Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 14341 til 14360 af 52987
-
Hjælp til musikanalyse
ForumindlægHeej alle sammen. Er der nogle som har analyseret: Danser med drenge - er der nogen i himlen???? Kan ikke finde ud af det, har virkelig brug for hjælp.. -
Forskel mellem STX og HTX?
ForumindlægHej. Er der forskel mellem stx fys A opgaver, og htx fys A opgaver ? Jeg synes htx virker sværere, er det også sandt ? Mange tak -
Salt
ForumindlægHvilke bindinger er det som brydes, når et salt opløses i vand?Håber virkelig nogen der kan forklare det. -
Zille Hansdotter?
ForumindlægHej Jeg har læst teksten "Zille Hansdotter" af af Holberg, men forstår den virkelig ikke. Er der nogen, der kender den og vil fortælle, hvad den handler om? -
Gør rede.
ForumindlægHej. Kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til denne opgave, har aldrig kunne lave en fuldbesvarelse af opgaver af denne type, da det at gøre rede ikke er min stærke side. /Hansen -
Rationale tal
ForumindlægHej. Findes der et bevis for de rationale tals tællelighed. Jeg har virkelig svært ved at finde et bevis. Håber nogen kan hjælpe Tak -
Synopsis
ForumindlægKender nogen af jer mon en virkelig god synopsis-skabelon, som de kunne tænke sig at dele med mig? :-) -
Bestem integralet
ForumindlægHej jeg er virkelig dårlig til det med integralregning, så jeg kunne godt bruge en detaljet beskrivelse af, hvordan jeg skal løse denne opgave, så jeg ved det til en anden gang. Bye. -
Forelskelse
ForumindlægHejsa allesammen.. Der skulle vel ikke være nogle der ligger inde med en dansk stil om forelskelse? Kunne virkelig godt bruge en! -
Rumfang
ForumindlægHåber virkelig, jeg kan få lidt hjælp. Jeg skal bestemme rumfanget af en termokops materialer. Jeg har uploadet et billede af det. -
trekantens vinkler
ForumindlægEn trekant har sidelængderne 3,4 6,2 og 7,5beregn trekantens vinkler..Er der ikke nogen der lige kan hjælpe mig igang.. er virkelig lost. -
Haster skal afleveres kl 11.59
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp, det min sidste tysk aflevering, og håber der nogle der kan hjælpe mig med at få den rettet.... -
bæredygtig udviklng
Forumindlæghvd kunne vi gøre bedre, for at få en bæredygtig udvikling ? nogle forlag, håber i har for er virkelig løbet tør for ideer -
En enkelt linje...
ForumindlægHej.. Hvordan får jeg lige oversat følgende linje, så det lyder korrekt: "Det konkrete indhold i synopsen skal virke som en appetitvækker til en mere uddybende og nuanceret analyse". -
FSA 1997
ForumindlægNogen der har denne her opgave? det ville virkeligt være en stor hjlælp for mig, hvis nogen havde lavet den, og lige kunne sende den til mig:DPå forhånd tak. -
sammenhæng mellem sted hastighed og accelertionsfunktioner
ForumindlægJeg har virkelig ledt i min bog og kan ikke finde noget teori omkring sammenhængen mellem sted, hastighed og accelertionsfunktionerpå forhånd tak -
hvad hedder disse
ForumindlægEr der nogen som kan fortælle mig, hvad disse stoffer virkeligt hedder:s--no2- (jeg kan ikke lige hæve og sænke 2 og minus)so3-- -
årsopgave om bosnien
ForumindlægJeg ville bare spørge om der evt. var nogen der har haft om Jugoslavien og/eller Bosnien. Som har lyst til at fortælle om deres viden omkring emnet. Har virkelig brug for hjælp! -
Årsopgave om Bosnien
ForumindlægJeg ville bare spørge om der evt. var nogen der har haft om Jugoslavien og/eller Bosnien. Som har lyst til at fortælle om deres viden omkring emnet.Har virkelig brug for hjælp! -
intermolekylære kræfter
ForumindlægHejsa derude Er der nogen som ved hvilke intermolekylære kræfter der virker mellem et substrat og en enzym. (enzymkinetik) På forhånd mange tak :)
