Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 14961 til 14980 af 52987
-
Platons "Staten"
ForumindlægHej med jer Er der nogen som har læst den 8. bog i Staten af Platon, som har nogle kloge tanker om den? Jeg ku virkelig godt bruge det! -
Islam
ForumindlægHar man fri vilje i islam eller er alt determineret? Det virker lidt som m, når man læser Sura 16, at man har fri vilje.. -
haster! Den amerikanske krise??
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig noget omkring den amerikanske krise (FDR) og den økonomiske krise / depressioen? Håber virkelig der nogen der kan hjælpe!! -
cystisk fibrose
ForumindlægHej jeg har nogle spørgsmål, som jeg virkelig gerne ville have svar på! - hvordan cystisk fibrose påvirker lungefunktionen i forbindelse med fysisk arbejde? - hvad er cystisk fibrose? -
enhedscirklen igen
Forumindlæghej jeg fatter altså ikke det med at det kun er ved sinus der er to mulige vinkler, og hvornår ved man om det er cosins eller sinus man skal bruge ud fra enhedscirklen.... er virkelig lost her..... -
Årstal
ForumindlægJeg skal fremlægge i spansk, og jeg har problemer med årstallene. Jeg håber virkelig I kan hjælpe mig :) Hvordan siger man år 1785 og 1250? -
Reducer og isoler
ForumindlægNogen der ligger inde med alle de der regler omkring recuring og isolering? Skal terminsprøve i morgen og mangler virkelig øvelse!! :( -
Ødipus noter søges!
ForumindlægEr der nogen der har nogle guldnoter til Kong Ødipus? Jeg kunne virkelig godt bruge dem, da vi snart skal igang med den historie i old. -
Analyse af “øjet” af trille
ForumindlægHej! Nogen som har en kildekritisk analyse af Trilles sang “øjet” eller noget af den? Har bøvlet rigtig meget med det, men kunne virkelig godt bruge noget inspiration:) -
Ligning
ForumindlægJeg har virkelig svært ved at løse denne ligning. Er der nogen der kan hjælpe?? 10 = 0,008x2 -
oversættelse
ForumindlægJeg gik og drømte og tænkte på, hvor roligt alt var. Nogen der kan oversætte denne sætning til fransk? kan virkelig ikke finde ud af hvilken tid jeg skal bruge? -
Andengradsligning
ForumindlægSkal løse andengradsligningen (x+3)2-1=0 Kan virkelig ikke få den til at gå op ved hjælp af diskriminanten og den vej rundt... -
Hvordan foregår eksamnen. - haster
ForumindlægHej med jer. Er der nogle der ved hvordan en billedkunst eksamen virker når man kan komme i henholdsvis en skulptur og en bygning af en art? håber i kan hjælper mig. Jula -
Historie??
ForumindlægEr det virkelig rigtigt at der ikke er nogle der kan fortælle mig noget om eksamen i historie, hvad der er godt og komme ind på osv? :( -
Hjælp til genfortælling.
ForumindlægEr virkelig dårlig til fransk, så brug for lidt basis sætninger.. Hvordan man fx. siger teksten handler om og sådan.. -
DK fra 1970 - i dag
ForumindlægNogle der vil dele deres notater fra denne periode med mig? SIdder og slider til min sidste eksamen, så det ville virkelig være en hjælp! -
Fysik opgave
ForumindlægHej, jeg har en opgave hvor jeg skal forklar hvad dette er og betyder, og jeg er virkelig lost, nogle der kan hjælpe mig?! ;) a = (1-D)ä('0,)+Da -
Matematik
ForumindlægHej står med en matematik aflevering, som jeg faktisk virkelig har svært ved. Eventuelt nogle der kunne hjælpe mig med at løse opgaverne? :) -
Statskundskab i Århus eller København?
ForumindlægHJÆLP! Ved virkelig ikke om jeg skal læse statskundskab i kbh eller Århus. Har fået et kollegieværelse i kbh, men er blevet i tvivl. -
TI_interactive hjælp
ForumindlægPrøv: d:\setup\cd_version.msi /quiet Hvis "/quiet" switchen ikke virker, så prøv med "/passive"
