Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14501 til 14520 af 109300
-
udeblivelse af eksamen :!
ForumindlægHej hvad har det af konsekvenser hvis man udebliver fra eksamener ? -
Selvstudium
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved om man kan tage stx som selv studium? -
Initialhastighedsmetoden?
ForumindlægHej Min opgave lyder således: Vi betragter en reaktion mellem A og B. For at undersøge hvordan reaktionshastigheden afhænger af koncentrationerne, gennemføres fem forsøg. I hvert forsøg måles initialhastigheden: [A] 0,0400M 0,0200M 0,0100M 0,0400M 0,0400M ... -
angående valg af studieretning
ForumindlægHej, Jeg går i 1.g, og skal om ca. 1/2 måned vælge mit endelige valg af studieretning. Men jeg er lidt i tvivl. Lige nu gå jeg på den samfundsvidenskabelige studieretning, med Samfundsfag A - Matematik B - Erhversøkonomi C. Men jeg overvejer at skifte til den naturvidenskabelige studieretning m... -
navngivning og strukturformel
ForumindlægEfter at have prøvet i noget tid, har jeg altså givet op med følgende opgave http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-1.pdf nogle der kan hjælpe med opgave a og b Det ville være en stor hjælp -
Oversættelse af ET ord
ForumindlægHvad hedder portrætinterview på engelsk??? -
Tysk C-niveau
Forumindlægdet er måske dumt spørgsmål men er tysk på C niveau på HF bare umulig til at lære? hvis I tager i betragtning at jeg aldrig har læret tysk og ved intet om det og jeg er ikke dansk-talende men jeg kan godt engelsk og vil MEGET gerne lære tysk ??? -
AT - opgave (tværfagligopgave)
ForumindlægHvad forventes der i en at-opgave, det er trods alt første gang jeg nogensinde skal lave en AT. Disse fag er indenover opgaven: Samfundsfag, Matematik & Engelsk. Hvad er vigtigt, hvilken struktur og opbygning er bedst at benytte.. -
Essay 2
ForumindlægHej. Er der nogle der kan fortælle mig, hvad et essay til e engelsk tekst, helt konkret skal indeholde, og hvordan man evt. kan opbygge det? -
Lysstråle til torsdag d. 23/3
Forumindlæghej kære alle sammenhar et par problemer med min afleveringer, nogen af dem har jeg selv lavede, men nogen af dem ku jeg slet ikke finde ud af, (nok fordi vi ikke har haft ret meget om det), håber I vil hjælp mig. det vil være stor hjælp. glæder mig at hører fra jer.please help me:(her er de opga... -
godt intryk fra start
ForumindlægNår man i mundtligt engelsk skal ind til sin lærer og sensor, er det godt at sige goddag på engelsk. Men hvordan kan man sige det på en lidt mere smart måde, altså at præsentere sig selv? så man fra start udsender blikket "jeg kan snakke engelsk". -
2.gradsligningen
ForumindlægHej!har endnu et spørgsmål:Jeg skal udlede en formel til bestemmelse af evt. løsninger til andengradsligningen.Hvordan? Det står ikke i min bog, der står bare formlerne...help... -
Væksthastighed
ForumindlægHejsa, jeg har fået følgende opgave OPGAVE: i en model kan udviklingen i befolkningstallet på Færøerne beskrives ved N(t) = 106*t^(2)-398*t+48456, hvor N(t) betegner befolkningstallet på Færøerne til tiden t (målt i antal år efter 2011). benyt modellen til at bestemme væksthastigheden for udv... -
SRP om ekstremsport
ForumindlægHej, jeg er en elev der har valgt at skrive om ekstremsport i fagene Engelsk A og Idræt B. Jeg leder efter materialer og er gået i stå. Så jeg tænker i kloge mennesker kan hjælpe mig på en eller anden måde til enten selve matrialeideer og/eller steder jeg kan undersøge materialer. -
"Innovation And Business" eller "Eksportingeniør"?
ForumindlægHej, Jeg har siddet og kigget på forskellige uddannelser og nu er jeg virkelig ude på herrens mark - derfor håber jeg på at få noget hjælp :) Jeg har i meget lang tid været vild med følgende uddannelse, da jeg synes den lyder rimelig genial: http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-civinn... -
Macbook Pro 15" 2,66 - office, ordbøger mm
ForumindlægHej, Jeg har denne lækre Macbook Pro til salg: Størrelse: 15" Processor: 2,66 gHZ Harddisk: 500 Gb RAM: 4 Gb Styresystem: OS X Lion Alder: 15 måneder Kvittering haves Super vedligeholdt (lille bule på hjørnet - kan repareres for 450 kr hos Elgiganten) Taster er blevet renset.... -
Bestemmelse af gradtallet
ForumindlægHvis man skal bestemme gradtallet mellem to vektor eksempelvis a og b er det så bare at bruge: (*)=skalarprodukt cosv= a*b/|a||b| eller skal man trække den fundne vinkel fra 180 eller 90? -
Læse tekst og høre tekst
ForumindlægGoddag alle sammen Jeg skal op til et mundtlig fag. Så jeg ville høre om nogen her inde har gode tips til, hvordan jeg kan starte med teksten, hvordan jeg kan gå videre og ligeledes hvordan jeg kan slutte min eksamination af??? Faget er engelsk Hvad gør jeg i en læsetekst og en høre tekst? -
Reduktion af bogstavudtryk
ForumindlægHejsa folkens jeg har forstået en del af hvordan man laver reduktion af bogstavudtryk, men jeg sidder alligevel fast... det kunne være ret at hvis nogen kunne hjælpe...og jeg har os selv prøvet at lave den men kan ikke få resultatet efter anden linje i stykket ved jeg ik hvad jeg skal gøre... på... -
"Growing up"- af Anthony Hill
ForumindlægEr der nogen, der har skrevet et engelsk essay af "Growing up", skrevet af Anthony Hill. ?? Det ville hjælpe, hvis der var nogen, der kunne sende dokumentet, eller hvis der var nogen der sad med nogle gamle noter om den!! Taaak på fohånd! :D
