Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14101 til 14120 af 22496
-
Bevis af rødder for andengradsligning.
ForumindlægHej alle Jeg har et spørgsmål til omskrivningen af andengradsligningen ax^2 + bx + c = 0 i forbindelse med beviset for dens rødder. Ved første omskrivning skal man gange med 4a på begge sider af lighedstegnet, men hvordan i al verden kan det give følgende: ax^2 + bx + c = 0 | Der ganges hereft... -
råd
Forumindlæghej jeg har Eng på A-niveau....er der nogen der har gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mundtlige eksame -
Loven om energibevarelse
ForumindlægFølger varmelærens 1. lov (loven om energibevarelse) af Newtons love? Hvis ikke, hvad følger varmelærens love af? Og Newtons love? -
Prærieindianernes religion
ForumindlægJeg skal op i religion, men har været en del fraværende i en periode her i 3.g.. Det har resulteret i, at jeg næsten ingen notater har fra da vi gennengik Prærieindianerne. Er der nogen der ligger inde med nogen gode notater, vil jeg meget gerne se dem! På forhånd tak og held og lykke til alle.. -
Beviser - Bøger
ForumindlægHey.. Jeg skal op i eksamen i Matematik Mundtligt, 1 årig høj niveau. Nogen der kender nogle bøger hvor der er meget venlige Beviser i, og som beskriver dem godt ? Tak -
Fotosyntesens trin 2: calvin cyklus
ForumindlægHej, kan I hjælpe med at vælge det korrekte svar til det vedhæftede spørgsmål? -
størrelses forhold 1:50 hjælp!
Forumindlæghey jeg skal lave et kort over min klasse og den ene sidelængde er 8,7m og jeg skal skrive det i 1:50! -
Kemi - Oxidationstal?
ForumindlægHej Det er en repetitionsopgave hvor opgaven er at udregne oxidationstallet for denne fuldstændige forbrænding af metanol. Reaktionen er afstemt, men jeg har brug for hjælp til at udregne oxidationstallene. Opgaven: Beregn oxidationstallene for alle atomer, som optræder i reaktionsskemaet... -
What to answer?
ForumindlægHey, vi har fået en engelsk aflevering for, hvor vi skal besvare nogle spørgsmål angående, hvordan det er at komme ind på gymnasiet. Jeg næsten færdig med, der er lige to spørgsmål, hvor jeg simpelthen ikke ved, hvad jeg skal svare. Det vil derfor være en meget stor hjælp, hvis I kunne give... -
Dumme stående bølger
ForumindlægHar været inde og læse lidt herinde allerede om hvad en stående bølge er, men er stadig ikke helt med på det Kan en hjælpe, forklare det lidt på 9 klasses sprog :) -
Tak Studieportalen:)
ForumindlægVil bare lige komme med en solskinshistorie. Fik 11 idag i mat.-mundtlig!!! Og så vil jeg da lige benytte anledningen til at sige tak til alle jer der har svaret på mine spørgsmål op til eksamen. Så tak:) og forsat god eksamens-læsning -
forslag? farver
ForumindlægHejsa allesammen (: ! Jeg er ved at skrive min 24 timers AT opgave lige nu under emnet: farver. Det ene af mine fag er: Biologi. Men hvordan kan jeg lige flette de to sammen? Jeg skal esvare spørgsmål, som: Hvad er farver (men selvfølgelig i realation til biologi) Har I nogle ideér? -
IRA? engelsk oversættelse..
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at oversætte det her? 1. IRA blev grundlagt i år 1969 som en væbnet gren af det politiske parti Sinn Féin. 2 Gruppens formål er at fjerne britiske militære styrker fra Nordirland og forene dette land med Irland. 3.IRA har ikke nogen leder, men består af små tætte cel... -
Stående bølger
ForumindlægHejsa... Jeghar et lille problem. Jeg skal op til fysik imorgen og fremlægge om LYD. der står ikke så meget om stående bølger i min fysik Orbit C, og af den grund fatter jeg ikke hvad det er.... er der ikke nogen der kan forklare hvad det er??? Tak -
H3PO4 eller PO4H3
ForumindlægHvilke af de to hedder det ? Og hvodan skal man kunne vide det ? -
Lave en sætning med 10 adv.
ForumindlægDamm.. kan ikke lave en hel historie, da hele bare bliver korte sætninger... nogen som kunne hjælpe ? -
Fremstilling af corbonylforbindelser
ForumindlægHvorfor vælger min bog at bestemme Oxidationstal for c-atomet ved fremstilling af aldehyder og ketoner? der står ikke noget om hvad denne viden bruges til. -
Dansk eksamen - 9klasse.. ??
Forumindlægtil dansk eksame 9.klasse - når man skal forberede sig i 40 min. må man så tage alle sige papir med.. alle papir man vil?? og lige en ting til.. Når man skal til at analyser - synes i så at man skal starte med at fortælle om hvad man vil gennemgå .. eller? -
Kemi - smørsmyre :)
ForumindlægHejsa jeg har lige et spørgsmål til følgende opgave: På etiketten er der alene anført en molekylformel, C4H8O2. Ud fra molekylformlen kunne beholderens indhold være smørsyre, men det konstateres, at indholdet ikke lugter af smørsyre. Derfor gennemføres en række tests på indholdet med henblik på... -
Fra pdf til word?
ForumindlægJeg har fundet nogle notater til idræt som jeg gerne vil have ind på min computer (til redigering). Jeg kan downloade dem som pdf fil (adobe), men vil gerne skrive videre på dem i word. Hvordan omformatterer jeg dem? (Har prøvet copy+paste, men det giver bare en masse mærkelige tegn i word-dokum...
