Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 15081 til 15100 af 18642
-
Terrorisme eller frihedskamp?
ForumindlægHej, jeg sidder med to spørgesmål i samfundsfag der lyder: Forklar er forskellen mellem frihedskamp og terrorisme. Sammenlign de forskellige former for terrorisme og forklar forskellene. Håber der nogle der kan hjælpe- -
Importtolden
ForumindlægHej! Jeg kan ikke helt finde rundt i ovenstående! Er det nogen, som specifikt kan skære det ud i pap for mig, og fortælle, hvilke konsekvenser det fik for henholdsvis Nord og Syd. \n\nMvh. -
Matematik undervisning søges
ForumindlægHej jeg er en dreng på mat A+ som har brug for hjælp til matematik...Jeg bor på østerbro...Nogen der kunne være interesseret? -
Isomeri
ForumindlægHvad betyder begrebet geometrisk isomeri.\nOg hvad er årsagen til eksistensen af geomestrisk isomere molekyler...\n\nNogen der vil være flinke at forklare\n\npå forhånd tak -
Nazisme / SSO
ForumindlægSkal skrive om ideologien bag nazismen og dens påvirkning på den politiken, der blev ført under Hitler.. Nogen der har nogle tips og tricks? Eventuelt nogle bøger eller andre ting der kunne hjælpe -
Rettelse af et par linier
ForumindlægEt par linier der lige skal checkes igennem. ;) Ich habe ein Traum. Ein Traum dass die Berge sind sehr hohe und fantastische, dass sie sind grau und Schneebedeckt an die Gipfel des Berges, dass sie sind Paradies. Aber der Traum ist nicht Wirklichkeit – im Gegenteil faktisch. Die Berge sind nicht... -
Oversættelse
ForumindlægHej..Nogle der har lyst til at kigge oversættelsen igennem??På forhånd tak.Junge Generation in der DDRInden for de sidste år er der udkommet flere interessante bøger, som giver et nuanceret billede af livet i DDR, fordi de ikke kun indeholder officielle østtyske informationer eller gengiver udenl... -
Er disse sætninger korrekt oversat?
ForumindlægTilhørerne forstår ikke et ord -> die Zuhöre verstehen kein Wort. I sammenligner æbler med pærer -> Ihr vergleicht äpfeln mit Birnen Din beskrivelse rammer godt -> Deine Beschreibung triffst gut Det er midnat. Tårnuret slår tolv -> Das ist Mitternacht. Die Turmuhr schlägt zwölf. Tr... -
AT Eksamen - Holocaust.
ForumindlægHej alle. :) Jeg har valgt at skrive fagene Samfundsfag og Historie. Jeg vil gerne skrive om hvilken betydning Holocaust har haft for Tyskland efter 1989. Jeg vil gerne komme ind på noget med hvordan Tysklands politik blev påvirket af Holocaust årene efter. Nogle der har nogle gode... -
Nem at svare??
ForumindlægHvad hedder køn er danmarkEx: Die schweiz Die/der/das eller noget andet? Dänemark? -
terminsprøverne i år..
ForumindlægEr der så evt nogle der ved noget om tyskeksamerne fra 2000, 2001, 2002 og 2003? Det ville være så dejligt... -
en lille historie
ForumindlægHej derude, ville hører om der ikke er en der vil hjælpe mig ved at kigge min lille historie igennem. tak på forhånd Eines Tages gab es ein Wolkenbruch, und es hat eine schönes und bunt Regenbogen geschafft( dannet??). Diesem Regenbogen war sehr merkwürdig weil ein hellblaues Giraffe und ei... -
HJÆLP!
ForumindlægI vesttyskland køber Jørgensen et lille tv for 425 D-Mark. kursen på D-Mark er 348. ... -
molins model
Forumindlæghej! er der nogle der kan forklarer mig molins model? -
Kvindekamp
ForumindlægHej :-) Jeg har dansk-historie opgave lige nu, hvor jeg har valgt historie. Min opgave hedder: "Kvindekampen og objektivisering af kvindekroppen i 60'erne og 70'erne". Mit undersøgende er spørgsmål er "hvilken indvirke kvindekroppen som et sexsymbol og objekt havde for ... -
Hjælp til Malaschewski oversættelse
ForumindlægHej. Jeg søger én, der gider kigge min Malaschewski oversættelse igennem for fejl. Det ville være fedt. På forhånd tak for hjælpen. Mvh. Thomsen86MalaschewskiDer deutsche Journalist Axel Hacke arbeitet für „Süddeutsche Zeitung“, wo die Artikelserie “Das Beste aus meinem Leben“ ihn berühmt gemacht... -
Rettelse
ForumindlægHej! Er der nogen der vil rette min stil?Dansk version:Adem er 14 år gammel. Hans forældre er tyrkiske, men han er født i Tysklanf. Da han var 7 år gammel, fortalte hans forældre om deres gud Allah. Siden da, har han troet på Allah. Nu går han i Koranskole hver uge. Den fortæller ham, hvordan man... -
Macbeth noter
ForumindlægHeyDer var nogen der spurgte efter Macbeth noter og jeg har nemlig skrevet dem ind. Det skal siges at der mangler noter til nogle scener, hvis jeg ike lige har været i skole;)Hvis der stadigvæk er nogen interesseret, kan i bare poste mig en besked!Hygge -
Mundtlige eksamener=helt blank!
ForumindlægHej alle!Nu har jeg fundet den røde trød, der tydeligvis viser at jeg KUN kan finde ud af de skriftlige eksamener. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue de mundtlige, jeg ved ganske enkelt ikke hvad de vil have. Jeg har lige være oppe i historie B, og selvom der var et emne jeg ved MEGET om, også af... -
Sygeeksamen
ForumindlægJeg tog op til matematik årsprøve idag, den jeg får kommer til og tælle 1/3 af min matematik årskarakter når det hele er omme.Tilfældet var imorges da jeg kom at det slud regnede da jeg cyklede ned til skolen, og da jeg kom ind var mit tøj helt gennemblødt, jeg gjorde mig dog klar og begyndte på ...
