Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 15101 til 15120 af 25375
-
Meditation
ForumindlægJeg har hørt at meditation styrker ens indlæringsevne, men hvordan mediterer man egentlig? -
Har glemt det?
Forumindlæghvem kan fortælle mig noget om stedeord og hendeførende stedord har fuldstændig glemt det? -
Analyse af billedsætninger
ForumindlægHjælp hvad er alle de her sætninger (metafor/ sammenligning/ kognitiv metafor/ personifikation/ besjæling/ symbol eller allegori ?????? 1. Det synger i et pige hjerte 2. Da alt blev stærkt og klart, alting råbte 3. Smuk som en stjerneskud 4. Nattens trolde er forsvundet Den ... -
Reducer
ForumindlægHej, En der vil hjælpe mig med denne opgave: (4x-4)^2-16(x^2+1) Skal reducere udtrykket - og er gået totalt i stå ved denne opgave :-/ På forhånd tak for hjælpen -
Digt - kort
ForumindlægDigtet bekriver et eufoiserende trip, hvis nogen skulle være i tvivl.. men her kommer mit spg.. Er det lyriskt? Jeg er meget itvivl, idet det jo ér en beskrivelse af trippet. Hun tog mig til hendes magiske verden Jeg var nødt til at give mig, gav mig. Hun lærte mig, hvad jeg havde at lære, o... -
Der, die, das? :(
ForumindlægHejsa Jeg er en pige på 16 år som er i gang med at skrive en tysk stil Er rimelig god til det (synes jeg selv) men har stadig en del problemer med der, die, das, dem osv. Jeg plejer at slå kønnet op i ordbogen og vælge det rigtige ud fra et skema, men alligevel ender det tit med at vær... -
Personbeskrivelse og Miljøbeskrivelse.
ForumindlægHej med jer. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er lidt i tvivl om en dansk opgave, jeg har for. Hvad skal der være med i en Personbeskrivelse og en miljøbeskrivelse??? Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig. -
Who/whom/whose
ForumindlægJeg aner ikke hvornår man bruger whom eller whose eller sådan noget...jeg plejer kun at bruge who eller which x) Er det noget med at whom er om en person ? Jeg kan ikke helt fínde ud af det...Need help! :) -
Essay ?? ++ H.C Andersen
ForumindlægHej! Har fået et lille problem. Skal skrive et Essay om H.C Andersen, men ved dårligt nok hvad et Essay er??? Har søgt på google, men er der nogle der kan give lidt "skær-ud-i-pap" fif til at skrive det? PÅ forhånd tak! -EbbiN! -
Dansk-Engelsk oversættelse (rettelse)
ForumindlægJeg sidder med et referat af teksten The Shining Mountain som jeg skal oversætte til engelsk, og kunne godt tænke mig en smule hjælp til at få den rettet. Den danske tekst ser således ud: The Shining Mountain er et moderne eventyr om en far, der vil have, at hans datter skal være ligeså hårdfør... -
Nemt regnestykke...
ForumindlægNogle der vil hjælpe med et nemt regnestykke, jeg har glemt hvordan man regner disse ud: En æske, der skal pakkes ind, fylder 35 cm gange 40 cm gange 60 cm. Gavepapirrullen er 0,68 m bred og 5 m lang. Er der papir nok? (Jeg vil ikke have noget resultat, men en forklaring på hvordan man regner d... -
Hvad giver resultatet?
ForumindlægDer indsættes hvert år 5.000 kr. på en bankkonto. Den årlige rente er 2,5 %. Beregn kontoens indestående umiddelbart efter den 5. indbetaling. (2 decimaler) Hvad er stk, på ovenstående? Har prøvet alt, og nu vil jeg gerne bare have resultatet og videre :) Tak -
Undersøgelse af hudens sansereceptorer
ForumindlægHej.. Nogen som kan hjælpe mig med de nedenstående spørgsmål? 1. Formuler en hypotese, der forklarer hvordan det går til, at man selvom to nåle berører huden, kun føler en. 2. Stimulerer kulde og varme de samme punkter af huden? 3. Er der nogen sammenhæng mellem håndens og fingerens størrels... -
spg om identitet
ForumindlægHej alle Jeg skal til at skrive en opgave om identitet, og hvordan forfattere viser deres identitet igennem fortællingen. Er der nogen i den forbindelse der kan hjælpe mig med evt. nogle forfattere der ville være interessante eller nogle bestemte værker? eller måske der er en bestemt litterær tid... -
Tøj = person?
ForumindlægKan man på baggrund af folks beklædinger afgøre hvilken type mennesker de er? -
Hvad er karyotype?
ForumindlægJeg har problemer med at forstå hvad præcis karyotypen er, og hvordan man bestemmer denne? -
livet
ForumindlægEr livet hårdt? -
Oversættelse-fejl
ForumindlægHej. Jeg har prøvet at oversætte en tekst fra latin til dansk, men synes ikke rigtigt at den danske tekst giver mening. Er der nogle der vil rette en kort latin tekst for mig? -
appelformer
Forumindlægjeg har lidt svært med at gennemskue appelformerne især patos og etos? hvordan finder jeg dem i en atikel -
Michael Collins film
ForumindlægHej :) Er der nogen herinde der kunne fortælle mig hvad, Michel Collins, film handlede om eller, har downloaded en opg. fra studienet, som omhandler hans film? Tak :)
