Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 14761 til 14780 af 18958
-
Bærbar til forberedelse?
ForumindlægHej.Er der nogen der ved om det er lovligt at ha bærbar med til forberedelse?Det er fordi jeg tænkte, det ville gå hurtigere at slå ord op på elektronisk ordbog end i hånden. -
HF- skr. dansk juni 1990
ForumindlægHej jeg er lige startet som bruger idag, og indtil videre synes jeg, at sitet ser meget seriøst ud. Dog frataget Molly diskussionen, som sagtens kunne erstatte Robinson ekspeditionen (wow det rimmede).Jeg sidder med en dansk stil, og jeg har überhaupt ingen annelse om, hvordan jeg skal komme igan... -
hvordan siger man: hun skubber hende hen til den og siger hun skal krybe ned i den???
Forumindlægja hvordan siger man det. hun skubber hende hen til den og siger til den at hun skal krybbe ned i den. -
ekstrem kort ovs.
ForumindlægHej alle. Jeg har lige 3 sætninger der skal oversættes. 1. Damen spurgte mig, hvad klokken var. 2. Frank sagde, at han kun havde 10 DM tilbage. 3. Grædende fortalte min veninde Charlotte, at hun var så ked af det, fordi hendes forældre var vrede på hende. Her er mit eget forslag: 1. Die Dame... -
RSA kodning - formidlende artikel
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SRP, hvor jeg skriver i matematik og dansk om kryptologi - RSA kodning. Jeg er ved at få styr på teorien og beviserne, men derefter skal jeg skrive en formidlende artikel om kryptologi til "Illustreret videnskab", Hvad kunne jeg evt. inddrage i min arti... -
Engelsk termins 2011
ForumindlægHej er der nogen der har haft termins?...Ved i hvad stilen kommer til at handle om i engelsk? :D -
Vektorer
ForumindlægHej alle derude.. a→ = (- 4 over 6) b→ = (8 over -12) c→ = (-6 over 9) d→ = (16 over 24) Hvilke vektorer er parallelle? Hvilke vektorer er ensrettede Hvilke af vektorerne er modsat rettede?? På forhånd tak for hjælpen.. -
HASTER oversættelse af et par ord
ForumindlægJeg har prøvet at slå ordene op i en IT-ordbog, men uden held, håber på lidt hurtigt hjælp, tak.herrscht = ?äfft = ?Papis = ?Wachsender = ?Umklammerung = ?entwinden = ?angekommen = ? -
Hvad sker der med engelsk lektiehjælp
ForumindlægHallo, hvorfor er det i den seneste tid ret besværligt at få engelsk lektiehjælp? -
Russiske revolution
ForumindlægHeysa..Nogen som er hardcore inde i den russiske revolution? Hvis, så må i gerne li poste jeres bud på, hvordan den kunne være undgået?Nærmere: Du er zar i 1850; du ved, at der bliver revolution i 1917. Hvad vil du ændre for at undgå det?Egne bud:- Ophævelse af livegnen samt køb til selveje.- God... -
12 i årskarakter...
ForumindlægHej alle sammen, Ja, som min overskrift indikerer, så ville jeg vide, om nogle herinde nogensinde har fået 12 i årskarakter? (samfundsfag C!) I givet fald, hvad skal der til? Og hvad gjorde i til hver undervisning? Hvis man trækker samfundsfag til eksamen (stadig på C-niveau) - Hvordan foregår e... -
short translation
ForumindlægDansk:Der er mange sære nyheder i aviserne. For nylig kunne man læse, at tegneserier ikke er så simple, som mange tror. Læserne blev gjort opmærksomme på, at det faktisk kræver øvelse at blive fortrolig med genren.En forsker forklarede endvidere, hvorfor nogle mener, at tegneserier ikke rigtig er... -
Referat
ForumindlægJeg skal til imorgen referere til en tekst, som handler om et interview med Katrin Stöhr (Som svarer på spørgsmål).Teksten hedder Esstörungen. Jeg skal fremlægger på 2-2½ minutter. I bunden af siden, står der FSA, det er derfor jeg går ud fra, at det er en eksamens opgave. Og det er her mi... -
Frivillig eksamen
ForumindlægHej Hvis man er utilfreds med en årskarakter, kan man så gå frivilligt til eksamen? Mvh. Emil -
Medicin
ForumindlægHej derude, jeg ville lige spørge om der var nogen der havde lidt erafring med medcin studiet/optagelse i udlandet. Jeg er nemlig kommet i den situation at jeg på nuværende tidspunkt ikke tror jeg rammer adgagnskvotienten, mit gennemsnit ligger lige under det jeg skal bruge (0,2-0,3), og hvis de... -
Såørgsmål: vedrørende eksamen
ForumindlægHejsa...! har lige et spørgsmål vedrørendeeksamenKan man være sikker på, at komme op i det fag, som man har på b niveau i 3 g...??? -
Russiske rev. ??
ForumindlægHejsa...Er der en der gider at give mig et kort referat af den russiske revolution??På forhånd tak! -
1. Verdenskrig
ForumindlægJeg skal til at skrive om årsagerne til 1. Verdenskrig, og jeg er kørt en smule fast... Så hvis i har nogle ideer, så skriv endelig... -
Han har meget at tænke på
ForumindlægHejsa... Jeg har problemer med nedenstående sætning: Han har meget at tænke på. Det er konstruktionen, som jeg ikke kan få til at hænge sammen... Mit bud ville være noget i retning af: Er hat viel daran zu denken Korrekt eller? På forhånd tak ;-) -
et par sætninger
ForumindlægHej er der nogen, som kan hjælpe mig med følgende 2 sætninger - jeg kan simpelthen ikke rigtig forstå, hvordan de skal laves: Hvornår kommer bussen? Vi har ventet på den i en time. Han burde have flygtet med sine venner.
