Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 15381 til 15400 af 113953
-
motion idag?
ForumindlægIdag dyrker kvinder motion pga. sundheds-og socialemæssige grunde, men jeg troede da ellers at det for at opnå det kvindelige kropsideal som vi har idag med flad mave osv...? Er I enige? -
Motion og blod
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig, hvordan motion og hjertet + blodkredsløbet hænger sammen? Altså bare kort fortæller hvordan de kan påvirke hinanden? -
For lavt gennemsnit - hvad skal jeg gøre????
ForumindlægHej SP, Vi har for ikke så mange timer siden, fået udgivet vores karakter inden for de skriftlige samt mundtlige eksaminer. Det er desværre gået UTROLIG slemt med de skriftlig, hvor man har fået en del 4'taller... Alt i alt har det mundede ud i at mit gennemsnit gik fra 11.2 til 10.3, hvi... -
Hjælp.. det haster
ForumindlægJeg er virkelig idiot til matematik.... jeg skal til mundtlig mat eksame imorgen jeg vil gerne høre om der er noget jeg kan gøre så jeg bare er sikker på at bestå.... -
international økonomi
ForumindlægHej folkens.. Jeg ville spørge om der er nogen som har en gammel eksamens opgave i IØ niveau B.. vil meget gerne se hvordan sådan en ser ud.. og så prøve at arbejde med opgaven.. vil blive meget glad hvis der bare er én som kan hjælpe ... På forhånd tak :) -
Mundtlig matematik
ForumindlægHey!Jeg skal op i mundtlig matematik b-niveau er på 2. år HH, og vil lige hører efter jeg har læst de tidligere tråde ang. den mundtlige eksamen om der er nogen der har nogle eksempler på de opgaver der bliver stillet, vi har nemlig ikke rigtig fået ret meget af vide af vores lærer.Så det ville v... -
sommereksam
Forumindlæghej vil lige spørge hvis jeg nu ikke består i en fag kan man godt tag om igen her til sommer så jeg efter sommerferie kan tag på b niveau -
regression på lommeregneren
ForumindlægJeg har en opgave, hvor jeg har fået opgivet en række x- og tilhørende y-værdier for en eksponentielt aftagende funktion. Jeg skal nu bestemme en forskrift for denne funktion. Normalt plejer jeg at indtegne på enkeltlogaritmisk papir og herefter finde a og b og til sidst forskriften. Men vores læ... -
potensudvikling , bevis A
Forumindlægy=b*x^a : y1=b*x1^a og y2=b*x2^a b*x2^a/b*x1^a=y2/y1 (x2/x1)^a=y2/y1 A=log(y2/y1)/log(x2/x1) Jeg forstår de 3 første linjer , men slutfacit kan jeg ikke forklare ? Hvordan skal jeg forklare hvorfor der kommer log og det ender med div...? modsat eskponentielle funk. der ender det i rod. På f... -
confused :(
Forumindlæghva' nu hvis man har fået 7 i skr. fysik(B) og 10 i mdt. fysik(B) og IKKE har været op i hverken mdt.(B) el. skr.(B) eksamen... bliver snittet så: (7+10)/2 = 8,5 og hvad i alverden skal man bruge fagets vægt til..??? seriøst forstår ikke systemet i det her shit... -
1.G om igen?
ForumindlægHej med jer :-) Jeg sidder og er meget frustreret over, hvad jeg skal med min uddannelse. Jeg går på STX, og startede i sommers i 1.G Jeg tog 10 klasse efter folkeskolen, for lige at blive det år ældre inden gym. Jeg har altid været mest sprogligt anlagt, men har også haft stor interesse... -
Dispositioner til matematikeksamen
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at se nogle dispositioner til matematikeksamen. Jeg skal selv op i mdt. matA, men niveauet må gerne være C, B (eller helst A, selvfølgelig) og vil gerne se hvordan andre strukturerer eksamen. Som sagt er emne og niveau ligegyldigt. Tak for hjælpen. -
potensfunktion
ForumindlægHej! sidder med et færdighedssæt som jeg øver mig på til eksamen i morgen. er kommet til en opgave som lyder Funktionen f(x)=b*x^a opfylder at: f(2) = 2 og f(4) = 16 bestem tallene a og b hvordan gør man dette? :) -
Teori om menneskekroppen som motor (energi i kroppen)
ForumindlægJeg har brug for hjælp. sidder og laver fysikrapport om menneskekroppen som motor. Og jeg mangler noget teori. det handler om kondition og andre med energi i kroppen -
Matematikbog med opgaver
ForumindlægDa jeg har opgraderet matematik fra c til b, kunne jeg godt tænke mig en matematikbog med opgaver i og løsninger. Dels pga. at min tidligere matlærer ikke var særlig god til at lære fra sig, og pga. at jeg afsluttede mat c i 1.g, og jeg skal nu op i 3.g, og jeg har derved ikke haft matematik i ... -
Gymnasial supplering
ForumindlægHej, Jeg er igang med mit sidste år på STX. Jeg har planer om at holde et sabbatår efter sommerferien, hvor jeg bl.a. vil læse mit matematik B-nivaeu til et A-niveau, men jeg er blevet i tvivl om, hvorvidt den gymnasiale supplering kommer til at påvirke mit karaktergennemsnit fra min studente... -
Perfectum, Imperfectum m.m.
ForumindlægJeg forstår ikke forskellen på, Perfectum, Imperfectum, plusquamperfectum og præteritum, Er der en venlig sjæl der vil forklare? og måske med nogle eksempler, har en eksamen torsdag :-) -
hvordan ser en disposition ud til en synopsis
ForumindlægJeg mangler et overblik over hvordan en synopsis laves. -
Årsprøve i matematik, hvordan fungerer det?
ForumindlægHej :) Er der nogle, der ved, hvordan årsprøven i matematik på A-niveau foregår? -
Teknologi A - Er det svært?
ForumindlægJeg skal snart på gym og har tænkt at vælge Tek a Design A som linje. Er det svært og hvad har i lært om i faget/fagene? Og gør det en stor forskel hvis man vælger Matematik i A fra starten af eller hæve det efter 2.g?
