Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14961 til 14980 af 321608
-
differentialregning
ForumindlægHvordan gør jeg rede for definitionen af differentiabilitet i et tal, og udlede formlerne ? -
Gange ...
ForumindlægHvordan ganger jeg de her to tal med hinanden uden hjælpemidler? (2/3)*91.5 ? -
Naturgas, elementarreaktioner
ForumindlægJeg er lige kommet hjem fra et foredrag om naturgas og hvordan man omdanner det.Vi havde besøg af en ph.d.-studerende fra DTU, som talte om at omdanne naturgas (90% methan) til methanol, fordi det er lettere at transportere.Men for det første er det svært at omdanne methan til methanol, man får n... -
Elektromagnetiske bølger
ForumindlægHej Jeg har læst inde på wikipedia at mennesker og hunde udsender varme i form af elektromagnetisk infrarød stråling: (http://da.wikipedia.org/wiki/Infrar%C3%B8d_str%C3%A5ling) og der står samtidig under en solcelle: (http://da.wikipedia.org/wiki/Solcelle) at en solcelle omdanner synlige og inf... -
Hvad skal jeg vide om sagaer?
ForumindlægHej.Jeg skal til at skrive en dansk stil hvor jeg skal nævne de 10 (efter min mening) vigtigste punkter om hvad man burde vide om sagaer. Min dansklærer har fortalt os om hvorfor islændinge begyndte at skrive sagaer. Men kan kun huske at det var noget med at de gjorde det i protest mod nordmænden... -
20-sidet terning
ForumindlægDer kastes med en 20-sidet terning. Udfald 1 giver 2 point og udfald 2,3,4,5 og 6 giver hver 1 point. Udfald 7-20 giver 0 point. Efter hvor mange terningkast er der 50 % chance for at have 10 point? 75 %? 90 %? Jeg kan se at der må være 30 % chance for at få 1 eller 2 point, og 35 % chance for... -
Polaritet og opløselighed
ForumindlægHej forum Jeg er i tvivl om, hvordan man vurderer om et molekyle er polært eller ej, samt om det givne molekyle bedst kan opløses i vand eller ethanol. For mig at se er der tale om to polære opløsningsmidler, hvorfor et polært molekyle vil kunne opløses i begge dele. Jeg har vedhæftet et molek... -
Hurtigt spørgsmål
ForumindlægEr der nogen som ved i hvilket årstal der var tale om tjenestefolk??mange tak -
Førstegradsligning..
ForumindlægEr der nogen der kan forklare denne udtryk: 3x-4=8+2x? Hvorfor er tallet 8+2x efter = ? -
Har Brug for hjælp til Fluernes herre Analyse.
ForumindlægCitat Fra læreren som jeg virkelig håber i kan hjælpe mig med :(. (Ved godt det er forkert, man er virkelig i en træls situation) 1. Hvad kan være forfatterens hensigt med at placere børnene på en Øde Ø? 2. Kunne historien have været fortalt, hvis den havde foregået et andet sted? Begrund! 3. ... -
sætninger fra dansk til spansk - hjælps søges!!
ForumindlægEr der nogle søde mennesker, som vil rette disse sætninger igennem?? :) Jeg er ikke så god til spansk! 1) Fortælleren kan godt lide sit kvarter. - El narrador le gusta su barrio. 2a) Han synes, - Piensa, 2b) det er meget mere interessant end noget andet. - es mucho más interesan... -
kvantitativ metode
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal op til AT-eksamen på mandag. Mine to fag er historie og psykologi. Jeg er med på at man bruger kildekritik i historie og der bliver benyttet kvantitativ i psykologi, men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal forklare den kvantitative metode? hvordan kan jeg komme ind p... -
kvadratrods regning som hovedregning!?
ForumindlægHej (= Jeg sidder her med nogle matematik eksamen B opgaver (hovedregning). Mit spørgsmål er: Hvordan dælen regner med kvadratroden ud af hvilket som helst tal? Jeg har altid brugt den forbandede lommeregner, så hovedregning har jeg slet ikke brugt. Og nu hvor jeg skal op til eksamen til maj/juni... -
11 september
ForumindlægStår USA selv bag 11.september, for at have en grund til krig? -
Frihed
ForumindlægHeey, :) Er der egentlig nogen der nogensinde har skrevet en tale om frihed før? -
AT- Fedme
ForumindlægHeej :). Jeg skriver om Fedme i AT-synopsis eksamen (bio/psyk) og jeg vil gerne om man kan kombinere Borderline med Fedme? hvis ja ? Hvordan ? Maribel . -
Forklaringsrammer
ForumindlægHej Er der nogen, der kan forklar mig forskellen mellem Individorinteret forklaringsramme og Socialpsykologisk forklaringsramme i psykologi.. -
valg - medicin
ForumindlægHejsa, Hvor mange af alle jer herinde, ønsker at starte på at læse medicin i efteråret 2010? - og hvor ønsker I at tage uddannelsen? - aarhus?-oddense?- eller KBH? Jeg er bare nysgerrig, men håber at der er en masse som gerne vil svare.. :) - vil gerne se hvor mange som ønsker at blive læge herin... -
Fedme
ForumindlægHvilke årsager kan fedme skyldes?! -
AdgangsKoder!
Forumindlæghey jeg er virkelig på den folkens.....Jeg har gemt min rapport i word men har så sat en kode på, problemet er så at jeg har glemt min kode:), TOTALT DUMT! Men hvad kan man gøre? Er der overhovedet nogen muligheder?tusinde tak på forhånd!!!
