Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 13541 til 13560 af 14099
-
Udvidet tid
ForumindlægEr det en sætning på udvidet tid, med brug af præsens The sun is shinning. I am eating everyday -
SRP - 1 Verdenskrig
ForumindlægHejsa, jeg skal til at vælge emne inden for SRP, og jeg har en idé om at jeg vildt gerne vil skrive om brugen af kemiske våben som giftgas der blev opfundet under 1 verdenskrig (i Kemi A og Historie A). Problemet er dog, at jeg skal have en historisk kilde jeg kan analysere på. En kilde der måske... -
Købsadfærdsanalyse
KompendieEn analyse af købsadfærden er i de typiske teoribøger delt op i to forskellige dele; en undersøgelse af hvilke forhold, der påvirker købsadfærden, og herefter hvordan købsadfærden gennem tre forskellige undersøgelser ender ud i en konklusion, hvor forbrugeren enten køber produktet eller ej. Der v... -
Meget kort og nem resume.
ForumindlægHey. Jeg forstår hvis ingen har lyst til at læse en stil og rette det hele igennem, men min er kort og ikke særlig svær. Er der nogle der gider rette for fejl? - For er sikker på at jeg har fejl. På forhånd , tak. Frauen im Krieg und Liebe Der Text handelt von Frauen in der dänische Bundesweh... -
SSO retning af min Indledning
Forumindlæghej jeg er igang med SSO. Jeg har lavet en indledning som jeg meget gerne vil have tjekke ;D Indledning I den følgende opgave vil jeg give et svar på opgavetitlen Rødby-Puttgarden af Helle Helle. Min opgaveformulering lyder således ”Giv en analyse og fortolkning af Helle Helle: Rødby-Putt... -
Oversættelse af tysk stil - macht der kulturen - multikulti
ForumindlægHej alle sammen Jeg har denne stil jeg skal skrive om teksten macht der kulturen i tysk. Jeg har skrevet det hele på dansk til at starte med, men da jeg skulle til at oversætte det til tysk gik jeg kold... Jeg kan ikke finde ud af det, så det ville være en stor hjælp hvis nogle ville oversætte de... -
ok indledning, eller??
Forumindlægjeg har om Roosevelt under den store depression og vil høre om man godt kan skrive en indledning sådan her? Har ikke rettet den endnu, men I må selvfølgelig sige til hvis noget er helt hen i vejret :) De forende stater kom godt ud af Første Verdenskrig og derefter levede de i overflod. Industrie... -
To alle the people in the world!
ForumindlægHar lige en lige engelsk oversættelse her, som en eller anden gerne må kigge igennemGlobal Forum er en del af Siemens-koncernens arbejde på at fremeleske medarbejdere, der kan håndtere et stadigt mere globaliseret marked."Siemens vil langsomt udvikle sig til at blive en global virksomhed. Ko... -
Eventyr Slutning
Forumindlæghej :) Er der nogen som vil hjælpe mig med min tysk stils grammatik? har gjort det så godt jeg kunne men tror stadig at den er fyldt med fejl :( er der nogen der vil kigge den igennem og sige om jeg kan være bekendt at aflevere den og hvis i har tid eventuelt sige hvad jeg skal fokuserer på? ... -
ENGELSK OVERSÆTTELSE HJÆLP
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl som vil rette min oversættelse, især fokusere på adj. fejlene. Tak på forhånd. Øvelse 8: Mick Jagger is 50th From our broadcast employee in London: Tomorrow will be the famous rock singer from Rolling Stones 50 years. After a series of overwhelming successful concerts... -
Dansk økonomi i 2010
ForumindlægSpørgsmålene er baseret på artiklen nederst på siden..1. Hvorfor skulle en aldrende befolkning i henhold til 2010-planen stille krav til dels en reduktion af den offentlige gæld, dels skabelse af 60.000 nye jobs?2. Diskuter hvilken form for finanspolitik der skal føres for at kunne nedbringe den ... -
Hjælp til indholdsfortegnelse og problemformulering
ForumindlægHej. I morgen skal jeg begynde på min dansk/historie-opgave, og da min dansk og historie lærer ikke er på skolen kan jeg desværre ikke få hjælp, så håber i vil hjælpe mig. Vil gerne vide hvad i synes om min problem formulering, og om i synes at min insholdsfortegnelse lyder ok. Altså, om ... -
AT metode i samfundsfag og engelsk
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med engelsk og samfundsfags metode i AT? Jeg har skrevet følgende indtil videre: Vi har gennem fagene Engelsk og Samfundsfag undersøgt hvorfor unge britiske mænd bliver tiltrukket af IS og hvilke hjælpemidler IS anvender som rekrutteringsmetoder. I Engelsk h... -
Godkendelse af indledning (samf/psy)
ForumindlægHej alle :) Jeg skriver i samfundsfag og psykologi (samfundsfaglig og humanistisk). Nedenfor er min umiddelbare indledning. Jeg mangler dog at inddrage mere psykologi. Nogen der kan hjælpe mig til hvordan? Alle ideer og kritikpunkter er kærkomne :) Trafficking er handel med mennesker med det form... -
Jeg har på rette vej mod en klumme?
ForumindlægDet hele starter engang i november hvor de første kataloger sætter julen i gang. Julen er kendt som hjerternes fest, men det er det jo egentlig ikke? – Det er jo Jesus fødselsdag som vi jo fejre, der er bare alt for mange der glemmer det julen handler drejer sig om, det er som om, at alle... -
Tropinsyre STX A 2010
ForumindlægEn pufferopløsning med pH 4,5 ved 25 grader celcius fremstilles ved at blande 100 mL 0,075 M tropinsyreopløsning med en portion 0,100 M natriumhydroxidopløsning. Den tilsatte base reagerer med basen i forholdet 1:1. Reaktionsskemaet er således tropinsyre (aq) + OH- (aq) → tropinsy... -
Hjælp til at rette fejl
ForumindlægHer er det jeg har skrevet, og der er ingen dansk tekst, da det ikke er en oversættelse. Håber i kan hjælpe med at gå den igennem for fejl;In unsere heutige Gesellschaft erhalten umweltfreundliche Unternehmen viel Fokus. Wir hören im Grossen und Ganzen jeder Tag von Verschmutzungen und welche Fol... -
Oversættelse
ForumindlægHey hey!\nhar lige kæmpet mig igennem følgende tekst:\n\n"Mange voksne kritiserer computer spil for at være både voldelige og unødigt blodige. Men en nylig undersøgelse viste, at dette kun gjaldt 20 ud af 338 spil. Der er altså tale om en formdom, som sandsynligvis skyldes, at der i medierne... -
Oversættelse!
ForumindlægVi skal oversætte noget til i morgen, jeg er pænt dårligt til tysk. Så vil være meget glad hvis der var en der ville kigge det jeg har oversæt indtil videre igennem, ret mine fejl og skrive lidt til hvad det er for nogle regler jeg fucker op i. Det danske stykke: I ”Edgar wird mi... -
HASTER! dansk-spansk oversættelse!
Forumindlæghej jer derude :) Jeg har skulle oversætte nogle sætninger og skrive lidt om mig selv. Men er dog ret usikker på nogle af oversættelserne, så vil I ikke være søde og rette eventuelle fejl ?:) Mange tak på forhånd. 1. Manden hedder Pedro og kvinden hedder Anna. 1. El hombre se llama Pedro y la m...
