Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14881 til 14900 af 20009
-
hvad er hydrogen?
Forumindlægvi skal i fysik lave en fremlæggelse om det forskellige grundstoffer i det periodise system. Jeg har fået brint, og mange vil måske sige det er det nemmeste, men da jeg ikke har en så stor forståelse for fysik køre jeg lidt rundt i det med protoner osv. Vi skal svare på disse spørgsmål, me... -
Den kolde krig
ForumindlægHej alle, jeg har trukket den kolde krig i historie og i den forbindelse sidder jeg med en tekst vedrørende Stalins svar på Churchills tale om jerntæppet. Teksten hedder ''Interviewi partiavisen Pravda'' I den forbindelse, ved jeg ikke hvordan jeg skal bruge denne kilde. Jeg har... -
Konditionstræningsprogram
ForumindlægHej peeps! :) Jeg skal sammen med 4 andre (2.g elever) fremlægge et konditionstræningsprogram imorgen for resten af vores klasse. Sagen er at vi har disponeret tiden helt forkert uder forberedelserne- og nuu står vi med et meget dårligt og meget MEGET kort træningsprogram. Er der nogen der... -
Lidt hjælp til vores økonomi? :)
ForumindlægHej allesammen! Jeg har nogle spørgsmål der handler om DK's nuværende økonomiske situation. - Hvad synes i regeringen / Folketinget kan gøre for at 'redde' den økonomiske situation? - eller i hvert fald få den godt på vej! - Hvordan har DK's økonomiske situation betydning ... -
Projektopgave om teknologi
ForumindlægHej allesammen! Jeg har projektuge i næste uge og vill lige se om der var nogle her inde som kunne hjælpe mig med en ordentlig problemformulering og andre spørgsmål? Vores overemne er 'Mennesker, Miljø og Maskine' og inden for det har jeg valgt at have om 'Teknologi og mennesket... -
Mit største problem i skolen
ForumindlægHej jeg går i 8 klasse, jeg har fået mit karakterblad i gennemsnit ligger jeg ca. på 2,7 det er jeg virkeliig utilfreds med en af grundene er også fordi jeg næsten aldrig laver mine lektier eller aktiv i timerne og jeg vil så gerne forbedre mine karakter for jeg er hellere ik så god fagligt og ... -
Biologi EKSAMEN!
ForumindlægJeg skal snart op til eksamen i biologi c-niveau.Jeg har bare et problem. Vores lærer har ikke været særlig behjælpelig med at forberede os til eksamen!!Så jeg håbede på, at der var nogen herinde, som ville kunne forklarer, hvordan et eksamensspørgsmål ser ud, helst noget inde for "krop og s... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammenJeg ville såmænd bare gerne vide om nogle af Jer kan give mig nogle gode råd til at forberede mig bedst muligt til mat mundtlig eksamen på 1-årigt A-niveau. Er der nogle vigtige begreber, regler og formler etc. man bør huske?Hvad er muligvis den bedste metode til at forberede sig?Ka... -
Markedsføringsøkonom OSO produkt
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med at skrive min OSO opgave (10klasse), hvor jeg skriver om markedsføringsøkonom. Mit problem er at jeg er helt på bar bund når det kommer til hvad form for produkt jeg skal lave. Det skal være noget relevant som jeg kan bruge i min fremlægge. Jeg håber der er nogl... -
Fysik A eksamen - rapportdelen
ForumindlægHvordan fremlægger man bedst muligt en rapport?Klart at der skal være fokus på eksperimentet, men altså hvad mereFx fejlkilderne - skal jeg kun vælge "de gode" fejlkilder ud og forklare om dem. Altså dem der bunder i kloge overvejelser eller skal jeg også kommentere småting og klumrefej... -
Promotion kampagne
ForumindlægHeyI erhvervscase fremlæggelse skal jeg have lavet et promotionforløb af et produkt. hvordan gør jeg det? er det bare den fremgangsmåde der er på side 348? altså med fastlæggelse af målgruppen > formål, mål, platform og budget > udformning af budskab > fastlæggelse af medieplan > genn... -
Eksamen - hvad forlanges der?
ForumindlægHey!Jeg har længe gået og frygtet min sidste eksamen, fysik. Jeg skal forsvare et 9tal, hvilket jeg på ingen måde kunne forestille mig, at jeg ville kunne gøre. Men da jeg så kiggede på pensum, så opdagede jeg, at det kun var på 125 sider. Og de ting der var opgivet under f.eks. Bevarelsessætning... -
Argumentationer for topskat
ForumindlægHej alle I kære brugere på studieportalen! Jeg skal på mandag fremlægge i en argumentationsdebat, hvor min gruppe er for topskatten. Vi skal bruge argumentationsmodellen med belæg, påstand og hjemmel. Jeg har søgt på Enhedslistens hjemmeside og været på Infomedia og har bestemt også fun... -
Det periodiske system
ForumindlægJeg skal fremlægge om det periodiske system, hvor jeg skal komme ind på Bohrs atommodel. Jeg skal snakke om elektronskyer og i min bog står der: "Energiforskellen mellem atomerne aftager længere væk fra kernen, der er. Elektronskyerne vil derfor kunne overlappe hinandne. Herved kan en el... -
Universet.
ForumindlægHej jeg skal fremlægge AT opagve i morgen sammen med min gruppe, der er nogen matematik/fysik spørgsmål som jeg ikke ved om jeg har forstået rigtigt, og det ville jo være trist at have misforstået til en prøve..... Jeg har om Tilsyneladende- og absolutte størrelsesklasser, samt. afstand til e... -
Den lille prins
ForumindlægHey:) Hmm jeg har nu læst den lille prins, men jeg synes den er sværd at analysere og fortolke, da jeg ikke helt forstår meningen i nogle af de ting som bliver sagt. Er der ikke en der kan hjælpe mig, ved at sige hvad de har fået ud af at læse den lille prins?? Jeg har dog været inde og læse de i... -
Knap kapacitet
ForumindlægHej Jeg har fået til opgave at fremlægge den optimale afsætningsplan foran klassen som var det eksamen. Jeg fik at vide, at jeg bare skulle forklare hvordan de forskellige ting blev udregnet, no problem. Dertil vil han så stille spørgsmål om knap kapacitet, hvilket jeg bare slet ikke har de store... -
hjælp mig med de her opgaver skal bruge dem nu på fredag
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for jeres hjælp de har spørgsmål skal jeg fremlægge på fredag. og jeg forstår ike rigtig bogen. så vil i ike nok hjælpe mig :) så spørgesmålene ommer her De jagtede hvorfor har de et godt fælleskab hvorfor foretrækker de at være alene hvorfor har de et... -
kreativt produkt
ForumindlægHej Studieportalen, Vi er fire piger fra 9. klasse, der har projektuge her i uge 43. Vores emne er "flygtninge", da vi ser det, som et meget aktuelt emne. Vi skal selvfølgelig lave et kreativt produkt, men vi har ingen idéer. Vi vil meget gerne "slå igennem" på produktet til ... -
Suspense i Kunsten at græde i kor
ForumindlægJeg skal fremlægge omkring den røde sofa i Kunsten at græde i Kor imorgen, o et af de spørgsmål jeg ikke kan få svar på, er hvordan suspense bliver opbygget. Jeg mener selv at forvarslen om den røde sofa i kapiteltitlen "2. Den røde Sofa" opbygger en forventing om at der skal ske noget ...
