Søgning på: srp engelsk. Resultater: 15781 til 15800 af 31639
-
Ordstilling, help!
ForumindlægI de følgende sætninger skal der byttes om på ordstillingen, dvs. verballed før subjekt, så vidt jeg ved! 1)Næppe havde han sagt det, før det skete; Hardly had he said it, before it happened. ? 2) Engang var jeg svømmet for langt ud: Ikke et bud på selv, hjælp! 3)Ikke før søndag kunne han gør... -
Ingen årsprøve?
ForumindlægJeg går i 2g med studieretningen mat A, fys/kemi B. Til næste år skal jeg have fys A. Skal jeg så ikke op i skri. årsprøve i år i fysik? Det samme "problem" for en af mine venner, der har eng A, mat/samf B, han har så valgt mat. Skal han heller ikke op i skri. årsprøve i mat? Ellers d... -
Eng. oversættelse
ForumindlægHåber at der er nogen der kunne kigge min oversættelse igennem =) Her er den: 1)Aviserne er steget meget de sidste år på grund af inflationen eller kapitalismen eller de store avancer (1) eller hvad (2) det (nu) kan være. - The newspaper is grown a lot these last couple of years because of the ... -
råd
Forumindlæghej jeg har Eng på A-niveau....er der nogen der har gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mundtlige eksame -
Vietnamkrigen - Krig og medie
ForumindlægHej! Jeg skal i den kommende uge skrive AT-opgave. Hovedemnerne jeg kunne vælge mit emne udfra er, krig og enten medie eller teknologi. Jeg har valgt krig og medie, og udfra dette har jeg valgt at skrive om "De amerikanske mediers indflydelse på Vietnamkrigen". Jeg ville i den anledni... -
Skr. dansk HF i mandags.
ForumindlægHej med jer, Nu har jeg læst en del mener igennem og kan se, at der er stor forskel på hvilke emner man kommer op, alt efter om man tager HF, HHX und so weiter. Er der nogen som tog HF-skriftlig dansk i mandags og som vil komme med deres mening om eksamens-forlægget? Evt. hvad i skrev om? Knus... -
Rettelse? Hvorfor?
ForumindlægHej alle sammen, jeg har brug for hjælp.. Jeg kan ikke se hvorfor disse sætninger er forkerte og hvorfor de er: It is about that we should not take nature for granted. The story takes place in Egypt, a warm and sunny country, opposite Jons negative and cold thoughts TAK -
Cand merc/cand Oecon
ForumindlægSå skal også jeg til at vælge uddannelse og efter mange timers undersøgelse sidder jeg nu tilbage med to. Cand merc og can oecon. Jeg vil derfor høre om der er nogen, som kender forskellen på at læse til økonomi på handelshøjskolen Ha almen og dermed senere blive cand merc og økonomi uddanelsen... -
Kemi
ForumindlægHvad er Ce(SO4)2, ferroin og en skilletragt?? -
Engelskeksamen
ForumindlægHej... Jeg ville bare spørge om der er nogen af Jer, der ved hvordan en skriftlig engelskeksamen i 9.klasse foregår?? Jeg vil specielt gerne vide, hvordan fristil-delen ser ud. Er det en 100% fristil eller får man et overordnet emne? Håber I vil hjælpe.. Anne <33333 -
Samarbejde (Rühmann)
ForumindlægJeg vil gerne fremover samarbejde om tysk, så kan vi jo får nogle forskellige bud på banen, det er måske en fordel for eleverne, men det kommer helt an på tonen i indlægget. -
Bøger
ForumindlægHej Tænkte på om der var nogle som læser Ha (int.). hvis der er vil jeg meget gerne vide hvilke bøger i skal have til jeres pensum? Tak -
Skoletræthed - optagelse på HF
ForumindlægJeg er en pige på 15 år (fylder 16 i januar), der startede i 1.g i år, naturvidenskabelig studierætning. Skoletræthed er noget jeg, som mange andre, lider af, og jeg ved at jeg ikke vil klare at gennemføre hele gymnasiet med andet end lortekarakterer, da jeg totalt mangler motivation. Jeg har ... -
Lidt grammatik hjælp!
ForumindlægHejsa. Hvis man skal sige, landets regering, hvordan er det så lige det ser ud? The country's goverment? Mvh Louise -
9 små sætninger rettes
Forumindlæg1) Tror du, det nogen sinde vil lykkes dig at vænne dig til den danske sommer? Do you think, you ever will succeed in get used to the Danish summer? 2) Kan du holde ud at se på tyske og skandinaviske turister på Mallorca og Rhodos? Can you hold out looking at the German and the Scandinavian to... -
Abstract
ForumindlægEr der en som vil kigge mit abstract igennem? -
Hjælp: Hvad synes du om denne formulering?
ForumindlægHej Alle Hvad synes i om det nedstående afsnit. Er det forståeligt? Ideer til omformulering? Andet ordvalg mm? Afsnittet skal være starten på svaret til et redegørende spørgsmål hvor jeg skal forklare det amerikanske Valgsystem. Efter afsnittet vil jeg så gå i dybden og dette er blot &q... -
Min drøm
ForumindlægHeej Jeg har en drøm om at blive Socialrådgiver! og har altid haft den drøm, vil så gerne tage uddannelsen. Har begrund af min sygedom, desværre været meget fraværene fra skole:(n, hvilket har gjort at jeg nok kommer ud med en rigtig dårlig gennemsnit. regner ca med at få 2 til 3 i gennemsnitte... -
reinsteigern
Forumindlæghej er der nogen der ved, om der findes et dansk ord for "reinsteigern" eller "hinensteigern"? vi er flere der har diskuteret det, og vi kan bare ikke komme i takne om et tilsvarende ord på dansk. jeg er bare helt blank, og det er kraftedeme irriterende! og det står altså d... -
Økonomi på KU
ForumindlægHej alle .. Ville lige høre om der er nogen der er i gang med at læse økonomi på KU, eller på et andet universitet her i landet. Vil meget gerne høre lidt om studierne. Har læst mig frem til en del på nettet mht. fag osv... men vil gerne høre det fra en der er igang med studiet. Hvor meget fylder...
