Søgning på: srp historie musik. Resultater: 15441 til 15460 af 24890
-
Fristil idé?
ForumindlægJa jeg skal skrive stil til mandag, og det er så heldigt at være en frisstil, men aner ikke hva djeg skal skrive om ! nogle idéer? -
slaver !!
ForumindlægHeei folkens. Jeg er i gang med at søge om slaver i usa. det jeg skal; finde nogle teorier om hvad de afrikanske slaver gjorde for at bekæmpe sig til friheden, eks. noget med at de ikke måtte sidde på nogle bestemte pladser i en bus o.s.v men kan altså ikke finde sådan nogle teorier. nogen der v... -
5 A-fag i den nye reform??
ForumindlægMed den gamle karakterskala kunne man gange sit snit med 1,03 hvis man havde haft fem A-fag. ER der nogen, der ved hvordan de vil gøre med den nye skala. Kan man stadig drage fordel af at have fem A-fag i den nye reform? -
Produkt - Plastikkirurgi og skønhedsidealer
ForumindlægVi skal lave et projekt om plastikkirurgi og skønhedsidealer. Vores overemne er forandring og konsekvenser. Vi har bare ingen idé om hvad vores produkt skal være:) Nogle forslag?:)) -
Oversættelse. Dansk - spansk og spansk - dansk
ForumindlægHej. Jeg håber, at der nogen, som vil rette mine oversættelser. På forhånd tak :) DANSK - SPANSK Fik du billeterne til Manu Chau koncerten? Tuviste la entrado para el concierto de Manu Chau? De tre kvinder er meget glade for at ses igen. Las tres mujeres son muy contentas para volver a frec... -
Videnskabsteori
ForumindlægHei på deg. Vi er nu i 2.g begyndt på vores AT5, hvilket handler om "Videnskabsteori". Har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg mener om dette emne, men det er nu irrelevant :) Vi har fået at vide, at grunden til at vi lærer det, er for at forberede os til videregående uddannelser, ... -
DTU-studerende hjælper gerne.
ForumindlægHej. Mit navn er Frederik og jeg kunne sku godt nok være det du har brug for. Jeg går på DTU og læser Kemi, men eftersom vi også dybdegående Fysik og Matematik, ville det være intet problem for mig at gennemgå fysik og matematik for dig. Jeg er yderemere igang med bioteknologi-faget så vi... -
Gider I vurdere mit abstract?
ForumindlægJa, jeg er sgu lidt i tvivl om hvordan det skal udformes. Her er hvad jeg har skrevet i første omgang: This study examines the anti-communist American society in the beginning of the Cold War, from 1945 to the latter half of the 1950’s. In this period of time the Red Scare had its second pe... -
oversættelse ´dansk-fransk
ForumindlægHej Jeg har en dansk tekst på 10 linjer som jeg har oversat til Fransk jeg vil gerne have at nogle lige så det igennem og evt. kom med rettelser linket til teksten er http://peecee.dk/?id=76466 -
hvordan analysere og fortolker jeg snehvide
Forumindlæganalyse og fortolkning af snehvide -
AT problemformulering
ForumindlægHej Studi. Er denne problemformulering god: Hvordan kan det være, at der er så mange overvægtige mennesker i det moderne vestlige samfund, når nu kropsidealet er noget helt andet? (det slanke evt.) Mangler stadigvæk problemstillinger og er usikker på hvordan de skal lyde. Derudover er jeg i... -
Samf./dansk..
ForumindlægHej, Jeg skal skrive i samfundsfag og dansk med fokuspunkt på ungdom i det senmodern samfund... Nogle idéer til hvordan i alverdenen jeg skal gribe det an? Tak... -
fortalt tid / fortællertid | tager 1sek
Forumindlæghvad er forskellen mellem fortalt tid og fortællertid? -
Kan man godt ..
ForumindlægKan man godt sige: My sister's dog's tale was long? -
Eventyr - læs og skriv.
ForumindlægJeg skal lave et eventyr i dansk, vil høre om i gad og læse den og evt. kommentere? :) Vil helst ikke have, at i retter - men i godt kommentere sprog, stavefejl og hvad jeg kan gøre bedre. Der var engang et kongerige, sådan et rigtigt godt og gammelt kongerige. Borgerne havde rigtignok alt, og d... -
puha matematik
ForumindlægNu er det sådan at jeg har valgt en matematisk retning på gymnasiet. Men jeg bliver bare ved med at sænke min egen selvtillid, ved at blive ved med at tænke på at alle de andre er klogere og bedre end mig. Jeg kan god li matematik, og vil gerne lære mere. Jeg har verdens sødeste lærer. Men de... -
Historieopgave im Den Danske Grundlov.
ForumindlægHej:) Jeg skal til at skrive en historieopgave om knap en månedstid og jeg overvejer at skrive om den danske grundlov, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal specifikt skrive om. Hvordan skal jeg få opgaven til at fylde de 10-12 sider. Jeg skal snart lave en problem formulering, men jeg ved ikke hv... -
Sufi islam
ForumindlægHej. Grunden til at jeg har oprettet et indlæg om sufi islam er netop for at få lidt "stof til eftertanke" af nogle forskellige mennesker. Hvad mener i om sufi islam og har i nogensinde hørt om den? Hvordan og hvorledes? Skriv hvad du ved, tror og mener. :) -
Antal sider
ForumindlægHvis jeg skal skrive en opgave på 15-20 sider - må den så godt være længere end 20 sider, hvis jeg ikke har skrevet 2400 tegn på hver side? 2400 tegn regnes jo normalt for 1 computerskrevet side. I følge min matematik skal jeg skrive 36000-48000 tegn i alt, hvis én side er 2400 tegn. -
Ægteskab
ForumindlægMåske skulle dette spørgsmål være under religion, men ja. Hvad mener I om et ægteskab mellem en protestantisk mand og jødisk kvinde? Ved I hvad religionerne mener om dette, kristendommen? Jødedommen? I så fald, hvis sådan et ægteskab kan lade sig gøre, på hvilken måde vil man så blive gift på? P...
