Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 15641 til 15660 af 39512
-
novelle.
Forumindlæghej med dig. det er angående om min kommende novelle stil. jeg ved ikke om hvilke genre man kan skrive i en novelle? det vil være virkeligt fantastisk hvis du kunne hjælpe mig med det. -
Grammar Revision Verber
ForumindlægHey guys and girls.Jeg har brug for lidt hjælp og rettelse til nogle engelske sætninger jeg skal oversætte, så det ville være super fedt hvis i ville fortælle om jeg har rettet korrekt og kommet med korrekt rette-grund. 1) The manager of the three films are in townmin rettelse: The manager of the... -
Dansk - Rettelse
ForumindlægHej, vil bare se om nogle kunne rette min tekst. Må gerne kigge lidt på indholdet, men vil gerne have at det grammatiske bliver sat mere fokus på. Har allerede rettet det meste, men det altid bedst at få sine ting set fra andre. P.S: Når jeg har skrevet et afsnit, og trykker enter for at gå en ... -
Bøjninger på fransk
ForumindlægHar brug for hjælp til nedestående fransk bøjninger i nutid. -
Biologi forsøg
ForumindlægHej Jeg skal lave et biologi forsøg der hjemme. Jeg har prøvet at Google lidt, men synes ikke rigtig der er noget spændende. Jeg vil gerne lave noget der er fedt og sjovt, som man kan lave der hjemme/i naturen. Har desværre ikke mulighed for at lave øl. Har i nogle ideer? Det skal være på c nivea... -
Fp9
ForumindlægHej SP. Skal skrive en stil fp9 engelsk december 2019, som skal afleveres i morgen Nogle der ved hvad fp9 engelsk december 2019 hvad man skal skrive om? -
Nogen som vil tjekke disse opgaver
ForumindlægHej nogen som har 5 minutter til at tjekke nogen opgaver? -
Udregning af vinkel mellem to diagonaler
ForumindlægJeg skal udregne den spidse vinkel mellem firkantens to diagonaler.. Det er ligemeget hvilken af de to.. Jeg kan ikke se hvordan jeg skal angribe den.. Jeg skal vel på en eller anden måde have diagonalen "delt op" så jeg kan regne det som en vilk&#... -
Logaritme regneregler
ForumindlægHej, jeg har en ligning jeg skal løse, og kunne godt bruge noget hjælp. den lyder: 3=4*7^x tak på forhånd. -
Gennemsnit
ForumindlægGodaften! Er dette rigtigt? På et fodboldhold havde de 14 spillere følgende alder: 21 34 20 25 25 27 29 19 31 30 20 22 20 og 29 Hvad var holdets gennemsnitsalder? = 25 Hvor mange var ældre over gennemsnittet? = 6 *Hvor mange % af spillerne var under 25 år? = 57% På forhånd, tak. **... -
HURTIG!
ForumindlægHej. Er der nogle der har Folkeskolens afgangsprøve (Grønland): Problemregning - April-Juni 2008 plzz send den! jeg skal aflevere den på mandag! 1. USA 2. Økonomi 3. Flyrejsen 4. Klima 5. High School 6. Basketball-holdet 7 Basketball-spillet Plzz hjælp mig! -
Mit indlæg skal venligst slettes - Ellers tror min lærer at min opgave er hentet fra nettet.
ForumindlægHey, jeg postede for et stykke tid siden at jeg gerne vil have noget hjælp med tysk stil. Der fik jeg en del konstruktiv kritik osv. MEN problemet er at jeg har afleveret min stil til min lærer, som jeg lagde op her på studieportalen. DVS hvis min lærer tjekker nettet for at jeg har copy+pastet ... -
Gået i stå i analyse delen
ForumindlægHej :-). Godt nytår! Jeg er ved at skrive min 2. Års opgave (dansk-historie). Jeg skriver kun i dansk, og mit emne er mediernes magt, men med fokus på Muhammedkrisen (i nyeste tid). Jeg har lavet en del og alt det beskrivende og redegørende arbejde er færdigt, men den analyserende del sidder jeg... -
Genetik - hjælp!!!!
Forumindlæg1) Mange asiater oplever en kraftig ansigtstrødme ved indtagelse af selv små mængder alkohol, giv et bud på en genetisk forklaring på dette symptom. 2) Rensdyr III-I blev stjålet fra Rudolfs gård kort efter fødslen, og da både den røde lysende næse og evnen til at flyve viser sig når rensdyrene... -
Hjælp til engelskstil
ForumindlægHej, Ville spørge om der var nogle der ville hjælpe mig med rettelse af mine engelsk stil, som er en analyse af en artikel "The Great Famine" med henblik på en historisk samtidig sammenhæng. På forhånd tak :D -
Fravær og fratagelse af SU eller værre
ForumindlægHej. Jeg har meget fravær, da jeg har et dårligt immunforsvar, og derfor nemt bliver syg, især i vinterperioden. Mit fravær for det opgjorte er 12,14%, og mit fravær for året er 8%. Kan gymnasiet fratage min SU pga det, eller det der er værre, nemlig smide mig ud? -
Bestem differentialkvotienten f'(x)
Forumindlæga) f(x)=3x+4√x b) f(x)=2x∗e^x Mange tak :-) -
planlægger i jeres tid?
Forumindlæg... -
STX Tysk A-niveau, fortsætter
ForumindlægHej alle. Jeg går på STX (2.g) og jeg har fire A fag. Samfundsfag, engelsk, dansk og historie. Jeg har tysk på B-niveau (fortsættersprog) Men jeg overvejer lidt at hæve det til A-niveau så jeg får 5 A fag. Så kan jeg jo gange mit snit med 1.03, hvilket ville være fantastisk. Jeg ligger på 7 både... -
Studentereksamen
ForumindlægHej, jeg bliver student i år og har et vigtigt spørgsmål til jer. Jeg har desværre fået 00 i min dansk terminsprøve, og det gør mig virkelig nervøs. Jeg er ret sikker på, at jeg kommer op i dansk skriftlig til eksamen, og jeg er bange for at dumpe. Mit spørgsmål er: Tæller de afsluttende fag og...
