Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 15001 til 15020 af 23877
-
Billedkunst eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg skal snart til billedkunst eksamen, så tænkte på om nogle af jer kunne fortælle mig, hvad det væsentlige er ,i en billedkunst eksamen ? (og hvis nogen af jer har nogle noter, så må i meget gerne sende dem til mig ) På forhånd tak :D -
Klage vedr. SRP karakter
ForumindlægHej Allesammen! Jeg har lige fået karakter for min SRP og fået et 4 tal, dette har gjort mig virkelig ked af det, da jeg synes den ligger højere. Jeg overvejer at klage, men vil gerne have at der er nogle der vurderer min opgave inden. Er der nogen der kunne tænke sig det, så skriv! -
mundtlig eksame
Forumindlægjeg skal til mundtlig eksame i samfundsfag B imorgen har fået 7 tekster som i alt fylder 15 siden. det handler og finanskrisen samligning med krisen i 70 erne fogh der har sollet en masse penge op som borgerne nu skal bøde for i form af besparelser. pension ordninger som falder og vores genratio... -
eksamen i old ?
ForumindlægHej alle sammen. Hvis man trækker en sang fra Odysseen, hvad skal man så sige om den ? Man skal vel starte med at give et lille referat og hvad skal man så derefter? -
Spørgsmål indenfor faget oldtidskundskab ??
ForumindlægHeej Alle Efter sommerferien skal jeg begynde på gymnasiet .. Jeg har valgt den studieretning, som hedder: Matematik, Fysik og Kemi.. Og jeg skal have faget oldtidskundskab .. Jeg ville spørge om, hvad det handler om ?? Hvilke emner kommer man ind på i faget oldtidskundskab og hvad drejer det ege... -
Snydt for en karakter
ForumindlægHej allesammen, jeg håber virkeligt der er en, som er god til engelsk der vil hjælpe mig med at læse en stil som jge skrev til eksamen igennem og give en bedømning. Jeg har fået 4, selvom jeg plejer at få 10. Jeg er virkeligt helt nede, håber virkeligt der er en der vil hjælpe mig. Er så skuf... -
HJÆLP TIL EKSAMEN I HISTORIE
ForumindlægHej derude Jeg skriver eftersom jeg er gået i stå. Mit emne er "En ny verdensorden 1989" og mine bilag er: - Et billede af world trade center der brænder - Et uddrag af den kritiske Richard A. Clarke som omtaler Bush-regeringens håndtering af terrortrusler op til 11.september ... -
Nogen søde mennesker der vil hjælpe ??????
ForumindlægEmna : oliekrisen og danmarks økonomiske udvikling Spørgsmål : Perspektiver til den økonomiske politik i DK mellem 1973 og 1982 -
Optagelsesprøve 2010
ForumindlægHej Jeg ville gerne lige høre om noget fra dem der har været til en optagelsesprøve til gymnasiet sidste år. og kan fortælle konkret hvad der forgår under prøven og om de giver kommentarer efter hver prøve....Er vildt nervøs for at jeg dumper. -
Dansk litteratur - help!
ForumindlægHar skrevet en stil om litteraturhistorisk læsning er godt eller skidt. Jeg har skrevet det, som for og imod. -
Stille og stille spørgsmål :D
ForumindlægEr der nogen jeg må stille en helt masse spørgsmål til omkring den der hjemmeside man skal udfylde som hedder www.optagelse.dk og hvad der skal ske bagefter på STX eller gymnasiet? -
kvinderne og det moderne gennembrud
ForumindlægHej allsammen. Jeg har valgt at skrive i dansk, og mit emne er kvinderne og det moderne gennembrud. Jeg er så småt begyndt på min problemformulering. Det jeg ved indtil videre er at, jeg skal anaylsere og fortolke romanen et dukke hjem. Så jeg ville bare høre om der ikke er nogen af jer derude, s... -
Stil
ForumindlægHvordan skriver man bedst muligt stil til eksamen for at opnå 12 ? -
Naturgeografi
ForumindlægHej alle. Jeg har virkelig brug for hjælp til, at forstå denne tabel http://faostat3.fao.org/faostat-gateway/go/to/download/FB/FB/E udfra dette spørgsmål som lyder således: E: Når man ser på Danmark i FAOSTAT opdager man at vi lever som svin og slet ikke bidrager positivt til verdens fødevar... -
Rentesregning
ForumindlægHeej :) Hvordan vil i forklare hvad rentesregning er? Håber i vil hjælpe mig :) -
Hjælp til synopsis
ForumindlægJeg sidder og arbejder på dansk synopsis. Mit fordybelsesområde er 2. verdenskrig, og jeg har valgt et billede af Hitler. Mit spørgsmål er bare, hvad en synopse skal indeholde, og i hvilken rækkefølge? -
Hvad er vigtigst?
ForumindlægHvad er vigtigst I AT-eksamen? Hvad skal der ligges vægt på? Hvad er godt og dårligt? Har brug for råd :) Tak -
Eksamen
ForumindlægHej jeg har netop lige trukket min 24 timers eksamen. Jeg trak velfærd og Økonomi. jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, problemformulering/problemstilling, er der ikke nogle af jer søde mennesker derude der har nogle gode ideer ? jeg har fået 10 bilag ; De gamle truer os alle, velfærds... -
Berliner Chat - hjælp
ForumindlægHej. - er der nogle der har lavet en opgave omkring teksten Berliner Chat (af Marcus Brühl ,,Berlin von Wort zu Ort, Gyldendal 2007") Det vil hjælpe en del. Tak :) -
Virksomhedsanalyse ????
ForumindlægHej alle sammen Nogle der ved hvad en virksomhedsanalyse omfatter? Og så er næste spørgsmål stortset det samme - hvad omfatter et virksomhedsportræt? Skal nemlig skrive SRP hvor jeg skal vælge område Torsdag, og jeg har hørt at en virksomhedsanalyse skulle være rigtig omfattende, da j...
