Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 14321 til 14340 af 60468
-
Mundtlige eksame{ Sammensatte funktioner
ForumindlægJeg har en del brug for jeres HJÆLP, til min mundtlige eksame på mandag. Jeg har lavet alle de opgaver jeg kunne, og nu har jeg et par opgaver tilbage, som jeg gern ville have hælp til. HÅBER VIRKELIGE, AT I VIL GIVE MIG EN HÅND OM DETTE OG HJÆLPE MIG. Opgaven handler om Sammensatte funktioner. B... -
Hvordan foregå, DIO eksamen?
ForumindlægHej' Jeg er ved at forberede mig til DIO eksamen, men har ingen idé om hvordan denne eksamen kommer til at foregå. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette vil jeg sætte virkelig stor pris på det. TAK -
Hjælp til at oversættelse 19 linjer dansk til engelsk
ForumindlægKontakt mig hvis der er nogen som vil hjælpe mig med dette -
nogen der vil rette engelsk, speciel grammatik
ForumindlægThis paper explores gang crime in Denmark and outlines the current problems of gang crime in Denmark, such as hashish market is the current problem of the various gangs. However, the paper also explains what causes juvenile crime, often done in groups, such has been involved various theories abou... -
Dansk Eksamen: Den gode stuktur
ForumindlægHej :D Hvad er en god struktur til eksamen i mundtlig dansk? står og skal op her om en lille uge. jeg har fået at vide til mine andre eksamener at jeg kunne have fået en højere karakter hvis min struktur var bedre. vi har 60 min, forb. og skal eksamineres i ca. 24 min. :D tak på forhånd. -
Dansk eksamen - ondskab
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i dansk her til sommer. Jeg har trukket fordybelsesområdet "Ondskab i grafisk roman/novelle", men jeg har virkelig ingen ideer til hvad jeg kan vælge. Har i nogle ideer til hvilken novelle/roman jeg kan vælge. På forhånd tak for hjælpen :D -
linjens ligning - mundtlig eksamen
ForumindlægHey there jeg sidder og pusler lidt med mine a-niveaus eksamens spørssmål og gik lidt død på spørgsmålet: " Du skal gøre rede for liniens ligning, bevise formlen for hældningskoefficienten, og gøre rede for skæring mellem linier" hvad er det man kan sige om linjens ligning, altså g... -
Eksamen f(x)=1/x eller
ForumindlægVed I, hva man får flest point ved at vise f(x)=1/x eller andengradsligning til eksamen ved hjælp af 3-trinsreglen? Og jeg er igang med at vise f(x)= 1/x så kommer jeg i anden trin, hvor jeg har( x0/x02+hx0 - x0+h/ x02 +hx0) / h -
Mundtlig mat eksamen - hjææælp
ForumindlægHar trukket mundtlig matematik eksamen, og er derfor igang med at forberede de der dispositioner. :) I en af eksamensspørgsmålene står der så: Peter står over for disse muligheder: - 100kr. nu - 200kr. om 10 år Forklar fremskrivningsformlen og argumentér for, hvilken af mulighederne du syne... -
Sociale og kulturelle forskelle - eksamen
ForumindlægHej allesammen, Jeg går i 9. klasse og har trukket "sociale og kulturelle forskelle" i samfundsfag til eksamen. Selvom 9. klassernes afgangseksamen er aflyst i år, skal vi alligevel lave eksamensforberedelse og evt. have prøveeksamen. Derfor vil jeg spørge, om I har nogle idéer til no... -
FSA mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle, som har nogle råd til hvordan man kan angribe en opgave, som man trækker til FSA dansk mundtlig eksamen. Altså, hvilken rækkefølge skal man gøre det i? Skal alt slavearbejdet komme først(selve analysen), og skal man gemme guldkornene til sidst(altså alt det man ikke lige ser m... -
Hjælp til tempus (ap-eksamen)
ForumindlægHej derude Jeg ville lige høre, hvad man gør i en situation til AP-eksamen, hvor man har en sætning, men hvor der indgår flere tider. F.eks. "De havde hørt, at det var ret uhyggeligt" - Det ses at hovedsætningen i denne sætning står i førdatid, men ledsætningen står i datid. Hvilken ... -
Jeg vil være læge, men?
ForumindlægHej Jeg vil vildt gerne være læge og jeg har et spørgsmål, som jeg håber i vil svar på. Jeg er ikke sikker på om man skal kunne engelsk, for at være læge?0. Jeg spørger om det da jeg ikke kan engelsk Jeg håber at der er en der vil svar på mit spørgsmål:) -
Fysik B eksamen HTX
ForumindlægHej derude :) Jeg går på HTX og har fysik b vi skal måske op i fysik til sommer og jeg skal derfor til og igang med mit eksamens projekt eksamens formen er en skriftlig rapport over et (Næsten) valgfrit emne som man har ca. 1 mdr til og så trækker man i grupper et st spørgsmål som man lav... -
Matematik B - eksamen
ForumindlægHey alle, aner ikke om det her er i den rigtige "del" af forummet, men whatever; Jeg har lige været til matematik B-niveau eksamen her i slutningen af 3.g.. Det gik ikke SÆRLIG godt, som matematik jo ikke så tit gør for mig, men mit spørgsmål er.. til mine årskarakter har jeg få... -
Missede en eksamen og bliver smidt ud.
ForumindlægHej studieportalen. Jeg studerer jura på AAU og skulle til at begynde på 2. semester her og nu. Dsv missede jeg min sidste eksamen pga. sygdom i familien. jeg troede jeg kunne søge om reeksamen men det måtte jeg åbenbart ikke og skulle derfor søge om dispensation til deltagelseskravet til AAU stu... -
mdt. eksamen - differentation af sum af funktioner
Forumindlæghej skal op til mundtlig eksamen i matematik om et par dage og har nogen problemer med nedenstående spørgsmål - hvad det dækker over og hvordan det skal bevises: "opstil og bevis en sætning for hvordan man differentierer en sum af funktioner" hvordan skal dette gribes an? på forhånd tak! -
Dansk A - skriftlig eksamen HTX
ForumindlægHey.. Hvad synes I om temaet: Provokation og Humor til dansk A skriftlig eksamen? Og hvor meget fik I skrevet ca. ? Jeg fik skrevet ca. 4½ side.. Og synes temaet var okay.. -
matematik eksamens spørgsmål b-niveau
ForumindlægHar fået et spørgsmål til eksamen omkring Eksponentiel vækst. Det lyder Forklar om den eksponentielle model Det er kun en lille del af spørgsmålene, men den der forvirrer mig mest :D Nogle som kan give et hint til hvordan jeg skal forklare modellen? -
Står jeg ikke er mødt til eksamen??
ForumindlægHej! Jeg står i den uheldige situation, at min skole har lavet en fejl, så der står, at jeg ikke er mødt op til min skriftlige eksamen - på trods af, at jeg altså MØDTE OP til den, sad der i samtlige 6 timer, SAMT afleverede mit arbejde til sidst - og ikke før jeg bad en eksamensvagt tjekke,...
