Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 13921 til 13940 af 14099
-
Rettelse af følgemappe.
ForumindlægFØLGEMAPPE 2. Indledning: Vi har valgt prostitution som vores delemne under ”Verden omkring os”. Vi har valgt Prostitution eftersom vi begge synes det er et interessant og spændende emne. Prostitution har de seneste par år stået meget højt på samfundets dagsorden og dette har skabt st... -
Billedeanalyse - Udslidt
ForumindlægEr der nogen, der hurtig vil tage et kig på min billedeanalyse af "Udslid" På forhånd tak. Teksten er her: Fakta Maleriet ”Udslidt” er malet af den fynske kunstner H. A. Brendekilde i 1889. Maleriet er et oliemaleri. Selve størrelsen på maleriet er: 207 X 270 m. Ku... -
Udslidt- billedeanalyse
ForumindlægHej: Er der nogen, der vil være så søde at læse min billedeanalyse af Udslidt, og rette for eventelle fejl mm. På forhånd mange tak. Teksten kommer her: Fakta Maleriet ”Udslidt” er malet af den fynske kunstner, H. A. Brendekilde i 1889. Maleriet er et oliemaleri. Selve størrelse... -
Læse medicin, Ikke højt nok snit! Hjælp søges
ForumindlægHej alle sammen .. Jeg er en 3.g'er som meget gerne vil læse medicin, men mit snit er ikke godt nok! (Jeg læser på den naturfaglige linje, så jeg har alle de fag, der kræves, altså: Mat A, Fys A, Kem B, Eng B, Dansk A) Jeg har et gennemsnit på præcis 7,00 efter 2.g, og så har jeg lige... -
Hvad skal du være når du blir´ "stor"
ForumindlægNu er det snart ved at være tid. Studentertitlen ligger lige om hjørnet, men hvad så??Hvad skal du bagefter? Hvad skal dit fremtidige arbejde være?Jeg vil selv gerne være lærer, så skal lige på seminariet i 4 år, derefter vil jeg meget gerne være politibetjent..Mit gennemsnit er ikke høj, formode... -
Her kan I blære jer i fred:o)
ForumindlægNår man læser de forskellige indlæg her på studieportalen.dk fornemmer man at folk ikke helt kan lade være med at komme med små kommentarer om hvor godt, det er gået dem til deres ekssamen. Det er temlig træls, for når man ikke selv har været oppe endnu, er det sidste man gider høre på, hvor godt... -
Kom I ind, og på hvad?
ForumindlægJa, så vil jeg starte dette klassiske oplæg:)Hvad, og hvor kom I ind:)? Jeg kom selv ind på Økonomi i Aarhus. Min 1. priotet. -
Komplekst design kan ikke opstå tilfældigt!
Forumindlæghttp://studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=339577 -
Abort & Designerbørn
ForumindlægGodmorgen allesammen! Jeg går i 9. klasse og har projektuge og vi har valgt "ABORT OG DESIGNERBØRN" -og vi ville gerne have jeres mening ang. både abort og designerbørn. - Hvad synes I om abort? - Hvad synes I om designerbørn? - Har i prøvet at blive insemineret/har været sæ... -
Bærbar på en ungdomsuddannelse.
ForumindlægJa, som overskriften siger; Hvornår begyndte i at bruge en bærbar på jeres ungdomsuddannelse? Er det relevant fra første skoledag? -
Hvad vil/har I søgt/søgte I i sin tid og hvorfor?
ForumindlægHalløjsa. :) Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i overvejer at studere/har søgt ind på/studerer/har studeret samt hvorfor i har valgt det/valgte det og hvis i er i gang eller færdige, hvad syntes i så om det? Levede det op til jeres forventninger? Hvordan er fagets miljø rent fagligt og også s... -
6 i idræt!
ForumindlægJeg har lige fået mit allerførste 6-tal - i idræt! Og så er det bare, jeg overvejer, om jeg egentlig synes, at det er fair. Har et gennemsnit på ca. 9,5, så 6-tallet pynter ikke just. Jeg mener ikke, at man kan lære sig selv at kunne lide at spille bold og lade være med at være bange for bolde... -
Efterårsferie - afleveringer
ForumindlægEr det bare mig - eller føler I også at I bruger hele jeres ferie på afleveringer... JEg har kun fået lavet halvdelen af mine... -
Den kvantitative uddannelsespolitik
ForumindlægDer er ingen tvivl om, at der kommer flere og flere studenter. Og kravene til de studerende, har historisk set aldrig været lavere. Og der er ingen tvivl om, at det er for en vaskeægte socialdemokrat, giver ganske god mening, at mindre begavede unge skal lære om Platon. Men jeg har som libe... -
Danskhed
ForumindlægHej...Jeg har sådan en opgave i samfundsfag hvor vi skal undersøge hvad danskhed er?Altså når en danskere ikke bryder sig om en indvandrer hvad er det så der gør at personen har det had til indvandreren...Så jeg håber i vil svarer på nedstående spørgsmål... Imå meget gerne fortælle om i er indvan... -
"Der er kun en rigtig hue..."
ForumindlægDe fleste gym'ere kender vel sangen, der går på "Du må få min sofa cykel" melodien? og jeg har efterhånden hørt forskellige vers og versioner af den... Hvilken bruger I? og er der andre gode sange man kan brøle til dimissionen? :) -
Test Nationen
ForumindlægHej,Som mange af jer nok ved, sendte TV2 i går programmet "Test Nationen". Jeg fik ikke selv set programmet, men det er nu også ligegyldigt, for det, jeg er interesseret i, er, om testen på tv2.dk overhovedet er valid.Derfor kunne det være skægt, hvis nogle mennesker kunne ledsage deres... -
Niveauopdeling i folkeskolen
ForumindlægHej alle :-) Her den anden dag, havde jeg og nogle andre en lille debat, om hvorvidt det ville en god ide med niveauopdeling i folkeskolen? Hvad synes I? For eller imod? ;-) -
skjult kamara i min egen hus HJÆLP, HVOR SKAL MAN SLUKKE DEN
Forumindlæghej jeg har en spørgesmål med hensyn til skjult kamara. nogen idoter har lagt kamara i min egen hus men hvordan ved jeg stadig ikke. jeg har ledt meget, men kan ikke finde den da jeg ikke ved hvordan den ser ud. min spøgesmål er hvordan ser den ud hvad skal man gør for at fjernr den er det i... -
Demokrati?
ForumindlægHvad er beviset for demokrati?\n
