Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14321 til 14340 af 42938
-
"Forklar hvad det vil sige at en funktion er differentiabel". Sproglige Inputs?
ForumindlægEr det her godt nok? Det er et oplæg til mundtlig eksamen. (Forklar hvad det vil sige at en funktion er differentiabel) "En måde at beskrive på, om funktion er differentiabel er når man kan finde dens hældningskoefficient i et punkt (X0) altså tangenthældningen i det punkt også kaldet diff... -
Tager du til undervisning på universitetet?
ForumindlægHej Jeg starter på universitetet til sommer, og vil gerne høre om mødepligt på universitet. Der er åbenbart ikke mødepligt på universitet, så betyder det at man bare kan læse hjemmefra, lave sine opgaver og så kan man gå til eksamen? Hvad hvis der er fremlæggelser og gruppearbejde, skal man så ... -
gode fif TAK
ForumindlægHej alle Skæbnen ville at dansk skulle være min sidste eksame på STX. Da jeg jo er ved vejs ende, er motivationen ikke speciel hø,j i henhold til hvordan jeg får læst mit pensum på den bedst mulig måde....Sååå nogle der har nogen gode fif, til hvordan det kan gøres....? -
andengradspolynomier
ForumindlægHej Jeg har fået et spørgsmål til mundtlig, hvor der står, at jeg skal gennemgå egenskaber ved 2. gradspolynomiet. Jeg tænker, at jeg kan sige, at parablen er sur, hvis a<0 og at parablen er glad, hvis a>0, og at c er skæringen er med y-aksen. Men hvad er det lige b er for noget? -
Hvad er en outline?
ForumindlægJeg vil gerne vide, hvad en outline er, og hvad der er vigtigt at få med i sådan en? Man skriver jo tit outlines i opgave A(som er nonfiction) og B(som er fiction) til de skriftlige terminisprøver, og man skal jo også lave enten opgave A eller B til den skriftlige eksamen i engelsk. Er der nogen,... -
approksimerende førstegradspolynomium for en differentiabel funktion
ForumindlægJeg skal snart op til STX MAT A mundtlig og jeg ville bare lige hører om nogen kunne hjælpe mig. "Du skal også gøre rede for det approksimerende førstegradspolynomium for en differentiabel funktion." -
13-tal i mat
ForumindlægJeg ville høre om det er rigtigt, at man kan få 13 i mundtlig matematik, hvis man sefølig har styr på det hele, og så gennemgår at andet bevis for en given ligning, end den der står i ens lærebog??I givet fald, kender i nogle steder hvor man kan finde sådanne beviser, de fleste herfra siden er ne... -
utilfreds med karakter
ForumindlægHej. jeg føler mig snydt mht. min karakter for mundlig engelsk. jeg var oppe som den første i klassen. og føler at det har påvirket karakteren. (jeg syntes det virker som om censor og lærer blev mere og mere gavmilde med karakterer?) har ikke tænkt mig at klage (da karakteren ikke betyder noget),... -
Studieretnings opgave - cajun
ForumindlægHej. Jeg skal til og skrive en studieretnings opgave i Engelsk-fransk. jeg skal skrive om Cajun-kulturen, men jeg sys det er meget svært og finde noget på nettet og jeg kan heller ikke finde nogen bøger der er til meget hjælp. Så ville høre om der var nogen her inde der havde et godt link (helst ... -
Salg og service
ForumindlægEr der nogen der har været op i Salg og Service? Hvordan gik det med Opgave 8"Opstart din eget Bestseller butik"? -
Disposition
ForumindlægJeg kan engang huske at have fundet en opgave på studieportalen, med et rigtig godt overblik over alle perioderne, romantisme, postmoderne samfund, folkeviser, den europæiske Høj-renæssance - men jeg kan ikke finde opgaven mere. Er der nogen der vil hjlælpe mig med at finde den? -
HJÆLP eksamenssnyd??
ForumindlægDet slår mig her dagen før min engelsk B eksamen på hf at jeg ud over 2 ordbøger på computeren har en translator liggende... (den kan oversætte sætninger nogenlunde på fransk, spansk og eng) Nu er jeg mega meget i tvivl om, om jeg må havde den liggende under den skr prøve i morgen hvor vi godt m... -
PLZ HJÆLP
ForumindlægMangler resume af le petit prince, le boucher og nikita!!!!Jeg er virkelig på røven da jeg snart skal til eksamen og ikke fatter en krone af fransk - så det ville være en kanon hjælp med lidt jeg kunne lærer udenad:DPlz hjælp en nødstedt!!!MvhNemo -
TILBYDER FRANSKHJÆLP
ForumindlægHej jeg er fransk tutor og har været det i mange år. Har du brug for hjælp generelt eller op til eksamen så ring eller skriv til 60777097. Jeg har mange gode erfaringer og kan give grupperabat hvis i er 2 eller flere. KH Kristel -
Hjælp til titel!
ForumindlægHejsa! Jeg håber sådan at nogen kan hjælpe mig med betydningen af overskriften "Un sac de billes" (bare en oversættelse).. Det er min fransk-eksamens-tekst til imorgen. Det ville bar være dejligt, hvis der er en der kan hjælpe. Mvh. Anne-Sofie -
ISMER - Hjælp søges !
ForumindlægJeg er igang med min 24-timers eksamen i historie. Og har om Brud-Kontinuitet. 1776-1914 - revolutioner- ismer. - Hvorfor lige 1776? - Hvilke revolutioner? Tænkes der ikkke på den franske og den industrielle? Hvilke ismer? - Imperialisme?- Kapitalisme? - Marxisme? Eller er jeg helt galt på den? -
HJÆLP TIL PROBLEMFORMULERING I SAMTIDSHISTORIE: DE STORE REVLOUTIONER
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til historie eksamen imorgen og har trukket de store revolutioner. Jeg har lidt svært ved problemformuleringen kilder: Uddrag af den danske kongelov, uddrag af Danmarks riges grundlov, det franske stændersamfund. karikatur, danmark har brug for en ny grundlov -
intro til tema
ForumindlægHej, da jeg snart skal til fransk eksamen, så vil jeg spørge hvordan man skal introducere temaerne. altså hvis nu jeg skal introducerer temaet La Jeunesse og sammenflette den med filmen Le Café des rêves - hvordan skal jeg gøre det? På forhånd tak! :) -
hvor finder jeg tidligere opgavesæt?!?!
ForumindlægHej. jeg skal til fransk skr. eksamen i morgen, og vil meget gerne have øvet nogle tidligere opgavesæt igennem. Men jeg kan simpelthen ikke finde nogen, hverken på UVM.dk eller herinde nogen, der ved hvor disse kan findes? -
Karakter og eksamner
ForumindlægJeg vil lige spørge hvis jeg f.eks. tager Fransk på selvstudie og afslutter eksamen allerede i år. (2.g). Tæller de 2 eksamner med i de 9 eksamner jeg skal op i? Altså så jeg kun har 7 eksamner tilbage?
