Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15361 til 15380 af 42938
-
Engelsk disposition-Supersize me
ForumindlægHejsa! Jeg skal lave en engelsk disposition med emnet "Supersize me", jeg skal stille & besvare ca. 5 spørgsmål! Problemet er at jeg ikke kan finde på nogen spørgsmål, en eller anden hjælp mig? :) -
Oversæt (sætning)
ForumindlægHvordan siger man det her på engelsk? Derefter ville jeg komme med min egen holdningog hvor jeg til sidst kommer med en samlet konklusion. -
Definition af af cosinus, sinus og tangens
ForumindlægHej! På torsdag skal jeg til årsprøve i matematik b ( afslutter 1år) på¨STX. Jeg skal på et tidspunkt redegøre for definitionen af cosinus, sinus og tangens - hvad i al verden skal jeg sige der? Vi har ikke lært om enhedscirklen og tror dermed ikke at vi skal benytte den. -
Matematik ln(x)
ForumindlægHej er der nogen der ved hvordan man kan vise at funktionen ln(x) er voksende ??? -
Internet?
ForumindlægJeg har installeret en korrekturlæser, som forklarer mig, hvor jeg har lavet fejl , og hvordan jeg skal rette dem. Er det tilladt at bruge programmat (man kan kun bruge det via internet). Den er installeret i min word, som mange amerikanske universiteter bruger. PS det er et engelsk program. -
Isolering
ForumindlægJeg sidder igen med en simpel opgave som omhandler isolering. Jeg vil virkelig gerne have hjælp til den, men i må gerne uddype hvordan i gør. Fordi jeg gerne vil lære hvordan man gør... 2=(3-x)/(-3) jeg ved at x er 9, men hvordan når man frem til det? -
Carbonhydrider og alkoholer
ForumindlægJeg skal give eksempler på fremstilling af carbonhydrider og alkoholer. Alkoholerne kan jeg godt klare... Men carbonhydriderne? Hvordan fremstilles de? Er det mok at sige at alkener og alkaner fremstilles ved sprængning af en dobbeltbinding, eller er der andre måder? -
Frustreret elev af fjernundervisning
ForumindlægMin lærer giver ingen oplysninger, hverken vedrørende eksamensvilkårerne eller om selve de fornylig offentliggjorte spørgsmål. Har skrevet mail til hende, men INTET SVAR. Er der nogen som har været tilmeldt fjernundervisning på matematik B, og kan fortælle mig hvor jeg kan finde eksamensspørgsmål... -
Nogen som er rigtig gode til engelsk??
ForumindlægHvis der er nogen som er gode til engelsk så send mig en pb. Så skriver jeg hvad det drejer sig om. Der modtages betaling -
HHX
ForumindlægHej. Jeg er en dreng på 15 år som går i 9 klasse. Jeg skal på efterskole efter sommerferien og jeg vil bare høre om mit snit i 10 klasse, gælder hvis jeg skal søge ind på HHX? Mit snit ligger nuværende på 4,5 og det ved jeg godt at jeg skal ændre og det har jeg også tænkt mig. Hilsen den fortvi... -
elektro magnetiske stråler
Forumindlægjeg har brug for hjælp med hensyn til afbøjning som finder sted når lyset sendes igennem et gitter hvad betyder det. -
cosinusrelationerne
Forumindlæghej jeg har fået til opgave at bevise cosinusrelationerne, det har jeg gjort ved at bevise sætningen: c^2 = a^2 + b^2 - 2ab cos C så jeg har altså bevist hvordan man finder en side ved hjælp af cosinusrelationer. men hvordan beviser man så cosinus til en vinkel ? altså denne her formel: c... -
Artikel ( Racisme )
ForumindlægEr der nogle der har nogle gennemgange eller bare artikler om Racisme ? -
Kim fupz aakeson
Forumindlæghvad var kendetegnene ved kim fupz aakesons skrivestil? -
Rettelse af kort engelsk tekst +...
ForumindlægHej... Engelsk er ikke min stærke side så jeg vil hører om der er nogle der gider at se denne lille bid tekst igennem. Og finde synonymer for nogle ord og skrive teksten på en anden måde men det skal stadig give den samme mening... Spørg ikke hvorfor alting har gode grunde.... Jeg håber i vil gør... -
Hvorfor er der ikke et område med international økonomi?
ForumindlægDet er et meget vigtigt fag på handelsskolen så det ville være rart for dem der skal begynde næste år at de kan downloade hjælp om international økonomi... altså det ikke for min skyld er snart student, men det vil være en stor hjælp til dem som starter næste år! -
termodynamik
ForumindlægHejJeg sidder og læser til termodynamik eksamen.Jeg er lidt i tvivl om 2 ting:1:Et åben system, er hvor der kommer en massestrøm ind og ud.I vores bog beregner vi kun på processer med konstant massestrøm.Ved sådanne kan man ikke regne volumenændringarbejde vel?Wt=Wi+Wdiss er den vi arbejder med.... -
Jeg er nervøs når jeg skal tale engelsk.
ForumindlægJa, hver gang jeg skal til at sige noget på engelsk går jeg i chok og kan ikke sige noget også selvom det kun er simpele sætninger. Jeg har problemer ved at omformulere mine sætninger og er måske også nervøs for at sige noget forkert. Jeg har også tysk, men det er meget lettere - dér kan jeg god... -
Emnet til SKR SAMFUNDSFAG I MORGEN!
ForumindlægSå er det jo i morgen det går løs ! Hvad gætter i på bliver bærende tema A opgaven iår ??? Jeg tror enten på noget muhammedkrise (altså int. pol) eller noget dansk økonomi (eller evt. USA øk) ... Hvad siger i ? anyone? -
Er min lærer dum?
ForumindlægHvordan i alverden skal man kunne lave en dybdegående analyse og fortolkning af en 3 siders lang novelle, hvis den kun må fylde 500-600 ord!? Jeg sidder nu med 600 ord (omkring 500 uden citater) og mangler stadigvæk det vigtigste! :-S
