Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 15161 til 15180 af 23877
-
EKSAMEN FORVIRRING?!
ForumindlægHej allesammen (: Jeg er rimlig forvirret over eksamen, da jeg ikke helt ved hvordan det hele foregår. Jeg troede at ens lærer kunne vælge en form for eksamen, hvor man fx. får læseferien til at forberede eks. en anakyse. Men nu har jeg hørt at man feks. får emner, man KAN komme op i, og så 40 m... -
Opgave 3 Konserveringsmiddel....
ForumindlægHej, Jeg har problemer med opgave 3 d) fra eksamensættet 2000 i følgende link: http://us.uvm.dk/gymnasie//almen/eksamen/opgaver/2000/2000-10-1.pdf Er der nogle flinke hoveder der kan komme med hints til opgaven. På forhånd tak! -
Hjælpelærer til dansk mundtlig eksamen synopse, kortfilm.(med løn)
ForumindlægHey. Jeg er en 16.årig gammel pige der går i 10.klasse. Har brug for en hjælpelærer, til min dansk synopse til dansk mundtlig eksamen. Jeg har trukket kortfilm:-) helst en der bor i nærheden af århus. Der slf løn med i det. -
Symbol for stokastisk uafhængighed
ForumindlægGodaften ... nu har jeg ledt her og der efter et sådant symbol uden held. Findes der en package eller? Symbolet er sådan set bare \vDash drejet 90 grader mod uret. PFT -
Ekstremaer
ForumindlægHej! Jeg har en funktion hvor jeg skal finde det optimale DB. Jeg har funktionen DB hvorefter jeg differentierer til DB'(x). Herefter sætter jeg DB'(x) = 0 for at vinde ekstremaer, hvorefter mit CAS-værktøj fortæller at x = 1871 og x = 7595. Så er mit spørgsmål bare: hvis nu jeg ikk... -
Hjælp til erhvervscase om Tivoli
ForumindlægHejsa, vi sidder her og skal lave erhvervscase om Tivoli på min skole. Mig og min gruppe har set alle filmene i materialet igennem, og vi har da også fundet nogle problemer at arbejde med. Det halter dog gevaldigt når det gælder om at finde et problem som kan løses med relation til virksomhedsøko... -
ret
ForumindlægDansk-tysk 1) Pigen er meget smuk 2) Hestene kan lide at hoppe rundt 3) Elsker du hende? For det gøre jeg. 1) Die Mädchen ist sehr schön 2) Das Pferd liebe kann zu springt rund. 3) Liebst du ihr? Für ich mache. -
Rettelse af 3 ord
ForumindlægDer taler spansk. Har jeg oversat til tysk, sådan: Welches Spanischen spricht. Har jeg oversat det korrekt? -
Metode ?? hjælp, skal snart i årsprøve!
ForumindlægHej folkens. Jeg og min gruppe skal op i årsprøve i AT på torsdag, og i vores tilbageleveret synopsis spørger vores lærere ind til, hva det er for en metode vi har brugt til et af vores besvarede spørgsmål. Vi er ret i tvivl om hvad det er for en metode, og tænkte på om nogle af jer kunne hjælp... -
fsa dansk mundtlig
ForumindlægHeij. ER der nogle, som har nogle tips til, hvordan man kan scorer et 10 eller 12 tal i mundtlig dansk, fsa. på forhånd tak -
Medier og magt
ForumindlægHar problemer med følgende opgave, som er en del af min aflevering: Diskuter hvorvidt politiske kommentatorer er et problem eller en nødvendighed i dansk politik på nuværende tidspunkt. 1. Jeg har brug for en defination af 'politisk kommentator' 2. Jeg ved ikke hvilken plads politiske kom... -
God skriver
ForumindlægEr der nogen der har tips til, hvordan man kan blive en god skriver i dansk. Jeg er virkelig dårlig til at skrive til 10-taller. Og havner kun i 8-9 områder. Og er der evt. tips til forbedring. Min lærer er for resten meget dårlig til at give tips, så ville høre, af folk der får 10, hvad specielt... -
Næstekærlighed
ForumindlægHvorfor radikalisering jesus de 10 bud så kraftigt? På forhånd tak! -
Fysik >< Matematik
ForumindlægSkal man være god til matematik for at studere fysik på universitetet? Er fysik ikke mere præget af matematik end kemi er på uni? -
Mississippi
ForumindlægHej, Racisme i dag i USA,? Racism today: -Mississippi? Håber nogen kan hjælpe? -
fif til indledning???
ForumindlægJeg er igang med min 2 års opgave hvor jeg skriver om amalie skram - forrådt. Jeg kan slet ik finde ud af hvordan man starter sådan en opgave. Vil meget gerne have nogle fif ? -
Retspolitik
ForumindlægHej Studieportalen, jeg skal op i retspolitik i samfundsfag i 9. klasse. Jeg har på nuværende tidspunkt følgende problemstillinger: Hvad forstår vi ved retspolitik i Danmark? Sikre magtens tredeling en tilfredsstillende retssikkerhed? Hvis ja, hvordan? Hvad synes de politiske partier og org... -
Nogle der læser matematik?
ForumindlægHej med jer, Jeg tænkte om der er nogle herinde der på nuværende læser matematik på ku? for jeg ville gerne snakke lidt med en, omkring hvilke bøger der bruges og hvordan studiet er og alt det der, jeg håber der er et par stykker der skriver. Hilsen Rasmus ps. Det skyldes jo at jeg selv vil in... -
Gode sætninger og tips
ForumindlægHej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk, muntlig og skriftlig Engelsk, muntlig og skriftiglig Tysk, muntlig og skrift... -
Hvad træk I i folkeskolen ?
ForumindlægHej ., Ja overskriften siger det hele ., Hvad træk I i eksamen i Folkeskolen da i skulle op i mundtlig dansk ?
