Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 13981 til 14000 af 18642
-
Rettelse af en lille tekst
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal fremlægge i tysk i morgen og jeg har brugt en del tid på at skrive denne lille tekst. Håber der er en flink person som vil læse korrektur på den. Mvh. Emil Teksten er vedhæftet som billag -
Grammatik
ForumindlægJeg er i gang med at oversætte en tysk teskt, men ved bare ikke hvordan man vil oversætte denne sætning: Jeg hjalp min far, og bar de sidste ting ind på mit værelse. Håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak :) -
sætnings analyse
Forumindlægjeg har en sætning som skal oversættes til tysk, men først skal den analyseres, men er i tvivl. Gabi bor nu sammen med sin mor og sin onkel. udsagnsled = bor, grundled = Gabi, genstandsled = med sin mor og sin onkel ??? er det rigtigt..?? eller er det bare forholdsordled??? Hilsen atm -
Til Christine!!!
ForumindlægHej Christine, prøvede at kontakte dig, men det var ikke muligt.. men ville spørge om vi ku lave en deal.. jeg er en ørn til kemi, men desværre ikke hardcore til tysk.. sååh hvis vi kunne hjælpes lidt ad, ville det være top nice..Knus Jannie -
HJÆLP!! Google-translate
ForumindlægHej med jer, Vi er 3 piger, som har sproguge og vi skal lave en sang, som handler om google-translate og vi vil lige høre om nogen af jer herinde har forslag til forkerte dansk/tysk oversættelser inde fra google-translate? Hilsen de tre hårdtarbejdende piger -
Mein Dritter Mord
ForumindlægHej, ville lige spørge om nogle havde læst "Mein dritter Mord" af Melina Moser Vi skal nemlig skrive en opgave om teksten, ville lige spørge om nogle kan huske hvad den handle om og måske skrive et lille resume på tysk. tak -
10.klasse prøve sidste år
ForumindlægHej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matimatik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd. -
10.kl prøven fra 2011
ForumindlægHej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matematik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd. -
Begynder?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er lige droppet ud af tysk og skal begynde til fransk den 17. Og jeg har 1½ år tilbage til eksamen, så er der nogen ideer til hvordan jeg hurtig kan lærer fransk? øvelser, eller bare de ting man lærer i starten af sproget? På forhånd tak. -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHej allesammen:) Jeg skal op i mundtlig tysk om nogle par uger, så jeg tænkte på om der er nogle af jer som har nogle ekstemporaltektser liggende som i kan sende, så jeg kan få øvet mig. Tak på forhånd. -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej kloge hoveder! Nogen der ved hvordan man oversætter denne sætning: Vi er glade for at have mødt dig. (Til tysk) Jeg har selv siddet med det, og har prøvet mig frem: - Wir sind froh, dir getroffen Er jeg lagt fra? -
nogle som har følgende stile?
Forumindlægnogle som har følgende stile?afmagtevne, vilje adgang til sexat tabe sejrenen tyskers historieselektionprofil af en magthaverBusiness as usual"formulere selv en overskrift" - udgangspunkt: Tage Voss'synspunkter i Selektion -
Industriallisering
ForumindlægHej! Jeg håber I kan hjælpe mig med det her spørgsmål, der handler om den anden industrielle revolution i tyskland. Spørgsmålet lyder således: hvilken betydning fik industriallisering for det tyske samfund generelt (dvs. økonomisk, politisk og socialt)? -
Oversættelse - enkel sætning - behøves hjælp
ForumindlægHej derude. Jeg har en anelse svært ved tysk, så er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte denne sætning: "I det første år var der stadig håb om, at nogle af de savnede endnu levede som krigsfanger"? Mange mange tak på forhånd, jeg behøves virkelig hjælp! -
Hjælp til min grammatik, please!!!
ForumindlægJeg har vedhæftet en fil og håber stærkt at få hjælp fra jer søde mennesker. Jeg har allerede skrevet og formuleret bedst muligt ud på tysk, håber at I vil rette den. :-) På forhånd tak for hjælpen! -
Good Bye Lenin!
ForumindlægHejsa.Er der en venlig sjæl der kan komme med en kort Personkarakteristik, på dansk, af faderen, Robert Kerner, i filmen "Good Bye Lenin"?Har ikke set filmen og har fået den fornøjelse at beskrive faderen, på tysk, hvilket ikke er helt nemt på nuværende tidspunkt... -
Super oplevelse?!
ForumindlægEr der en frisk person som ville kaste et øje på en lille kort tekst jeg har skrevet om biler på TYSK? Come on, det bliver skide spændende :D Skriv en besked, og jeg sender det. Det er ultra kort ... -
Analyse af Krücke
ForumindlægHej! Jeg har i dag trukket min tysk tekst "Nenn mich Krücke" også kendt som "Krücke". Jeg ville høre om nogen havde den liggende og kunne give mig nogen guldkorn? Meget gerne gå strækt, da jeg skal op imorgen!:) -
eksamen
ForumindlægHej alle, ville lige høre..Hvis man har haft tysk på b niveau og har hævet det på a, og har fået en ny lærer og nyt hold osv. Kan man så godt komme op til eksamen, med noget pensum fra b niveau? Håber der nogen der vil svare.. :) -
Ordstilling
ForumindlægHej alle sammen! Jeg vil gerne spørge om ordstillingen på tysk fx hvis vi har en sætning som: Vi vil ikke købe bilen i dag. Jeg har forstået lidt af det: Wir werden nicht das Auto kaufen men jeg forstår ikke hvor i dag skal være henne? -Tak på forhånd
