Søgning på: fransk noter. Resultater: 13761 til 13780 af 19217
-
Terrorisme
ForumindlægHejsa - jeg skal til og skrive AT6 som foregår som et "indspark" til SRP da man jo somregel vælger det samme emne i AT6 og SRP. Jeg har valgt faggrupperne engelsk og psykologi med emnet "terrorisme" - altså terrorisme ud fra individets perspektiv. Jeg skal til min første vej... -
kan ikke kommer længere? :)
Forumindlæghej alle. jeg er i gang med at skrive stil. men jeg er gået lidt i stå ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive mere. så derfor tænkte jeg på om der er nogen der vil læse det jeg har skrevet og give ris og ros + idé til havd jeg mere kan skrive :D på forhånd tak -
beregn tyngdeaccelerationen
Forumindlæg... -
Rettelse af kort oversættelse, tak
ForumindlægHej. Dette er første gang jeg benytter mig af Studieportalen dk. Er der nogle som kan kigge efter min oversættelse for eventuelle fejl? Engelsk oversættelse: Dansk -> Engelsk. Intet barn skal skamme sig over at være afrikaner. Det må være et af de slogans Sydafrikas nye præsident holder mest a... -
Aerobe og anaerob?!!!
ForumindlægHej Hvad betyder aerobe, anaerobe, eukaryote og prokaryote?? -
0^0 - Serie
ForumindlægDen harmoniske serie divergerer. Det er fordi sum 1^n = 1/(1-1) = 1/0 = uendelig. Men kan det argument bruges? Hvis man så tager sum 0^n = 1/1-0 = 1, hvilket svarer til at 0^0 = 1, men 0^0 er vel udefineret? -
Det moderne gennembrud
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i dansk på mandag, og jeg tænkte på, når man læser en novelle, hvordan skal man kunne så se at man i teksten skal kunne se at der er snakke om det moderne gennembrud. Håber jeg kan få en forklaring på forhånd tak. -
mekanisk og kemisk energi
Forumindlæghej er ved at skrive min notater ind som jeg vil bruge til eksamen, men jeg går ikke så meget i detajler endnu om i ville se på min notat og hvis jeg skriver noget forkert må i meget gerne sig det til mig eller hvis jeg mangler noget De syv elementære: 1. Mekanisk energi 2. Elektrisk en... -
Den Kolde Krig
ForumindlægHvem var der ”krig” imellem? Hvordan foregik krigen/hvordan blev den kæmpet? Hvad er en bolsjevik? Hvad troede bolsjevikkerne på? -
Hossbach-notatet
ForumindlægJeg skal snart op i historie, men jeg har problemer med helt at forstå Hossbach-notatet, fordi jeg synes det er indviklet. Er der nogen, som kan give mig et referat af teksten/kilden, samt en analyse? Jeg har kilden fra "Mellemkrigstiden og 2. Verdenskrig 1919 - 1945. Det ville være rart hvi... -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej alle, da jeg har haft en utrolig dårlig religionslærer aner jeg ikke hvad jeg skal have styr på til eksamen. Jeg har siddet med min pensumliste og er begyndt at læse alt baggrundsstoffet igennem og islam, kristendommen og buddhisme. Men er der virkelig ikke andet man skal have styr på? Hvad... -
Afbilndingsmatrix og basis
ForumindlægHej, jeg har følgende afbildningsmatrix Jeg har fundet en ny basis: Hvordan opstiller jeg den nye afbildningsmatrix mht. ovenstående basis? -
Buddhisme
ForumindlægDer er noget jeg har misforstået rigtig meget, har jeg lige fundet ud af, men jeg har ikke helt fundet ud af hvad det rigtige er: Buddha er en historisk person, der er blevet blevet en boddhisattva fordi han ville hjælpe menneskerne med også at blive oplyst og når han dør kommer der genfødsler af... -
karakter
ForumindlægJeg er bange for, at jeg får 6,7 i snit, men det er mit håb at få 7. Hvis jeg nu lader vær med at tage til den sidste eksamen (Jeg bliver snart student nemlig) og vælger merit for at forbedre de karakterer jeg er dumpet i. Vil det være bedre? Er der nogen, der har været i samme situation som? -
Risikosamfundet ?
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle mig hvad risikosamfundet, risikostyring og risikosøgning er? og er livet da blevet mere resikabelt? Håber på hjælp, det haster lidt :) På forhånd tak -
Hvordan læser man op??
ForumindlægHej alle sammen. Håber virkelig der er nogen der kan/vil hjælpe mig.. Skal til min studenter eksamen på tirsdag i matematik, men ved virkelig ikke hvad jeg skal læse, altså hvor meget og hvor jeg skal starte og slutte... Håber virkelig der er nogen der har nogen fif's til hvordan jeg læser... -
Ku klux klan taler
ForumindlægHej :) Jeg skal i SRP skrive om Ku klux klan i tidsperioden fra dens begyndelse (1865) til 1955. Da engelsk er det ene fag har jeg stærkt brug for engelske taler fra dette tidsrum, der omhandler ku klux klan. Jeg har allerede fundet en tale fra stifteren af klanen i 1865 - Nathan Bedford Forrest... -
Personbeskrivelse og Miljøbeskrivelse.
ForumindlægHej med jer. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er lidt i tvivl om en dansk opgave, jeg har for. Hvad skal der være med i en Personbeskrivelse og en miljøbeskrivelse??? Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig. -
Hjæælp???
ForumindlægNogen der har forstand på reportager??? I så fald, er dette en reportage??? NYHEDER / DANMARK DANMARK Børns trivsel trues af langvarigt syge forældre 07. nov 2009 00:00 Lægevidenskaben gør det muligt at leve stadig længere med en alvorlig sygdom. Men forældres lange sygdomsforløb kan vær... -
Opgaver
ForumindlægHow many days must a man wait Before you upload his assignements? Yes, 'n' how many seas must a white dove sail Before some moderator decides to upload my assignment? Yes, 'n' how many times must the cannon balls fly Before my assignment is on Studi? The answer, my friend, is blow...
