Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15441 til 15460 af 25907
-
osmanner riget og den tredje verden?
Forumindlæg- Hvilke lande var underlagt osmannerriget? - hvad er ''Den tredje verden'' sådan meget kort fortalt ? -
OSO, hjælp ang. STX
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og er i gang med at skrive OSO om dyrlægeuddannelsen. Jeg er så ved at forsøge at beskrive vejen til denne gennem STX, men jeg er meget i tvivl om selve opbygningen af STX. Altså jeg har lidt svært i at finde rundt i alt det med fag på A,B og C-niveau osv.i forhold til... -
Hvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet?
ForumindlægHvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet? Hvordan vil ens skema se ude? Kan det skriftlige arbejde håndteres? -
gennemsnit til tandlæge?!<3
ForumindlægHej ehm jeg har søgt og søgt og søgt og søgt rundt på nettet, men kan ikke finde nogle ordenlige svar, så en eller anden hvis du ved hvad gennemsnittet til, at være tandlæge er, så vær sød og skriv det haha P.S. Jeg går i 8. klasse, Tror mit gennemsnit er 7,8/7,9. De ting, jeg skal forbedre er e... -
Snit for at komme på HHX?
ForumindlægHej.. Hvad skal man have i snit for at komme på hhx? lige nu ligger mit snit på 6,8. På forhånd Tak! :) -
Hjælp til valg af studieretning.
ForumindlægHej mennesker! Lige nu går jeg i 9 klasse og allerede den 6 januar skal jeg vælge en studieretning. Jeg er rigtig god til humanistiske fag, det er nemt for mig at få 12-taller i dem, men til gengæld har jeg store problemer med matematik. Hver gang jeg ser nogle tal, som skal regnes ud, får j... -
SRP klage
ForumindlægJeg er utilfreds med min karakter i SRP og overvejer derfor at sende et klagebrev, dog kunne jeg godt tænke mig at hører jeres bud på hvilken karakter min SRP skulle have? -
Parameter vs variabel
ForumindlægEr der en venlig sjæl der kan beskrive hvad vi mener med paramter og variabel? Hvis jeg fremstiller en matematisk model der beskriver et eller andet og præsentere variabler og parametre. Hvordan skelner mellem disse? Også: Hvad er en parametrisk-model og hvad er non-parametrisk model? -
Oversættelse
ForumindlægSidder og laver oversættelse af en tekst, men hvordan oversætter man dette mest hensigtsmæssigt?"Den her dag kommer du nok til at huske hele dit liv"På Forhånd Tak!vh,Carl-Johan -
Hvad er en unit
ForumindlægHvad er en unit -
Rette tysk
ForumindlægHej, er der nogen som har tid til at rette min tysk tekst, hvis jeg har fejl i dem, det ville være en stor hjælp! Den orginale tekst: I min sommerferie vil jeg rigtig gerne tage til Island sammen med min familie. Island har en rigtig flot natur, kultur, og mange andre flotte steder. Men på grund... -
HJÆLP TIL EMNE! HASTER!!!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en opgave i psykologi, hvor mit emne er radikalsiering blandt unge i DK. Jeg skal her bl.a. kigge på hvilke faktorer der gør, at folk går denne vej. Jeg sidder lidt fast, da jeg ikke ved hvilken psykologisk retning jeg skal gør brug af (udviklingspsykologi osv.). Derudover... -
Kongurensfejl
ForumindlægHvor er min kongurensfejl i sætningen: your income and ownership of expensive material things does -
Regning ved brug af logaritmetabeller
ForumindlægHalløj alle, jeg sidder med min SRP og skal forklare logaritmetabellerne og gøre brug af dem. I den forbindelse skal jeg svare på opgave 5.30, 5.41, 3.11 og 3.12 i "En revolution i regnekunsten" af Erik Vestergaard. Jeg har isært svært ved opgave 5.41 som lyder: Opgave 5.41 a) Anska... -
IB
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse, og skal nu til at søge videre. Jeg har seriøst overvejet IB (international baccalaureate) men vil gerne lige høre hvilke oplevelser andre har haft, og hvad I har hørt om uddannelsen? psssst efter vil jeg gerne studere noget samfundsfagligt såsom antropologi eller n... -
Hjertets opbygning
ForumindlægForstår det meste af denne figur "60" - men har et spørgsmål angående hvad Hulvene er: Av Knuden, og "his'ske bundt. Og hvad SA knuden og AV knuden er. -
Medicinstuderende (Medicin)
ForumindlægHej kære brugere Jeg har et spørgsmål til jer medicinstuderende herinde. Jeg ville meget gerne høre, hvor mange penge bruger man på bøger på henholdsvis et semester (sådan cirka). Tak på forhånd! -
Gode råd til simpel og udvidet nutid/datid
ForumindlægGode råd til simpel og udvidet nutid/datid. Huskeregler el.lign. -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået?
ForumindlægHej alle Er der nogen der har fået de skriftlige karakterer endnu?Venter stadig spændt på mineHvordan er det gået jer? -
Kildekritik mht. HR. Font rhente Fink momorandum
ForumindlægHej, jeg har analyseret kilden nedunder og er kommet frem til at det er en andenhåndskilde med nogle sekundær træk, har jeg mon ret eller skal jeg tage et kig igen? I må meget gerne udybbe samt finde eksempler der modsiger min præmis Kilde introduktion: Da Tyskland besatte Danmark om morgene...
