Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15001 til 15020 af 42938
-
Termodynamik
ForumindlægNogle der ved hvilke entalphi beregninger vi er ude i her? Kolben hvor NaOH(s) dissocieres bliver brandvarm. Vis, ved en termodynamisk beregning, hvordan dette kan forklares. -
P/q metoden
ForumindlægBevis for P/q metoden...!?? -
Oversættelse af små sætninger...
ForumindlægHej.. Kan i ikke hjælpe mig med oversættelsen af disse sætninger?? Bare så mange som i nu orker, alt hjælp kan bruges.. Muchas gracias gente...1 El Mariachi spiller på guitar og prøver at få job på byens forskellige barer 2 Moco er narkogangster og bor på en farm med en masse piger.3 Mocos mænd e... -
kort spørgsmål om differentialregning
ForumindlægEfter jeg har gennemgået mine notater fra matematik B, kan jeg se at min lærer både har brugt ordet differenskvotient og differentialkvotient. Nu er jeg så blevet i tvivl... men det er vel bare det samme, ik??? -
fyC/engA - rumrejser
Forumindlæghej, Jeg tager udgangspunkt i '2001 A Space Odyssey' (rumrejsen 2001), men er der nogen, der har en ide om hvordan man evt kan få koblet noget fysik henover? Hej hej -
Karakrere eller ej ?
Forumindlæghvad synes du ? ? udtagelse eller karaktere ? og hvorfor ? -
Niveau til Fysik OL
ForumindlægJeg tænkte på, hvordan niveauet til Fysik OL plejer at være. Hvor mange går videre? Hvor mange stiller op? Hvor mange opgaver plejer skal man at skulle løse for at komme med? Nogen der har været med før, der ved noget om det? -
Afslutningsprøven! 1.G
ForumindlægHej er der en derude der kan fortælle mig hvordan afslutningensprøven er i AT ? det er den sammen opg som de forgårende 1.g har haft ! -
Årsprøve skriftlig
ForumindlægHejJeg skal til årsprøve i dansk skriflig i morgen, og vil selvfølgelig gerne forberede mig lidt inden. Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan? Jeg ved jo ikke hvad emnerne er endnu.Er det en god ide at læse gamle stile igennem evt.?På forhånd tak:) -
Fældningsreaktioner
ForumindlægAltså.. nu dannes der bundfald, hvis der er tale om en fældningsreaktion. Og det er ofte en opløst blanding af to salte i vand.Men hvad med to smeltede salte der blandes? Hvad sker der så? Der er jo også tale om ioner?? -
Selvstuderende - stx
ForumindlægHej. Er det en realistisk mulighed at studere hjemmefra på STX? Jeg bliver færdig med 2.g her til sommer. Jeg er stødt på en del indlæg af selvstuderende HF'ere og VUC'ere. Jeg vil naturligvis spørge min studievejleder, men vil også gerne høre jeres opfattelse. -
Tangentens ligning
ForumindlægHey ppl. Er der et sødt mennesker der ville være sød at udlede tangentens ligning? Og fortælle mig hvordan og hvorledes? =) -
Is It Possible to Find Love Online?
ForumindlægEr der nogen andre der har trukket emnet Love? jeg har Love on the internet men kan ikke finde noget rigtigt om det.. Er der ikke nogen der kan hjælpe?;( -
Uddannelser
ForumindlægHej kender I nogle uddannelser som har primært skriftlige eksamener og har de vinterstart? -
Er det muligt?..
ForumindlægHej. Jeg er en pige som har svært med matematik så vil derfor spørge jer, om det er muligt at gå fra karakterer 02- til 10 tal på et år hvis jeg arbejder på det. Kom gerne med gode råd, opgaver osv :-) -
Lille spørgsmål om mitochondrie?
ForumindlægHej med jer :) Jeg har et lille spørgsmål vedr. mitochondrier. Hvordan er dennes opbygning og funktion? Jeg håber, at I kan svare dybere end jeg kan, for jeg forstår det ikke helt :( -
NV? Hvad er det?
ForumindlægJa, jeg læste det i forbindelse med gymnasiet. Tak på forhånd:) -
cos
Forumindlæghej hvis jeg har mellem A og B 17 cm og vikel A er 38 grader skal jeg så bruge cosinus -
fysik
ForumindlægNu sidder jeg her og læser hele bogen igennem, men kom lige til at støde på ordet 2 tals systemet flere gange. hvad er det og hvad anvender man det til ?? -
Opfriskende
ForumindlægEr der nogle, der kender noget man kan drikke(udover kaffe) eller spise, som kan virke opfriskende på en? Jeg har tænkt mig at være vågen hele natten og terpe religion
