Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15681 til 15700 af 40404
  • Lille engelskoversættelse

    Forumindlæg
    Jeg har oversat denne danske tekst: \n\nDa det var ved at blive mørkt, kørte vi videre mod “Bloody Omaha”, hvor over 2000 amerikanske soldater mistede livet. Vi skulle blandt andet se den stejle klippe Pointe-du-Hoc, hvor angrebet begyndte. Luftvåbnet havde i flere dage bombarderet de tyske kanon...
  • Lineær funktion

    Forumindlæg
    hvordan løser man den her opgave uden hjælpemidler: Grafen for den lineære funktion f(x)=ax+6 går gennem punktet P(4, 16) Bestem tallet a..
  • Substantivisk pronomier uden -ci og -là sætninger

    Forumindlæg
    Har fået to øvelser for til i morgen i fransk synes de er mega svære! Håber der er en der an hjælpe! \n\n34.Dansk:\n1.Pierre bor ikke i det hus, han bor i det dér. \n2. Det brød er for gammelt, tag hellere det dér. \n3. Til sommer skal jeg læse alle de her bøger. \n4. Se de sweatere her! Kan du b...
  • Reducer udtrykket

    Forumindlæg
    Hej.. vil nogen hjælpe mig med at reducere dette udtryk: ((16x^2)*y^-10*sqrt(x^7))/((4x)^(3/2)*(x^3)^2*(y^6)^(-2)) Jeg er kommet så langt her, men ved ikke hvad jeg SÅ skal gøre: 16*x^2*y^(-10)*sqrt(x^7) = 16*x^2*y^(-10)*(x^7)^(½) = 16*x^2*y(-10)*x^(7*½) = 16*x^2*y^(-10)*x^(3/2) =16*(...
  • Hjælp til brøkregning

    Forumindlæg
    Opgave 1: 16 / 8a / 3 Jeg får det til 2/2a, men facit siger 6/a.. Hvordan kan det lade sig gøre? - og hvad er fremgangsmåden? På forhånd tak!
  • Forhold

    Forumindlæg
    Hvis jeg nu skal beregne forholdet mellem 6,3*10^16 og 9,1*10^18 Skal jeg så bare dividerer den ene med den anden?
  • Binome 2.gradsligninger

    Forumindlæg
    Opgave 1. Jeg skal gøre rede for følgende ligning:z2=-r Ligningen her har to løsninger; z0= -i√r og z0= i√r Opgave 2. Her skal jeg løse ligninger: z2= 16 z2 = -16 Hvordan gør jeg dette?
  • At differentiere?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lidt forvirret over dette udtryk, som jeg skal differentiere: ½(16-x^2)*x Hvad stiller jeg op med ½? Og 16, når det er i parantes? For 16 er vel i teorien en konstant og skulle derfor "bortkastes", men må jeg gange ½ ind før jeg differentierer? Jeg...
  • Hvorfor vil ingen hjælpe mig???

    Forumindlæg
    Tyskland og Polen, hvordan er deres forhold nu og før i tiden???ps. er der nogle der har nogle ukendte tekster så jeg kan øve min oversættelse...
  • hvad betyder konjunktiv??

    Forumindlæg
    hvad betyder konjunktiv?? Jeg sidder og læser til tysk-årsprøve og vil gerne have, hvis en eller anden kunne forklare mig, hvad konjunktiv betyder!!
  • Help please

    Forumindlæg
    Hej Er der en der kunne tænke sig at se på mit engelsk essay? Det ville være en kæmpe stor hjælp for mig! :) Vil til gengæld gerne hjælpe med noget tysk, hvis der var nogen der havde brug for det ;)
  • indhente det forsømte ?! hjælp!

    Forumindlæg
    heey , hvordan siger man "indhendte det forsømte" på tysk ?altså ,at indhente = aufholenog forsømmelse = versuchstier , men , ?
  • hjemmesider...

    Forumindlæg
    hej.. tænkte på om der nogen som måske kan hjælpe mig med at finde en tysk artikel, som snakker om at våben er en årsag til at skolemassakre finder sted??
  • Grammatiske ting

    Forumindlæg
    Hej Hvis man får ti linjer tysk hvor man skal gøre rede for det grammatiske, hvad kunne det så ypisk være man skulle lægge mærk til?? På forhånd TAK
  • Syre i base eller base i syre??

    Forumindlæg
    Jeg skal fremstille en opløsning med eddikesyre og natriumacetat (base). Hvad hælder man først ind? Syren i basen eller omvendt? Eller er det ligegyldigt?
  • Max watt test/Kondital

    Forumindlæg
    Nogen som kender øvelsen og måske kan hjælpe mig ??????
  • Fysik rapport

    Forumindlæg
    Hvad vil det sige, at jeg skal skrive en teori der hører til øvelsen?
  • luftbarometeret

    Forumindlæg
    hvorfor øvelsen med charles lov også kaldes for: lufttermometeret??
  • Grammatik

    Forumindlæg
    Nogen som kan nogle gode hjemmesider med grammatik øvelser?
  • HJÆLP!!!!

    Forumindlæg
    er der nogen, der vil rette min fysik rapport (pendul øvelse)?