Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15141 til 15160 af 41162
-
densitet
ForumindlægEt stykke guld har samme masse som et stykke kobber. * densitet af kobber = 8,93 a) hvis rumfanget af kobberstykket er 10cm3, hvad er så rumfanget af guldstykke? -
Hvad er forskellen på et fotoværk og et kunstværk?
ForumindlægKan man ikke beskrive et fotoværk som et form for kunstværk. Et kunstværk kan være mange ting så burde et fotoværk ikke også hører ind under det? Kort sagt er et fotoværk ikke også et form for kunstværk? -
akkusativ dativ
ForumindlægJeg har problemer med at oversætte en lille bid tysk ''Henning gik ind i værelset. inde i værelset gik han utålmodigt frem og tilbsge (in und der). over mig bor der en sangerinde, og ved siden af hende bor en jazz musikerer.Børnene er lige løbet over broen og ind i skoven. hvorfor tager ... -
Mindre oversættelse
Forumindlægthe Kepler conjecture is a conjecture about sphere packing in three-dimensional Euclidean space. It says that no arrangement of equal spheres filling space has a greater average density than that of the cubic close packing (face-centered cubic) and hexagonal close packing arrangements. The densit... -
SØGER AKUT HJÆLP!!!!!!!!!!!!111
Forumindlæghej, jeg skal aflever en ekams opgave til på tirsdag og jeg er ikke gået igang, nogen der kan hjælp skriv pls. tak på forhånd ;-) -
TI 89 Titanium
ForumindlægHej Er der nogen som ligger inde med en TI 89 Titanium som de vil sælge? -
Info om det engelske skolesystem!
ForumindlægHej folkens :) Jeg skal til at skrive SRP her i december, og jeg skal skrive om de engelske skolesystem. Det jeg har brug for hjælp til er at finde nogle informationer omkring emnet. hvor mange privat skoler er der? Hvad koster det ? og sådanne ting. håber i kan hjælpe mig :) -
trigonometri
Forumindlæggoddag. har svært ved at finde hjælp til forklaring af cosinus og sinus. har en formel= og så sidder jeg fast. (eks) A=3 B=4 C=5. 16 plus 25 minus 9, divideret med 2 gange 4 gange 5. så får man 32 divideret med 40.. og det giver 0,8 sådan cirka. men det er jo ikke en vinkel. er det et fixtal el... -
Paella - forklaring.
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvad Paella helt præcist er? En restaurant eller ret? Hvis det er en ret. Hvilken ret? -
Optagelse på Medievidenskab?
ForumindlægHej alle :) Jeg har i år søgt ind på Medievidenskab på SDU igennem kvote 2, og tænker hver dag på hvad jeg mon kan gøre hvis ikke jeg kommer ind, da jeg virkelig ikke har andet jeg hellere vil i livet. Jeg blev student i 2016, og startede på multimediedesigneruddannelsen i håb om at forbedre mi... -
Indirekte tale på tysk
ForumindlægHej alle sammen, jeg har skulle skrive nogle sætninger i indirekte tale ud fra nogle tekster vi har læst. Jeg har rettet den igennem og kan ikke finde nogle fejl, men hvis der er en der også lige vil kigge den igennem efter fejl ville det være skønt! Im Text steht, dass für ihn seine R... -
Hvad er det galt med sætningen?
ForumindlægHvad er det galt med denne sætning? Have you never been on love when you were young? Kan ikke spotte fejlen håber der en der vil hjælpe :-( -
Synonymer til 'because'?
ForumindlægSom min overskrift spørg - hvilke muligheder for synonymer til ordet 'because' findes der?? -
jehova
ForumindlægHeej med jer dér ude. Ved nogen, hvorfor jehovas vidner ikke fejre fødselsdag?? -
outline
Forumindlægnogen som har lavet en outline på engelsk om Mohammed Ali, har nemlig valgt at snakke om ham i engelsk eksamen, så er der ikke pleaase nogen der har noget om ham.. er i nødd -
Kunne godt bruge noget hjælp
ForumindlægHej. Jeg har lagt en besked før, men der var var ikke nogen der henvendte sig, men jeg skal lave en analyse af bogen "Down Among the Women" eller "Nede mellem kvinderne" af Fey Weldon. Derfor vil jeg høre om der er nogen der har læst den eller lavet en analyse af den? -
matrixregning
ForumindlægHvordan løser man 2 ligninger med 2 ubekendte vha. af matrix metoden. Er ved at søge på nettet kommet frem til at ligningerne: ax+by=m cx+dy=n har den inverse matrix A^-1= 1/detA*(d,-b (første linje) og -c,a(anden linje)) Jeg forstår hverken hvorfor de har byttet om på bogstaverne inde i pa... -
Hvad er forskellen på en redegørelse og en indledning?
ForumindlægTak på forhånd -
OVERSÆTTELSE AF SPØRGSMÅL
ForumindlægKAN NOGEN HJÆLPE MED OVERSÆTTE SÆTNINGERNE? -QUE PASA ENTRE PEDRO Y TITA -QUE HACE MAMA ELENA -COMO REACCIONA TITA Y QUE HACE -POR QUE QUIERE MAMA ELENA QUEMAR LAS FOTOS DE SU HIJA -
Forrig eller forrige?
ForumindlægHedder det: En forrig tilstand eller En forrige tilstand?
