Søgning på: matematik 1g. Resultater: 15661 til 15680 af 32350
-
Hvad skal I op til i FSA?
ForumindlægHej Jeg vil så godt vide, hvad det er i skal op i udover dansk,matematik, engelsk og fysik. Personligt skal jeg op i geografi og samfundsfag. -
opg sæt
ForumindlægHej leder efter facitliste til matematik a 13 august 2008, men synes ikke jeg kan finde den, nogen der har den eller har lavet den? -
Bevis
ForumindlægHej. Jeg skal til en mundtlig Matematik eksamen her den 9 Juni. Jeg skal lave et bevis for to-punktsformlen, er der nogle som eventuelt kunne vise mig et bevis, det er for en eksponentialfunktionen -
Matematikhjælper søges!!!
Forumindlæghejsa! Jeg er en pige på 19 år som søger en der en ørn til matematik inden for sfærisk geometri! :-) grunden til at jeg søger en der kan hjælpe mig er fordi vi er ved at lave SRP og jeg skriver i Matematik og Historie inden for emnet navigation, hvor matematik delen så er Astronomisk navigation... -
Matematikhjælper søges!!!
Forumindlæghejsa! Jeg er en pige på 19 år som søger en der en ørn til matematik inden for sfærisk geometri! :-) grunden til at jeg søger en der kan hjælpe mig er fordi vi er ved at lave SRP og jeg skriver i Matematik og Historie inden for emnet navigation, hvor matematik delen så er Astronomisk navigation... -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg ville høre, om der er nogen, der evt. skulle have nogle dispositioner liggende fra deres matematik A (stx) mundtlig eksamen? På forhånd tak. :) -
eksamen hhx
ForumindlægHej, jeg ville høre, om der er nogen, der evt. skulle have nogle dispositioner liggende fra deres matematik B (hhx) mundtlig eksamen? På forhånd tak. :) -
Mateksamen 2019
ForumindlægHvordan er det gået for jer, som var oppe i matematik færdighedsregning for 9. Klasse? På min skole er det nemlig gået en del værre end det plejer ?? -
Mate 2011
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan Matematik STX A 2011 ser ud`? Jeg ved ikke rigtig hvad skal jeg øve mig i :( -
Noter
ForumindlægHej jeg skal snart op i mundtlig matematik på c-niveau og tænkte om nogle havde noter eller kunne referere til nogen på hjemmesiden her? -
-3
ForumindlægHvad sker der hvis jeg får -3 i både skriftlig & mundtlig matematik B? I forhold til at det skal vægtes med 1,5 -
dumpet eller ej?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 i skriftlig matematik A niveau og jeg får 00 til skriftlig eksamen? har jeg så dumpet mat A eller ? -
Differentialregning
ForumindlægHej alle matematik genier Er der nogen der kan hjælpe mig? Redegør for differentiabilitet af en funktion og udled tangentligningen. På forhånd tak :) -
Ligning med cosinus
ForumindlægHvordan løser jeg denne ligning? cos(x)=0.89 Jeg får et underligt svar i mit matematik program. -
At sætte udenfor parentes
ForumindlægJeg skal til mundtlig matematik eksamen i morgen og kan ikke helt sætte ord på hvad det vil sige at sætte udenfor parentes, kan nogen hjælpe? -
trigonometri v ≠ 90◦ p • 180◦, p ∈ Z
ForumindlægJeg er ved at lave dispositioner til matematik og håbede på at nogen kunne fortælle mig hvordan dette skal tolkes ? Gerne ud fra enehdscirklen. -
Gør rede for regneregler for vilkårlige trekanter.
ForumindlægHey derude jeg skal på i matematik b, men sidder lidt fast Gør rede for regneregler for vilkårlige trekanter. HVad skal jeg lige inddrage her COS og SIN eller hvad HJÆLP -
Differentialkvotient
ForumindlægKan nogen forklare mig sætning 9.5.1 ? Forstår ikke matematikken bag at d(f(x))=dy (Hvorfor er det lig med dy?) -
Starthjælp til opgaven nedenfor
ForumindlægDa jeg desværre er meget dårlig til matematik, vil jeg rigtig gerne "bede" om lidt starthjælp til opgaven nedenfor -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej, er der nogen, der har nogle gode guldkort til, hvordan man kan læse op til mundtlig matematik? Jeg skal op tirsdag d.21.
