Søgning på: amish folket. Resultater: 15421 til 15440 af 19974
-
ALKENERS STRUKTUR
Forumindlæghej hvordan ser alkeners struktur du ved opbygning kan ik, finde den i min bog alkener er så også 3 forskellige ethen=CH2 propen= CH2=CH - CH2 - CH3 1-Buten = CH2= CH - CH2 - CH3 tak -
Lidt glemt matematik!
ForumindlægHej. Jeg har lige glemt lidt meget nemme småting, som jeg håber i kan svare mig på. Helst hurtigst muligt: 2 ligninger, hvor jeg ikke kan huske reglen: (a+b)(a+b)=? (2a-3b)(2a+3b)=? -
8.156 (opgave 6)
ForumindlægEn funktion f er givet ved f(x) = x3 - 3x2 - 9x. Bestem x, så f'(x)=0, og bestem monotoniforholdene for f. Nogen, der kan hjælpe? På forhånd tak :) -
Social kontrol og social sanktion
ForumindlægJeg sidder med følgende to spørgsmål i samfundsfag, som jeg ikke kan finde noget svar på. Er der nogen der kan hjælpe og evt. forklare mig hvad de to udtryk betyder? 1. Hvad er social kontrol? 2. Hvad er en social sanktion? -
engelsk hjælp
Forumindlægheej jeg har brug for nogen ider til at blive beder til engelsk grammatik, og jeg kan godt læse,og jeg ser også film uden undertekster, men når jeg skal skrive engelsk går det galt, og til 8 klasse =) håber i har nogen ider! =) -
Mønsterbryder spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg skal svare på følgende spørgsmål: Vurder såvel positive som negative konsekvenserne af mønsterbrydning. Er der nogen der har nogle ideer hvad jeg kan komme ind på? -
Hvad interesserer en matematiker sig for i fritiden?
ForumindlægHej alle Blev nysgerrig efter hvad en matematiker interessere sig for i fritiden? Hvilke bøger kan pågældende lide at læse, og hvordan påvirker faget ham ? -
Valg af studie - Bachelor i IT eller Integreret Design? - Brug for kyndig hjælp.
ForumindlægHej Jeg er en ung gut, som er rigtig meget i tvivl om min uddannelse. Jeg står mellem to uddannelser - Integreret Design på SDU og IT på Århus Universitet. IT: http://science.au.dk/uddannelse/bacheloruddannelser/it/ Integreret Design: http://www.sdu.dk/Uddannelse/Fuldtidsstudier/Diplomingenioer/... -
Der findes andet i verdenen end gym
ForumindlægHvorfor den store fokus på skoleuddannelsen gymnasiet her på Studieportalen, der findes jo et hav af andre uddannelser, som også kunne have gavn af SP. Der er jo ingen tvivl om, at gymnasierne favoriseres her på SP (så lige en gul strip "kun for 3. g´er")... Danmark er altså lavet af an... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHvordan siger man: ?De ting var skuffende for mig. ?Mit bud: ?Diese Dinge waren für mich enttäuschend. -
SNIT HØJT NOK TIL OXFORD / CAMBRIDGE??
ForumindlægJeg mangler én eksamen men har indtil videre et gennemsnit på 11,1.(nye skala) Det kan jo nå at ryge lidt op eller ned... Jeg vil gerne søge ind på et engelsk universitet (med start 2009) Man kan søge flere ad gangen, hvilket jeg har tænkt mig, men Oxford og Cambridge kan ikke søges samtidig -... -
Eksamen på c-niveau
ForumindlægJeg skal op i psyk. på c-niveau. Ville blot ha' et eksempel på de spørgsmål, som man kan risikere at trække. Jeg har 24 min. forberedelse og 24 min. eksamination. -
Et par RIGTIG nemme spørgsmål
ForumindlægHej SPmennesker Jeg har ikk styr på faget religion, så har lige nogle sprøgsmål? 1. Jeg har læst i to forskellige bøger, hvor der i den ene står at det var Isak, som blev ofret af Abraham, og i den anden står der, at det var Ismael som faktisk blev ofret, så hvem er det? 2. Jeg har desuden læs... -
SU
ForumindlægHej. Nogle der kan komme med nogle fordele og ulemper ved SU. Jeg skal bruge 3-5 argumenter for SU ordningen, og 3-5 argumenter for at SU skal skæres væk. På forhånd tak. -
TILLYKKE, STUDENTER
ForumindlægAhhhh så er vi endelig studenter! Tillykke med huen til jer alle ude i det danske land og husk at fejre at gymnasiet endelig er slut :) Jeg sluttede i dag med 10 :) -
Fødder
ForumindlægHejsa hvornår stopper ens fødder med at vokse? -
Dit totale gennemsnit efter reformen
ForumindlægHvad er så dit totale gennemsnit? Det vil være interessant at se, om snittet er lavere eller højere end på den gamle reform. Der var mange HFere fra den nye reform allerede sidste år, men i år er alle det vist. Nu må I love at sige det ærligt. -
Kun 9-10 klasse(Har du 10 min.?:)
ForumindlægHej Jeg er lærerstuderende på 4 år, og er i gang med at skrive en opgave om idrætsundervisningen på folkeskolens 9 og 10 klassetrin. Jeg ønsker at finde ud af hvorfor så mange elever dropper faget idræt i folkeskolen, og hvordan jeg som kommende idrætslærer i folkeskolen kan give eleverne mot... -
hjælp! 1 fejl i hver sætning ?
ForumindlægRef fejlende og forklar hvorfor :) 1. When they lose both jobs and homes are their possibilities ruined. 2. The most interesting about the text is not what it saya but how it is written. 3. He keeps mention that he knows tje important people in town. 4. I havde always thought that it must be an e... -
Ren matematik
ForumindlægHar lavet et indlæg før, men prøver igen :) Nogle som har erfaringer med at læse matematik på universitet? Jeg overvejer det kraftigt, men kunne godt tænke mig at høre noget om studiet . Var det hårdt at starte? osv .:)
