Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14301 til 14320 af 109300
-
stanby eller ?
Forumindlæghej som min sidste prioritering har jeg søgt radiograf, jeg sætter den måske på stanby hvis jeg gør det har jeg så en mulighed for at starte til vinter da uddannelsen både foregår sommer og vinter. -
Rentes regning bevis
ForumindlægHej. Jeg står og skal lave en fremlæggelse omkring rentes regning. Jeg er dog i tvivl hvordan jeg skal bevise denne formel. Jeg har søgt på andre indlæg og fundet andre der har forklaret det, men kan simpelthen ikke forstå det. Håber der er en der kan forklare det lidt pædagogisk :-) På fo... -
reduktion igen
Forumindlægkan nogen forklare mig, hvorfor (a-b)/(a^2-b^2) = 1/(a-b)??? -
Lydbølger, basis
ForumindlægMin søn går på international skole i asien og lærer i øjeblikket om lydbølger. Men det er svært for ham at forstå på engelsk (også for moren), hvorfor jeg tænkte om vi kunne få basisviden på dansk. F.eks: 1) hvad menes med amplitude? 2) when the sound starts to resonate from the tube at a certai... -
HJÆLP!!!!!!
ForumindlægHej, jeg er virkelig gået i stå med en quiz om biologi, er der nogle af jer der kan svarene på nogle af de her? det ville virkelig være en stor hjælp :) : I en tropisk regnskov er der : a. mange nicher b. få nicher c. ingen nicher i en dansk hvedemark er der : a. mange nicher b. få nicher c. inge... -
Notater
ForumindlægNogen her der har nogle gode afsætnings notater til niv A på HH ? :) har sygt travlt med IØ, EØ, dansk og engelsk... er villige til en byttehandel :) har ca 50 siders notater til IØ. -
Ballet ideér
ForumindlægHejsa allesammen, Jeg skal (meget snart) skrive en ballet på engelsk, hvilket jeg har.. absolut INGEN erfaring med. Så er her nogen som kan forkælle mig lidt om kriterierne der om? Eller evt nogle gode ideér til, hvad jeg kunne skrive om? -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej jeg går på HTX og skal have valgt emne til SRP. fagene der ingår er Engelsk, Kom/IT, Dansk, Design og Samfundsfag. jeg har ikke rigtig en ide om hvad jeg vil skrive om, så bud ville være meget værdsat -
HURTIG KORt rettelse =)
ForumindlægEr dette rigtigt? Der er mange unge, der gerne vil til udlandet i en kortere eller længere periode, men de går i skole, eller når de har taget deres studentereksamen. Som udlænding kan det være vanskeligt at få arbejde i England eller USA, men der er mulighed for at komme derover som udvekslings... -
Er HTX mon noget for mig?
ForumindlægHej! Jeg er er en meget forvirret 9. Klasser Jeg ved ikke om jeg skal vælge HTX. Jeg får nok 7 i alle fag og 10-12 i engelsk og jeg elsker teknologi og alt det man skal på HTX men jeg ved ikke om det mon bliver hårdt for mig? Er der nogen der ved om det er svært at gå på HTX? Og hvad med mine 7 t... -
Emnevalg til SRP - 1984
ForumindlægHej :) Jeg står i og mangler inspiration til mit valg af emne. Jeg vil rigtig gerne beskæftige mig med romanen '1984' af George Orwell men jeg er usikker på hvilken vinkel jeg skal arbejde ude fra. Jeg står med disse to fagkombinationer: Engelsk A - Samf A eller Engelsk A - Historie A ... -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHey folks! Har i ikke nogle gode ideer til et emne, der kunne være interessant at have i sit studieretningsprojekt? Det skal være inde for to af disse fag: Dansk eller historie + tysk og engelsk. på forhånd tak :) -
Oversættelse dan-eng
ForumindlægHej! Her er nogle "oversæt fra dansk til engelsk" -sætninger. Håber der er nogen, der vil rette op på mine sætninger i tilfælde af fejl. a)Jeg har lige fået et brev fra min onkel I Amerika I have just got mail from my uncle in America. b)Han skriver, at han har tjent mange penge for... -
navneord, flertals dannelse
Forumindlæghej, er der nogen som ved hvad navneord flertalsdannelse er?(engelsk) -
Studier der ikke kræver højt snit
ForumindlægHej, er det rigtigt at man kan komme ind på KU uden et højt snit hvis man søger ind på: Matematik Kemi Fysik ? -
Goodbye constitution!
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=JF-xohcsW58&eurl= http://www.youtube.com/watch?v=igycXBseoAg&eurl= http://www.youtube.com/watch?v=1DiFHXgwc2M&eurl= Habeous Corpus has been removed "for our safety", and some citizens will know what I'm talking about... Wake up America!!! Your rights... -
HASTER, er til prøve!
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af denne opgave: På en støvsuger står der, at den trækker 1500 W fra stikkontakten, når den arbejder. a. Jensen bruger en time på at støvsuge sit hus. Hvor meget energi(i joule) har han brugt til det? b. Hvad må Jensen betale for denne energi, når 1kWh koster, 2,0 kr... -
Potentiel energi
ForumindlægFiguren ovenfor viser det kinesiske kraftværk ”Three Gorges Dam”. Når det er færdigbygget i 2011, bliver det verdens største vandkraftværk. A) Med en totalkapacitet på 22,5 GW, hvor meget energi kan der maksimalt omsættes på et år? B) Når reservoiret er i fuld højde ligger det 175 m... -
Antallet af eksamener
ForumindlægDer er efterhånden opstået en del forvirring om hvor mange eksamener man skal op i gennem hele sin gymnasietid? Og i særdeleshed om der er regler for hvor mange eksamener der er på hvert niveau? -
Ikke højt nok gennemsnit...?
ForumindlægHej Jeg går i 3.g og har planer om at uddanne mig som tandlæge, men regner med at få et gennemsnit på ca. 8,3-8,5. Sidste år lå standby på 8,8 og derfor er jeg sikker på at jeg ikke kan komme ind i år. Spørgsmålet er så: Hvordan er det muligt at komme ind på denne uddannelse(Er ellers rimelig t...
