Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 14621 til 14640 af 63055
-
Medicin
ForumindlægHej allesammen.Jeg er en fyr hvis snit stærkt ser ud til at ende på 8,7 (dvs. en HEL karakter mindre end snittet af de ansøgere der kom ind sidste års karaktergennemsnit). Det gik desværre først op for mig, at det er umuligt at ændre på sit snit når først man har overstået sin sidste studentereks... -
Nogle rettelser, please
Forumindlæg- Philip Cabuto The Vietnam War did not accomplish anything from the view of the Americans and it was not worth the costs. Some historians and Americans can, however, not accept the fact that 58.00 Americans and billions of dollars was wasted for nothing, they see it as a lost campaign in the Col... -
ovresættelse og kort stil
ForumindlægNogen der gider at kigge dette igemme og rette for fejl? På forhånd mange tak!3000 Kilometer weit WegDer Erzähler Michael, wohnte viele Jahre in einem großen Haus zusammen mit der Mutter und ihrem Freund, Doktor Klaus Peter, der sehr reich war. Das Haus lag in einem schönen und teueren Viertel(n)... -
Sandsynlighed 3 terninger
ForumindlægHej. Jeg har denne opgave og ved ikke hvordan jeg skal regne den ud. - Er der 50% chance for at slå summen 9 eller mindre, hvis man slår med 3 terninger? -
Have + Sammensatte tider
ForumindlægHej, Det kunne være ret fedt, hvis jeg kunne få nogen til at se nedstående sætninger igennem for fejl. 1. Min far har haft et godt arbejde i mange år, men nu har firmaet indført computere, og han kan ikke lide at gå på arbejde mere. Jeg håber, at han kan få ansættelse et andet sted, selv om han e... -
Naturfag - Terminspørve
ForumindlægGoddag. Jeg har et stort problem, som følgende: Jeg skal til terminsprøve meget snart og skal op i naturfag. Problemet er, at jeg går i 8. Klasse og ved ikke hvordan naturfag foregår. Jeg er godt klar over, at naturfag indgår i Geografi, Biologi og Fysik/Kemi. Ved terminsprøven, får vi udleveret... -
Naturfag - Terminsprøve
ForumindlægGoddag. Jeg har et stort problem, som følgende: Jeg skal til terminsprøve meget snart og skal op i naturfag. Problemet er, at jeg går i 8. Klasse og ved ikke hvordan naturfag foregår. Jeg er godt klar over, at naturfag indgår i Geografi, Biologi og Fysik/Kemi. Ved terminsprøven, får vi udleveret... -
Naturfag - Terminsprøve
ForumindlægGoddag. Jeg har et stort problem, som følgende: Jeg skal til terminsprøve meget snart og skal op i naturfag. Problemet er, at jeg går i 8. Klasse og ved ikke hvordan naturfag foregår. Jeg er godt klar over, at naturfag indgår i Geografi, Biologi og Fysik/Kemi. Ved terminsprøven, får vi udleveret... -
HJÆLP MIG!!
ForumindlægGoddag. Jeg har et stort problem, som følgende: Jeg skal til terminsprøve meget snart og skal op i naturfag. Problemet er, at jeg går i 8. Klasse og ved ikke hvordan naturfag foregår. Jeg er godt klar over, at naturfag indgår i Geografi, Biologi og Fysik/Kemi. Ved terminsprøven, får vi udleveret... -
Lektiehjælp søges til matematik B-niveau !
ForumindlægHejsa, Jeg er en 17-årig pige, der går i 2.g. Jeg har virkelig brug for noget lektiehjælp i matematik - er kommet så langt bagefter, at jeg efterhånden ikke kan løse vores afleveringer længere. Jeg kunne derfor godt tænke mig at få noget hjælp til at genopfriske og lære noget af det matematik, j... -
Lektiehjælp søges til matematik B-niveau !
ForumindlægHejsa, Jeg er en 17-årig pige, der går i 2.g. Jeg har virkelig brug for noget lektiehjælp i matematik - er kommet så langt bagefter, at jeg efterhånden ikke kan løse vores afleveringer længere. Jeg kunne derfor godt tænke mig at få noget hjælp til at genopfriske og lære noget af det matematik, ... -
Studie tur til Istanbul
ForumindlægHej Folkens. Min klasse og jeg skal snart på studietur. Mange af os vil gerne til Istanbul. Men da vi har studieretning som hedder : " Matematik, Fysik og Kemi " Skal vi finde noget som har studierelateret, altså studiefagligt. Der skal dermed være noget vi kan gå ned og se som har nog... -
Benyt modellen til at bestemme, hvor lang tid Peter har sovet.
ForumindlægHej! jeg har virkelig svært ved denne opgave af en eller anden uforklarlig årsag, så jeg ville bliver super glad hvis der var en derude der kunne hjælpe? En klasse har lavet forsøg i fysik. De har fundet ud af, at når et fyrfadslys brænder, kan sammenhængen mellem hvor lang tid lyset har brændt... -
Problemer med dansk (læge uddannelse)
ForumindlægHej, jeg er en dreng på 14 år som går i 8. klasse. Jeg ville bare vide, hvad jeg kunne gøre for at forbedre mit dansk, da jeg ønsker at blive læge (mit ønske siden 0. kl). Jeg synes bare ikke at mit ordforåd er stort nok, da jeg altid får 7 i læseprøver og stile. Jeg har ingen problemer med fysik... -
Snyd
ForumindlægHvad sker der, hvis man bliver taget for snyd med SRP? Jeg har ikke selv snydt, forhåbentlig, men er alligevel nysgerrig. Får man det af vide alene (f.eks. samtale med rektor), eller får hele klassen/skole det af vide? Hvad hvis man har skrevet i matematik, fysik, kemi, biologi og sådan nog... -
er der nogen der vil rette mine punktuner og kommaer
ForumindlægI Italien havde vi en dårlig økonomi og dårlig skolegang. Mine forældre valgte derfor, at søge asyl i Danmark, det tog omkring to måneder, så var vi her i Danmark. Det var en store forandring for mig, især fordi jeg skulle begynde på en ny skole, ny klasse, og ikke mindst et nyt sprog. Jeg kan hu... -
Tilbyder hjælp til folkeskoleelever og gymnasieelever :)
ForumindlægKære læser, Leder du efter en hjælpelærer som har erfaring med at motivere og undervise børn i folkeskolen og gymnasiet? En hjælpelærer som tilbyder kvalitetsundervisning til en god pris? Så er du kommet til den rette profil :) Jeg er en ung kvinde på 24 år. Jeg har en bachelorgrad som it-medici... -
Alternativer til STX?
ForumindlægJeg går i 1.g på stx lige nu, og jeg mistrives meget i min klasse, og generelt på min årgang, som er præget af skoletræthed og useriøsitet. Jeg er selv glad for det faglige, men min lyst til at gå i skole er simpelthen forsvundet fuldstændigt. Jeg er ikke faldet særligt godt i hak med nogen, og m... -
Bestemme parablens forskrift
ForumindlægHej. Jeg har en opgave som jeg slet ikke akn komme videre i, tror faktisk ikke at vi har gennem gået det i klassen. men opgaven lyder; En anden parabel er givet v. ligningen y=(1)/(2)x2+bx+c Det oplyses at punkterne A og B ligger på denne parabel, punkterne har jeg fået til A(-1,5) og... -
Hjælp til rettelse af stil på 1 lille side.
ForumindlægHej, ville lige høre om der var en sød person, der gad at rette min stil på 1 side. Den går ind og tæller i min årskarakter, så jeg vil være meget taknemmelig, hvis der var en der gad at lige se på den, og måske rette lidt. Ps, du må gerne lave fed skrift der hvor du retter. Så kan jeg måske læ...
