANTED :b !
ForumindlægHejsa, jeg sidder her med nok.. 8 opgaver om engelsk grammatik. Og ja, jeg har aldrig haft det her før gym., så derfor beder jeg, om nogle venlige sjæle kunne hjælpe mig lidt på vej, for jeg kan simplethen intet..1) Jeg skal lave en "morphological analysis", hvor jeg skal bruge følgende... -
Redegøre for BNP
ForumindlægHej, jeg skal redegøre for BNP men ved ikke hvad jeg skal skrive om. Indtil videre har jeg skrevet at man bruge BNP til at beregne det samlede produktion i et land. Har brug for hjælp. -
det forsømte forår
Forumindlæghejza alle sammen jeg skal første gang i mit liv skrive en stor opgave i dansk på 6 sider.jeg har valgt at skrive om hans sherfig og bogen det forsømte forår.jeg vil gerne have hjalp til problemformulering - altså hvad skal skrive????? -
Matricer
ForumindlægHej, Jeg skal redegøre for hvornår, der er én, ingen eller uendelig mange løsninger. Jeg tænkte på om, der er nogen der kan hjælpe mig med det. Jeg har forstået, at hvis 0=a_i,n+1, så er der ingen løsninger. Jeg er lidt usikker, men hvis der er mindst én fri variabel, så er der uendelig mange lø... -
Ækvivalens
ForumindlægJeg sidder med en teoriopgave hvor jeg sidder fast: for hvordan forklare man ækvivalenspunktet? Det kan ikke være når syre og base ophæver hinanden, da der så ikke kunne være tre ækvivalenspunkter (som der jo er i en triprot syre) -
Danskernes værdier
ForumindlægJeg skal lave en fremlæggelse hvor jeg skal finde nogle tekster og forklare hvorfor de skriver om danskernes værdier.. Jeg kan bare ikk finde nogle så hvis nogle vidste hvor jeg kunne finde nogen eller vidste hvad jeg skulle søge på ville det være en kæmpe hjælp -
Kan i forstå det?
ForumindlægHer er min problemstillinger og problemformulering. Har haft meget svært ved at formulere det og er blevet meget i tvivl om det nu er rigtigt. Kan i forstå det, er det rigtigt? Er meget i tvivl. Problemformulering • Hvilken indflydelse havde brydningen af Enigma på udfaldet af 2. Verdenskr... -
kronik af "midt i en jazztid"
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en indledning til en kronik om en uddrag af Knud Sønderbys roman "midt i en jazztid", og ved ikke rigtig hvordan jeg skal lave denne her indledning til en kronik?? Vil være meget taknemmlig for en hver hjælp på forhånd tak -
Problemformulering
ForumindlægJeg sidder også skal lave en problemformulering om Hitler.. Jeg har skrevet følgende: I min opgave vil jeg redegøre for Adolf Hitler’s liv og hvordan han dannede de holdninger der senere ville blive en stor del af den politik NSDAP førte, undersøge hvordan det lykkedes ham at komme til magt... -
Pagiat tjek i DHO
ForumindlægJeg skal skrive DHO om anden verdensrig og jeg har fundet en anden dho som jeg har taget mine kilder fra (alle kilder) er det snyd/plagiat? en gymnasium lære må helst gerne svare da det ville være mest logisk men i den anden side, hvad laver en gym lære dog her:/ på forhånd tak -
Medie oplæg
ForumindlægHej, Er der nogen medieelskere herinde, som har nogle gode ideer til hvad et godt medie(fags) oplæg skulle indeholde? -
STX, engelsk B mundtlig eksamen - hurtigt
ForumindlægHej derude Jeg er så heldig, at have trukket engelsk mundtlig som eksamen i år. Jeg skal op fredag den 22. juni. Jeg skriver egentlig ikke herinde for at få hjælp til analysemetoder osv. Dem har jeg da nogenlunde styr på. Jeg har det bare med at snakke om ligegyldige ting til eksaminer, ist...
