Søgning på: to keep the faith. Resultater: 14261 til 14280 af 18613
-
HJÆLP!
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen derude, som har en teori til hvorfor school shootings bliver begået? Er virkelig i nød. Håber I kan hjælpe. Tak på forhånd. -
Hjælp til forståelse af problemstillinger
ForumindlægHej, jeg sidder med nogle spørgsmål til naturgeografi, som jeg har svært ved at forstå. Problemformulering: Klimaændringer - er det noget vi skal tage alvorligt, og kan vi påvirke dem nævnværdigt? (Jeg forstår godt min problemformulering) 1. Redegør for de central geofaglige sammenhænge, der... -
Hvad er intet?
ForumindlægHvad er intet? For det er hverken en farve, forestilling eller materiale. Hvad er det så? -
rettelse af 4 sætninger!
Forumindlæg- Where is my trousers? - My father always gives me many good advices. - I am going to school by bus every morning. - His attitude is too competitively. på forhånd tak! -
Kan jeg nå det?
ForumindlægHej, Jeg skal til dansk mundtlig eksamene i morgen, men er ikk erigtig startet på det - har faktisk kun lavet synopsen. Og ville lige høre om det er muligt at blive færdig til i morgen formiddag? -
Patologisk funktion
ForumindlægDen sammensatte funktions f(x) = ln(x)/√x definitionsmængden begrænses intuitivt af definitionsmængden for ln(x) således at x∈R+ Kan det passe at definitionsmængden udvides ved sammensætningen af de to funktioner således at f(-1) = π Findes der evt. andre reelle funktionsværdier ud... -
Cuba-krise, er på barbund
ForumindlægJeg skal i min 2.gs opgave om Cuba-krisen give en analyse af årsagerne til krisens udfald... Det diskuteres jo stadigvæk til hvilken side krisen udfaldt, altså hvem den gavnede.. Det har jeg tænkt mig at skrive.. Men hvad kan jeg mere skrive? Hilsen en fortrøsningsfuld elev -
HJÆLP hurtigt! please så du sød:D
ForumindlægJeg har læst og læst om kommunisme og kapitalisme, men kan aldrig få det limet fast i hjernen, er der nogle der vil være søde og fortælle mig hvad det er i korte træk? pleaase :D:D -
Fedt fritidsjob! ;D
ForumindlægHejsa allesammen, Jeg oprettede dette indlæg i håb om inspiration til et muligt fritidsjob (; Hvilket fritidsjob har Du ? Og hvorfor synes du, det er fedt ? -
Biologi genier søges!
ForumindlægHvs nu cellernes energibehov stiger, så fedtnedbrydningen ikke kan følge med, øges kulhydratnedbrydningen. - Men hvorfor forøges glucosenedbrydningen i denne situation (når man kigger på glykolysen & citronsyrecyklus) -
analyse af den sidste dag i oktober
Forumindlæganalyse af novellen den sidste søndag i oktober. af jan sonnegaard. Det gik ikke så godt -
God sætninger til eksamen
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig, med at give mig nogle gode sætninger på engelsk. Som fx. en rigtig god indledning på engelsk Og sætninger så som, "jeg vil gerne perspektiver til..." ,osv. Håber i kan/vil hjælpe mig :) -
Analyse: William Wordsworth's London, 1802! Hjælp!
ForumindlægHej, jeg skal lave en analyse og fortolkning af Willam Wordsworth's digt "London" fra 1802. Er der nogle som har nogle noter eller en opgave? På forhånd, tak. :) -
Bloodz & Cripz
ForumindlægHvorfor bære Cripz medlemmerne lige præcis en bandana med farven "Blå" ? Og hvorfor bære Bloodz farven "rød" ? Skal bruge det til min engelsk eksame, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde svaret på google. Håber i kan hjælpe! :) -
Danske grundlov
ForumindlægHej Jeg søger den danske grundlov på engelsk (faktisk kun § 71 Stk. 1). Jeg har prøvet at søge på nettet, men kan ikke finde noget. Nogen der har et link? På forhånd tak -
Er det korrekt, at sige...?
ForumindlægHej SP Jeg har prøvet at søge på nettet, hvordan man kan sige 'det har intet at gøre med (..noget..)' på engelsk. Og jeg fandt ud af, at det kan siges ved udtrykket 'has no truck with'. Jeg vil så høre, om det er korrekt at sige: 'Eventually, appearance has no truck with abil... -
Planprojektion af andenordenspolynomium
ForumindlægHvordan vil planprojekteringen af følgende andenordenspolynomium -2,5x2+40x+1, med et konstant rumvidde på 3 dvs. z = 3, egentligt se ud beskrevet ud fra vektorkomposanterne P(x,y) og Qx,y). Det er altså ikke en graf som jeg er interesseret men derimod P(x,y) og Q(x,y). Derudover så har jeg et ... -
cos el sin
Forumindlæghej er denne retvinklede trekant cos c er 17 A 38 grader C 30 grader cos A = b/c cos(38) * 17= 13,40 cm b= 13,40 -
Årsprøve
ForumindlægJeg går i 2. g Skal op til tre skriftlige årsprøve vil lige spørg om der er nogen for regel hvor mange årsprøve skal man i løbe af de to år (1.og 2. g) Kunne være rart få en svar med kilde på. Og ER det en krav at bestå årsprøven. -
Oversæt denne sætning til engelsk:
ForumindlægFilmstjernen har så mange penge, at han ikke ved, hvad han skal gøre med dem
