Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 14601 til 14620 af 104934
-
Rettelse af tekst
ForumindlægHej er der nogen der vil rette den her tekst for mig? :) Ich heisse Candy, und ich bin 20 jahre alt. Ich spielen guitarre und Bass. Candy ist meine Küstnername, aber meine richtiger name ist Line Christensen. Ich wohnte in Neuseeland bis ich getreffen die Mädchen an eine Studienreisen fü... -
SRP - Hjælp!
ForumindlægHej med jer :-) Jeg går i 3.g på STX og skal derfor skrive min studieretningsopgave her til jul.. Mit problem er bare, at jeg ikke kan finde et emne, som virkelig fanger mig.. eller et emne, som ikke er alt for "brugt", hvis i forstår. Jeg ønsker at skrive i engelsk(A) og historie(... -
struktur af læsning
ForumindlægHej Hvordan vil i strukturere en dag med læsning? Synes ikke jeg kan læse ordentligt i løbet af dagen. Hvordan læser i? altså med hensyn til pauser, hvor mange timer/minutter i læser af gangen og alt det er. Vil gerne have lært som meget som muligt i løbet af en dag. Hvor mange timer er det o... -
AT-eksamen 2012
ForumindlægHej alle! Nu er årets AT-eksamens emne blevet offentliggjort og det er: "Katastrofen - årsager og konsekvenser" Er der nogle der har gode ideér til emner eller fag? -
Plz hjælp har virkelige prøve for jeres hjælp
ForumindlægHej folkens jeg har bruge for jeres hjælp til AT. Hvordan kan man kombinere religion og historie, når religion humanistiske fakultet og historie er samfundsvidenskablige fakultet? jeg skal op i det på mandag så vil meget gerne have hjælp til den inden. tusind tak -
Samfundsfaglig studieretning
ForumindlægJeg har valgt studieretningen Sam A, Eng A, Mat B, når jeg efter ferien starter i 1. g. Hvilke erfaringer har I med denne, eller lignende, studieretning? Jeg vil gerne have en studentereksamen med bredest mulig adgang, men er dog mest sprogligt/samfundfagligt interesseret. Jeg overvejer også fort... -
Kan man?
ForumindlægHvis man sproglig, men beslutter sig for at vælge en matematisk linie på gymnasiet. vil man så kunne klar sig godt. måske holde sig mellem 8 og 9 i gennemsnittet? -
Berlin 1947 Rut Brandt
ForumindlægSidder og med eksamens tekst for 1.gSkal op igen om 24 timer. Er der nogen der kender denne tekst skrevet af Rut BrandtBerlin 1947På forhånd tak! :D -
De taksonomiske niveauer
Forumindlæghej :) Jeg forstår ikke helt de taksonomiske niveauer, på det redegørende niveau stiller man så spørgsmål som redegør kort for fodboldens historie f.eks. ?? eller hvis det er dansk faget vil det så være en redegørelse for hvad teksten handler om og allerede der præsenter man også teksten.. ? også... -
Marxisme
ForumindlægHej med jer, jeg står og har lidt svært ved at forstå Marxisme. Kan i hjælpe med at forklare hvad det sådan går ud på?- Hvad er det inspireret af og er dets vigtigste pointer? Hvilken økonomisk politik skal staten føre ifølge den pågældende retning? Hvilke forklaringer tilbyder teorierne på... -
Forfatningsret
ForumindlægEr der nogen der er god til forfatningsret? -
Oversættelse af...
ForumindlægHvordan ville i oversætte "Moderen forsøger, at fremhæve det gode i alt..." Jeg har problemer med "det gode"? Er der nogle retningslinjer for tilsvarende tilfælde, som jeg kan bruge som rette snor? Jeg har i dette tilfælde forsøgt mig med das Gute(-n) in alles? Tak på... -
"leg" min cencor.
ForumindlægHey folkens, I skal nu "spille" min cencor. Det eneste I skal gøre er (hvis I har tid) spørge mig ALLE de spørgsmål I har mht. ferie. Det må godt være "personligt" (som hva laver du normalt i ferien el. noget lign.) bare ALT. -
hjæææælp
ForumindlægHej er der nogen som kan give en forklaring og et eksempel på hver af disse nedenstående ord betyder og er?? akkussativ nominativ dativ genitiv ablativ aktiv passiv -
Hvordan og hvorfor opstod 2. verdenskrig?
ForumindlægJeg sidder her og skal skrive ca. en side om hvordan og hvorfor 2. verdenskrig egentlig opstod? Jeg har en lille idé om at Hitler og nazisterne var meget involveret, men jeg er ikke helt sikker på det. Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at forklare hvordan og hvorfor 2. verdenskrig opstod. -
Hvordan kom amfetamin ind i sportsverdenen?
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive AT10 omkring "Euforiserende stoffer i samfundet og sporten" og derved har jeg et spørgsmål, om hvorvidt amfetamin kom ind i sportsverdenen. Håber I kan hjælpe :) -
snaaaaaaaaaart eksame[noooo waaaay]
Forumindlæghej allesammen, der er snart eksame og ved i hvordan jeg kan forbedre mig, så jeg får høje gode karakter? taaak for hælpen dejlige mennsker!:) -
Forstår ikke helt, hvad hun skriver, kan i forklare? :)
ForumindlægCitat fra min uuo. Jo, jeg forstår godt dit spørgsmål. som hovedregel er det de samme adgangs/optagelseskrav til alle de gymnasiale uddannelser, der er dog en række muligheder for dispensation i forhold til HF, håber at der giver mening, ellers så er jeg på skolen igen på onsdag. Kan i forklar... -
religion - 3.g
Forumindlægjeg skal have religion i år, og vil gerne høre hvad det generelt går ud på og er det et svært fag ? Mia -
SRP - HJÆLP SØGES.
ForumindlægHejsa. Jeg er en 3.ger, som lige er blevet færdig med min SRP og kunne rigtig godt tænke mig at få en som har kendskab til psykologi og omsorgssvigt til at kigge på min opgave og evt. tjekke om jeg har besvaret min problemformulering. Min opgave handler som sagt omsorgssvigt, og tager udgangspun...
