Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 13861 til 13880 af 39512
-
Opstil en funktionsskrift, [2.6 Affald på Roskilde Festival]
ForumindlægJeg er i gang med at lave en matematik aflevering, hvor jeg har haft lidt problemer med flere af opgaverne, men kunne specielt godt tænke mig at få en forklaring på, hvordan jeg opstiller en funktionsskrift til opg. 2.6 i afleveringen [Affald på Roskilde Festival] Funktionsskriften skal vise sam... -
Opstil en funktionsskrift, [2.6 Affald på Roskilde Festival]
ForumindlægJeg er i gang med at lave en matematik aflevering, hvor jeg har haft lidt problemer med flere af opgaverne, men kunne specielt godt tænke mig at få en forklaring på, hvordan jeg opstiller en funktionsskrift til opg. 2.6 i afleveringen [Affald på Roskilde Festival] Funktionsskriften skal vise sam... -
Skal man anstrenge sig for karakterene sidst på året?
ForumindlægHejsa. Det er jo velkendt, at man får ens vigtigste karakter sidst på det år man afslutter det pågældende fag. Fx Matematik B, så får man altså den karakterer der betyder noget i 2g (sidst på året). Skal man så "vente" til at man nærmerer sig den vigtigste karakterer, før man sige... -
Fravær?
ForumindlægJeg står i den situation at der står at jeg har afleveret 4 opgaver for sent. 2 af opgaverne er gruppeafleveringer hvor andre har været ansvarlig for at aflevere, mens de sidste 2 er opgaver som jeg ved en fejltagelse er kommet til at sende en ekstra gang efter at jeg har afleveret. Det vil sige ... -
FRAVÆR
Forumindlægmå en lærer gene give en en lavere karakter, fordi man har for høj fravær i faget? Altså skal hun ikke kigge på på præsetation i faget, da jeg har været der i mange timer, men pludelig gik det bare den negative retning og min fravær steg....???? -
Tangentligning
ForumindlægHejsa Jeg har fået en opgave der går på at finde ud af ved hvilket x på funktionen: f(x)=x^2-2x tangenten rammer, når den går igennem punktet (5,14). Jeg ved at jeg skal bruge tangentligningen, og får selv en funktion der hedder 8x-25, men den passer ikke ind i grafen. Håber der er nogle kloge h... -
Bonus for fag
ForumindlægHvis jeg har matematik, kemi, dansk, engelsk og matematik og teknikfag på A niveau, og kommer ind på et universitet indenfor to år, hvor meget kan jeg så gange mit snit med? -
Golfkrigen - film?!
ForumindlægHvilke film er lavet over den persiske Golfkrig, og hvilke skildrer den bedst? -
Dannelse og Uddannelse
Forumindlæghvad er forskellen på: dannelse og uddannelse? -
Køreprøve
ForumindlægSå er det ved at være tid at jeg skal til køreprøve! Og er så bange for at dumpe. :( Nogle råd? Hvad dumper man på? Hvor mange "småfejl" er tilladt? Det er især det med at se over skulderen der er træls.. -
eksamen...?
ForumindlægJeg ville bare lige spørge, jeg er ikke ligefrem en haj til matematik og skal til eksamen i næste uge. Men hvad sker der egentlig til en matematik eksamen, man trækker et emne eller et spørgsml, men er det så meget bevisførelse eller skal mere vise nogle opgaver eller hvad? (Skal nok lige tilføje... -
Hvilken gymnasium og linje skal man vælge hvis man gerne vil være revisor eller ingeniør?
ForumindlægHej jeg skal gå i gymnasiet efter sommerferien, men jeg ved ikke hvilken gymnasie jeg skal gå på og hvilken linje jeg skal vælge, når jeg gerne vil være enten ingeniør eller revisor.(revisor er nok den vigtigste eftersom det er den jeg mest har intryk af, men jeg vil også vide hvilken linje jeg ... -
At få rettet opgave på SP
ForumindlægJeg har en fornemmelse af, at der er enkeltpersoner, der ønsker at få rettet alle deres opgaver igennem før aflevering. Kan man kalde det for egentlig lektiehjælp eller rettere misbrug heraf? Hvis man i forvejen skrive et rimeligt tilforladeligt sprog, så skulle man mene, at redigering er noget d... -
+Fysik/Mat: tværfaglige emner
ForumindlægHej Er der nogen, der har nogle gode forslag til tværfaglige emner, hvor kemi og fysik eller matematik indgår? Kemi er det primære fag. Det er til Studieretningsopgaven (forh. Større Skriftlig Opgave), og det skal være nogenlunde overskuelig og specifikt. Må gerne indeholde noget eksperimentiel... -
OPTAGELSEPRØVE STX 2017 hjælp
ForumindlægHEJ jeg skal til optagelseprøve på tirsdag, der står i det brev jeg fik udleveret fra skolen at jeg skal op i Dansk, Engelsk, Matematik - tysk/fysikkemi prøven er elektronisk, vil høre om der nogle der ved hvordan det forgår og nogle gode råd med på vejen -
Digt: Da jeg var syg - Simon Grotrian
ForumindlægHey Der skulle vel aldrig være nogen som på et tidspunkt har analyseret digtet "da jeg var syg" af Simon Grotrian???Har læst det nogle gange og fatter virkelig minus...håber der er nogen som kan give min lidt inspiration ;)Mvh Eva -
rettelse
ForumindlægHar lige brug for lidt hjælp med nogle rettelser til min engelsk aflevering. Jeg skriver lige nogle sætninger ned som jeg har formuleret og så ville det være rart hvis i informerede mig om, hvis der er noget gramatisk forkert i dem. Hvis i ikke forstår sætningerne så bare sig det :)1.You say, tha... -
er der nogen ved hvad 3.g studentereksamen dansk stilhæfte emnerne bliver i år 2004?
Forumindlægskriv venligst. jeg ville sætte pris på det. -
Gym efter 9 eller 10?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige et spørgsmål, hvis man nu har mulighed for at komme på gym lige efter 9 klasse burde man så vælgedet,eller tage 10 lige for en sikkerhedskyld. Jeg synes det er bedre at tage gym lige efter 9 klasse. Jeg ved ikke med jer? -
Student anno 2008
ForumindlægHej alle kommende studenter anno 2008. Jeg tror ikke på, at jeg er den eneste som glæder mig vildt meget til at få hue på..(?) Derfor vil jeg gerne høre om, hvor meget i glæder jer. Er det noget i tænker på hele tiden? Og hvad betyder det for jer at blive studenter..? Og sidst, men ikke minds...
