Søgning på: srp historie musik. Resultater: 15461 til 15480 af 24890
-
To uforståelige sætninger..
ForumindlægHejsa Jeg sidder med et stileemne, der omhandler Lykke. Hertil skal jeg læse et avisindlæg skrevet af Merete Pryds Helle, hvoraf et afsnit forekommer mig noget uklart. Hvad menes der med følgende afsnit: "På den anden side vil man i regeringensgrundlaget gøre Danmark til et førende land ... -
Hjælp til noget om Babylonsk matematik
ForumindlægHey venner! Er der nogen som kan hjælpe med en 3. årig studieretningsprojekt om "Babylonsk matematik"??? Jeg kan simpelthen ikke finde så meget om det. Så det ville være super med links og info etc. Tak på forhånd!! //Mig -
Kvantefysik, Double slit eksperimentet (lys)
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har et meget interessant emne jeg gerne ville have et lidt klarer syn på! Da jeg ikke vil til at forklare dette forsøg, antager jeg i kender til forsøget som jeg nævner i titlen hvis i giver et svar. Jeg ved at dette forsøg længe har været et mysterie som ikke har kunne... -
GRATIS...Husk det på SØNDAG
ForumindlægKæææmpe NYHED... Har lige fået besked fra en veninde som hun siger at S-tog Kører GRATIS på SØNDAG.. whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... såå det bare med at hygge sig søndag-dagen :P -
Opgaver?
ForumindlægNogle der ved hvor lang tid normalen er for at få sine opgaver godkendt her på studieportalen? -
Positioning: The Discursive Production of Selves
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder og læser til eksamen i psykologi.. Og som opgivet pensum er der blandt andet en dejlig lille lækker sag i form af Davies, harré og harré videnskabelige artikel ved navn : Positioning: The Discursive Production of Selves. Er der nogle kloge hoveder som kender til denn... -
haster! menneskets passivitet
ForumindlægHvem/hvad er skyldig i menneskets passivitet -
Overlevende fra 11.september 2001
Forumindlæghej allesammen Jeg skal snart lave projektopgave om Den 11 september 2001, og jeg ville lige høre om der er nogen der ved om der var nogle danske overlevende? eller bare nogen der oplevede det derover på forhånd tak -
2g opgaven. perspektivering HJÆLP
ForumindlægHEJ peeps sidder her ved vejs ende af min opgave som handler om ved vejen af herman bang. men nu skal jeg til at skrive min perspektivering til Henrik Ibsens "et dukkehjem", og jeg er bare FUCKED! please hjælp mig gode kære mennesker !! Sofie -
indledning
Forumindlægmå man skrive JEG i sin indledning? f.eks.: Jeg har valgt dette emne på baggrund af........ -
Køb af engelske bøger?
Forumindlæghej, spørgsmål tid. Hvor skal man hen for at købe alm. engelske bøger i københavn, når man ikke vil over nettet? Er der en bestemt bogbutik, eller kan man gå hen til hvilken som helst og sige de skal bestille den hjem? Tak på forhånd :) -
Analyse af 1984
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive om bogen 1984, men jeg er gået lidt i stå jeg skal analysere og fortolke romanen med et særligt henblik på forholdet mellem Julia og Winston og statens syn på kærlighed. kan i hjælpe mig med at begynde eller har i nogle forslag til hvor jeg analysere denne roman. -
Kan ikke komme igang med at skrive en fantastisk fortælling.
ForumindlægKan simpelthen ikke komme igang med at skrive en dansk aflevering. Det skal være en fantastisk fortælling. Jeg er bange for at blande det sammen med eventyr. Nogle idéer? -
Lean, hvordan staver man....
ForumindlægJeg er godt i gang med mit projekt om Lean, og kom til at studse over, hvor forskelligt folk egentlig skriver Lean. Det jeg mener er følgende: Lean LEAN lean Jeg kom til at tænke på, når man skriver Lean på disse forskellige måder, kan det så ikke være fordi man tillægger Lean forskellige betyd... -
Hjælp, hvordan????? HURTIGT.
Forumindlæghvordan oversætter man dette? er virkelig kørt fast .. :// ligepludselig mistede jeg kursen og flyvet satte kursen imod en ø, jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, gik i panink, og sagde i højtalerne at det skulle holde fast. ^ MHV .. -
Hvad er forskellen på primær og sekundær litteraturen?
Forumindlæg- Som nævnt i titlen, hvad er forskellen er i tvivl. Tak på forhånd -
Stern vs Erikson
ForumindlægJeg har tænkt mig at lave en opgave om Stern vs Erikson om deres teorier vedrørende børns psykologiske udvikling. Er der nogle der kan hjælpe mig om hvordan man kommer i gang og hvad der kunne være relevant at skrive om. Tak;) -
FREMTIDEN!!!! :O
ForumindlægGoddag! Så er AT-tiden ved at nærme sig, og emnet er FREMTIDEN. Er der nogen der har nogle interessante emner som vil dele med os andre?? Det skal helst være Biologi sammenkoblet med et andet fag. Men ellers er jeg åben for alle forslag! Håber i har nogle spændende og sjove emner :) Knus!! (: ... -
haster dansk stil
Forumindlæghejsa. jeg har oprettet indlægget en gang før, men da personen som ville hjælpe mig ikke ku alligevel, så vil jeg prøve og høre om der ikke er andre der vil hjælpe mig? det handler om en stil som jeg har skrevet på ca 2 sider, som jeg gerne vil ha rette for sprogelig fejl. -
Gode ord og fraser at øve på til eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal op til min mundtlige tysk-eksamen på torsdag, og jeg føler mig virkelig på bar bund. Jeg har planer om at memorere min præsentation, og genfortælle den tyske tekst på bedst mulig vis, men samtalen til slut skræmmer mig. Da jeg ikke er specielt god til at formulere sætninger frit. (...
