Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14861 til 14880 af 321608
-
Sygeplejebøger
ForumindlægHej. Jeg har følgende sygeplejebøger til salg: Biokemi, Anni Springborg, 2007, udg. 4 ; 250 kr. Mikrobiologi, Margit Andreasen, 2009, udg. 1 ; 250 Menneskets anatomi og fysiologi, Olav Sand, 2008 udg. 2 ; 500 kr Menneskets anatomi og fysiolog arbejdsbog, Olav Sand, 2003, udg. 1 ; 100 kr Sygepleje... -
Etos, logos og patos
ForumindlægNogen, der ved om man kan sige at sammenhængen mellem en tekst og et billede er etos? Altså at det er det, der skaber troværdighed? Altså hvis billedet understøtter teksten? -
SRP i Mat / hist
Forumindlæghey derude, Jeg har overvejet 3 emner til min kommende SRP: 1. Jeg har overvejet at skrive om Fibonacci-tallet i Matematik og Historie. I matematik vil jeg skrive om hvad man bruger tallene til. det positive og det negative ved dette talsystem. og i Historie vil jeg skrive om hvordan talsystemet ... -
Uligheden
ForumindlægJeg aner ikke hvad denne opgave går ud på, nogle der har lyst til at hjælpe?"Hvilken af tallene -1,0,1,2 og 3 er løsningen til ulighedem9a + 4 > 20 -
Forståelse af en sang
ForumindlægHej, jeg er igang med at analysere Brobygningshysteri af Humleridderne. Sangen fortæller om danskernes træng til at bygge broer men at vi glemmer at bygge "broer" mellem snak og handling. De synger til sidst: Bro, bro, brille, vil I ikk' fortælle: Når vi bli'r voksne, står de ... -
hjææælp :o
Forumindlægscheisse.. skal til en anden danskprøve i morgen.. skal skrive stil om "rend mig i traditionerne"... hun har opgivet de emner man kan vælge... jeg vaglte "David og hans problemer" (Beskriv David og hans problemer. kom bl.a. ind på hans familie og forholdet til de voksne. Kom o... -
ligning
ForumindlægBody-mass-index, BMI, er et mål for sammenhængen mellem en persons vægt og højde. For voksne over 20 år, falder BMI i en af følgende kategorier: BMI vægt status under 18,5 undervægtig 18,5-24,9 normalvægt 25-29,9 overvægtig 30,0 og over svær overvægtig En persons BMI kan beregnes ved at divider... -
Dansk og historie. Opgavehjælp og retning tilbydes
ForumindlægCand.mag i dansk og historie Jeg har tidligere undervist på universitetet, i folkeskolen og senest i gymnasieskolen. Nu underviser jeg voksne i dansk og historie. Jeg kan hjælpe med: - Opgaveretning og bedømmelse - Skrivevejledning - Skriveblokering - og meget andet Priseksempel: Retning af dans... -
Hjælp
ForumindlægEr der nogen af jer der har lavet en analyse af 'Hun græder ikke' af Naja Maria Aidt.. ? Jeg skal skrive et essay, hvor min opgave formulering er: 'Skriv et essay om børn og voksne måde at kommunikere på, når de er i en presset situation. Tag udgangspunkt i Naja Marie Aidts novelle og... -
Hjælp, nogle der vil læse kommentar?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har en stil for hvor jeg skal kommentere synspunkterne i en artikel.Den hedder Unge tænker mindre på miljøet end voksne. Det er en tidligere eksamens opgave. Jeg skal aflevere den imorgen så det haster. Er der nogle der vil læse den og skrive hvad i synes om den, og evt. rett... -
Body-mass-index
Forumindlæghej hej :) vi har en opgave som lyder: Body mass index, BMI, er et mål for sammenhængen mellem en persons vægt og højde. for voksne over 20 år falder BMI i en af følgende kategorier. under 18,5 = undervægtig. 18,5 - 24,9 = normal vægtig. 25 - 29,9 = overvægtig. og 30 og derover = svær overvægtig... -
Hvorfor er det en beretning?
ForumindlægHey derude! jeg skal op til eksamen i morgen, og har lavet noget kildekritik. Jeg så på nettet at Churchills Jerntæppe tale er en beretning. Men hvorfor er den det? er der nogle der kan forklare mig det? og er den ikke primær, da det er en kilde fra den kolde krig? Kh -
Definitionsmængde
ForumindlægHvordan bestemmes definitionsmængden for g(x)=x^2+1 ? Håber på hjælp. -
SVAR PÅ UNDERSØGELSE
ForumindlægSvaret er nej. -
statistik
Forumindlæghej der ud jeg sider med en opave som jeg kan bare ikke lave har prøvet meget man jeg kan ikke så jeg håber der nogen vil regne det for mig og foklar ogs lidt det du har regnet jeg har lagt billed af opgaven fordi jeg kan ikke foklar hvad det er mange tak -
Rumfang af en cirkel?
ForumindlægFormlen for en cirkel ser således ud: V= 4/3* 3,14* r3 men hvordan regnes 4/3 ud? hvad skal jeg gøre? håber i kan svare og i et hele taget forstår mit spørgsmål - tak :) -
længden af vektor
ForumindlægHåber nogle kan hjælpe mig med denne opgave: a(vektor) = (2 / 6) , b(vektor) = (4 / 5) Beregn længden af a(vektor) + 2b(vektor) -
FSA Skriftlig Fremstilling Maj 2012
ForumindlægHej ! Hvad syntes i om emnerne i FSA Skriftlig Fremstilling Maj 2012? Hvilke emne/genre valgte du? -
Essay. Hjælp! Det haster!
ForumindlægHej allesammen! Jeg står med en stil der skal afleveres efter ferien og jeg ved ikke hvad jeg skal skrive! Stilen skal være et essay med titlen: Facebook - netværk og markedsføring. Den skal omhandle Facebooks betydning for unges personlige udvikling og identitetsdannelse. hvis der er nogen der k... -
AT - psykologi
ForumindlægFlere har allerede nævnt psykologi som et fag de gerne ville skrive i, så lad os samle ideerne her. Temaet "Rejser - opdagelser, forandringer og ny viden" ligger ikke ligefrem op til at anvende psykologi, men der må være måder hvor på det lader sig gøre. En mulighed kunne være at vin...
