Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15301 til 15320 af 65601
-
råd til skriftlig fysik eksamen
ForumindlægHej, jeg er en 3.g'er der skal op i skriftlig fysik eksamen på a niveau. Har i nogle råd til hvordan jeg kan forberede mig? Vh Jessica. -
Problemstillinger til naturfags eksamen
ForumindlægHej, Vi har naturfags eksamen, og vi har overemnet Udledning af stoffer, og underemnet plastik. Har i nogle ideer til problemstillinger? Takk -
udeblivelse fra skr eksamen
Forumindlæghvis man man er forhindret (udebliver) i at deltage fra den skriftlige eksamen, stx, kan man så stadig få lov til at komme op til sygeeksamen? -
Skriftlig eksamen A
ForumindlægNu er skriftlig eksamen i biologi overstået. Da prøven var færdig opdagede jeg en fejl i opgave 2 omkring genotyperne. Jeg ved godt, at der i opgaven stod, at genet sidder på X-kromosomet, men jeg sagde alligevel, at nedarvningen var autosomal recessiv - det var nemlig det mest sandsynlige, når m... -
Eksamen c-niveau
ForumindlægHejsaJeg skal op til fransk eksamen på c-niveau d. 12/06-2006. Pensumet er "kun" på 60 sider, så det er ikke så slemt. Jeg har lavet mine lektier hele året og jeg har da også en fin årskrakter, men jeg frygter virkelig eksamen.Jeg har tænkt mig at skrive et resumé til alle 60 sider, så ... -
Søger privatlærer til matematik
ForumindlægHej alle (og mest dem der er rigtig gode til matematik!) Jeg har brug for hjælp og ikke snyd Jeg har HF som fjernundervisning og matematik på Cniveau og skal arbejde mig op på B. Ligninger, grafer med ligninger, brøk udregning (brøk med plus minus osv) Jeg forstår det til et vis punkt og så allig... -
Dansk stil sidste års eksamen!
ForumindlægNogen der har skrevet dansk stil fra sidste års eksamen? Hvis ja, er de så uploaded her på siden? -
Hvad hed eksamen sidste og forige år?
ForumindlægNogen der kan hjælpe med hvad teksten til fransk højniveau eksamen hed sidste år? -
Dårlig start på matematik på gymnasiet
ForumindlægHej, Jeg går på stx 1g og havde i folkeskolen tænkt mig at tage matematik på a-niveau, da jeg fik gode karakterer og havde en interesse for faget. Jeg har stadig interessen for matematik, men jeg synes, det kan være rigtig svært at forstå til tider. Jeg laver altid mine lektier og tager mig god... -
Oldtidskundskab eksamen imorgen!!
ForumindlægHey alle :) Jeg skal op til oldtidskundkskab eksamen imorgen tidlig. Jeg har læst alt pensum op som er opgivet og fundet alle mine noter frem og lagt i mappe så de er i orden. Jeg ville bare høre om der var nogle forslag til hvordan jeg kunne blive endnu mere klar til imorgen og evt. nogle gode r... -
Dumpet AP-eksamen i 1g :(
ForumindlægHey allesammen. Var her tidligere på året oppe til både NV og AP eksamen. NV eksamen fik jeg karakteren 4 i. MEN.... Til AP eksamen (som burde være lige til at overkomme) formåede jeg på en måde at rode så meget rundt i det, at jeg åbenbart fik 00.. Synes ellers det gik ok, men åbenbart ikke ... -
Matematik i den større skriftlige opgave?
ForumindlægTja. Så er det (endelig?) tid til at 3.g'erne begynder at overveje hvad de vil skrive om i deres større skriftlige opgave - først og fremmest hvilket fag, dernæst hvilket emne. Personligt er jeg i tvivl om faget. Af den grund vil jeg høre om der er nogen af jer der enten har skrevet eller ha... -
Ægyptisk matematik SRP HJÆLP
ForumindlægHej derude! Jeg kunne godt tænke mig at skrive SRP om ægyptisk matematik, (i mat og historie) men har ingen ide om hvad det skal indebære. Begge fag er på A -niveau, er der nogle der har en som de vil sende til mig? Skrive hvis du har en, så kan du få min mail, TAAAAK! :-)) -
Forskerspirer projekt i matematik
ForumindlægHej studieportal Jeg er utrolig interesseret i matematik (især den teoretiske del). Jeg er blevet tilbudt at deltage i projekt forskerspirer, hvor jeg får mulighed for at udforme et selvvalgt projekt inden for matematikken. Det er mig dog en gåde, hvilket emne jeg skal vælge. Jeg er utrolig ... -
Hjælp med nogle sporsmål til matematik
Forumindlæghej jeg fik jælp af min lær fordi jeg kun gå i 0 klasse vil have sva på noge sporsmål til matematik 5+31 3+17 7+63 vad er svaret -
Historie eksamen - 24 timer
ForumindlægHej, Jeg skal til historie eksamen i morgen fra 12.00. Det er en 24-timers prøve, så jeg ville høre om der er nogen der har tid til at hjælpe lidt i morgen på et tidspunkt? -
Biologi B - eksamen
ForumindlægHej jeg skal op i biologi på B-niveau og det er en 24-timers eksamen. Jeg ved bare ikke helt hvordan det hele kommer til at foregå, hvad der forventes af én osv. Jeg har også svært ved at finde ud af, hvordan jeg skal forberede mig. Skal jeg læse hele pensum på 400-500 sider igennem eller hvordan... -
Hjælp til Fysik Eksamen i Prisma 9
ForumindlægHejsa allesammen.. Jeg skal op til fysik eksamen i morgen - mit værste fag ! Jeg er ikke en ørn til fysik - rettere en myg. Jeg tænkte på om nogle af jer har nogle gode forsøg man kan lave? Jeg kan komme op i Prisma 9: Jordens salte Det sure, det salte, det basiske Partikler med fart på Når fel... -
NG - eksamens spørgsmål
ForumindlægHej SP brugere :) Jeg skal til eksamen her i næste uge i NG, vi har dertil fået udleveret nogle eksamens spørgsmål. Der er dog to af spørgsmålene, jeg ikke kan besvare, og håber på at i kan hjælpe mig. 1. Hvorfor henter man stadig masser af olie i den danske Nordsø til et ustabilt marked, når v... -
Matematikens metoder og beviser
ForumindlægDette er ikke et spørsgmål, men rettere en opklaring/ hjælp til andre der i fremtiden skal beskæftige sig med matematik inden for AT: Metoder: I matematikken skal man kikke på induktiv og dekutive metoder. Matematik kan nemlig ikke sættes i bås med andre naturvidenskabelige fag, da matematik b...
