Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15521 til 15540 af 321608
-
Vand
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe mig med at besvare disse spørgsmål: - Hvilke krav er der til det vand et menneske skal indtage og hvorfor? (brug begreberne hypotonisk, hypertonisk og isotonisk) - Hvor meget af det ferskvand kan vi mennesker få fat i og bruge til drikkevand? - Hvor på jordklod... -
"Find et tal"
Forumindlæg"Find et tal, hvor det dobbelte er 132 mere end det halve". Er det mig der er komplet idiot? Siger mig IKKE noget. Kan I bare kigge på den, og så regne den ud på 2 sekunder? Wtf.. -
Matematik areal af trekant, hjælp
ForumindlægFor hvilke tal x kan x, x+1 og x+2 være sidelængder i en retvinklet trekant? For hvilke tal x kan x , x+1 og x+2og være sidelængder i en vilkårlig trekant? Jeg kan ikke besvare disse spørgsmål, og ville være glad hvis nogen kunne forklare dem for mig? (: -
retelse af dansk stil
Forumindlæghej jeg er ikke så gode til at skrive danske stil, er der en som gider at kigge i den lidt og ret nogle fejl, please foretag en analyse af anders bodelsens novelle. du skal herunder gøre rede for, hvad sker der med allans opfattelse af overlægen i løbet af novellen, samt forklare dens titel.OPGA... -
SERIØST hjælp mig
Forumindlægskal seriøst bruge hjælp..Sidder og skal lave en rapport om hjemløse børn i usa.. og kan slet kommme ret meget i gang eller videre..ikke nok nogen som er super eller bar hjælpsomme til eng?Skal aflvere den på mandag, ellers kommer jeg ik på 3 år? -
Overvægt
ForumindlægHey yous Hvad får et sundt og stabilt menneske til at spiser meget og konstant? Er det noget i kroppen? -
Irrationaliteten af...
ForumindlægHej folkens.http://da.wikipedia.org/wiki/Irrationale_talJeg forsøger fuldstændigt at forstå beviset, der føres omhandlende irrationaliteten af kvadratroden af 2. Jeg synes, det går glidende i den første del af beviset, men jeg kan ikke forstå den sidste halvdel. Er der nogen, der har tid og lyst ... -
Hjælp..plz
Forumindlægforstår ikke så meget af det. En der kort kan fortale mig...plz Das süße Âffchen, auf das Karim heute klickt, macht ihn fit für das Icon, mit dem er vielleicht später im Beruf Euro im Internet verschicken wird. Moderne Firmen brauchen solche Leute. Umgekehrt formuliert: Mitarbeiter, die diese Ze... -
cirklens ligning
Forumindlæghejsa..er der nogen der kan hjælpe mig med dette her .. jeg kan simpelhen ikke forstå det!! opgaven er således: bestem de værdier af tallet k, for hvilke x2 + y2 + kx + 2y + 3 = 0 det ville være rart hvis i kunne hjælpe mig tak på forhånd! :) -
Ubesvarede i Almen studieforberedelse
ForumindlægHej, Jeg kan ude til højre se, at der er en masse ubesvarede indlæg i kategorien 'Almen Studieforberedelse', men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvor mange der er af de ubesvarede indlæg - Nogen der sidder inde med dét tal? Pjuske -
Nedbrydning af organiske stoffer i døde dyr og planter
ForumindlægHej Alle. Jeg sidder her og kæmper lidt med biologi, så håber I kan hjælpe mig med mine spørgsmål. 1. Hvordan bliver de organiske stoffer i døde dyr og planter nedbrudt i naturen ? 2. Udleder vi mennesker stoffer til naturen, som er vanskelige at nedbryde ? 3. Hvordan nedbrydes den mad du sel... -
Churchills jerbanetæppetale 1946, 5. marts
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med at forstå, hvad den daværende engelske præmierminister ville sige med denne tale? Jeg har selvfølgelig læst den, og forstår lidt, men har brug for at forstå det lidt bedre -
Afgør x ud fra y (andengradspolynomier)
ForumindlægOpgaven lyder: Den menneskelige kanonkugle lander i et net i højden 3,0 meter over jorden. Hvor langt fra kanonen lander den menneskelige kanonkugle? x y 0 6 2 8.3 4 10.3 6 12.1 8 13.7 10 14.9 12 16 14 16.7 16 17.5 18 17.7 20 17.8 22 17.7 24 17.2 26 16.7 28 15.7 30 14.6 32 13.5 34 11.9 36 10.1 3... -
Bagers arbejdstid og løn
ForumindlægInden for hvilket tidsrum arbejder en bager - fra hvad til hvad? (hvis det er om natten) Hvad er en gennemsnitsbagers timeløn og er lønnen steget efter kornpriserne er steget? Jeg er ikke interesseret i henvisninger til ug.dk, jobindex.dk eller lignende sider da tallene derfra ofte er forkerte -
Gennemsnit
ForumindlægJeg har en tabel, som der skal beregnes gennesnittet ved. Skal man tage alle (tallene+ialt værdierne) og plusse dem sammen og derefter dividere dem med det antal observationer. Eller skal jeg ikke plusse ialt værdierne med. Tabellen er vedhæftet som en fil. -
Oplysningstiden og Ludvig Holberg
ForumindlægHej. Jeg er igang med at analysere et af Holbergs epistoplaer og den jeg er i gang med hedder vidst 326. Jeg skal så svare på dette spørgsmål: Hvilke menneskelige egenskaber besidder den lærde? Hvordan stemmer de overens med Oplysningstidens livssyn? Nogen der måske har noget at tilføje? -
Formler og ligninger
ForumindlægNogen som kan hjælpe med nedenstående opgaver? 3001 B: Body-Mass-Index, BMI, er et mål for sammenhængen mellem en persons vægt og højde. For voksne over 20 år falder BMI i en af følgende 4 kategorier: "BMI"------------------"Vægt Status" Under 18,5-----------Undervægt 18,5-2... -
Logik
ForumindlægNu har jeg siddet og kigget på det her længe og kan simpelthen ikke regne det ud... Nogle der kan hjælpe? -
en sætning
Forumindlæghvordan siger man på tysk - førstehåndsindtryk -
Om at gruppere observationer
ForumindlægGodaften, jeg sidder her og er i gang med at lave nogle opgaver. Jeg er kommet til et stykke, hvor jeg gik i stå. Jeg har desværre ikke lært noget om dette, så derfor har jeg ikke forstand på det. Opgaven ser således ud: -12, 14, -5, 23, 18, 11 intervalbreden 10. Hvad skal jeg gøre når de...
