Søgning på: radioaktivitet forsøg. Resultater: 15901 til 15920 af 17507
-
Hvad siger i til samf??
ForumindlægHejsa folkens...Nogen der har en god opgave om Englands- og Blairs "medvirken" under Irakkrigen?? Jeg er lidt lost - og ved slet ikke hvorfor jeg har valgt samfundsfag, troede jeg var god til det - men nej... Jeg blev klogere.. Eller det gjorde jeg jo så ikke :o) -
13 -Skalaen
ForumindlægSkal 13-skalaen laves om???Hvad er jeres mening?? -
Tre fag på A-niveau???
ForumindlægJeg går i 2. g og har matematik og kemi på A-niveau. Nu skal vi så snart vælge igen, og jeg har overvejet at vælge fysik på A-niveau. Nu kender jeg ingen der har tre fag på A-niveau, men jeg har hørt, at det skulle være meget hårdt. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? -
Reform 2005 - Godt eller skidt?
ForumindlægGymnasiereformen i 2005 står for døren og jeg vil i den anledning høre, hvad du synes om den. Er det godt eller skidt at få en reform? -
Kunne godt bruge hjælp til at få rettet min oversættelse fra dansk til fransk!
ForumindlægIndirekte tale: Spørgebisætninger Oversæt- husk: s´il (-s) si elle (-s) 1. Fortæl mig, om du har lyst til at komme. 2. Jeg må vide, om de er blevet forhindret. (avoir un empéchement). 3. Det er svært at sige, om han gjorde ret i (bien faire de + inf) at betale. 4. Det er nødvendigt at fastslå (ét... -
Hvorfor har jeg uren hud? :(
ForumindlægHej!Jeg har hørt at her hjælper man alle enhver inde på denne hjemmeside!Jeg ved godt at det jeg skriver ind ikke har noget med lektiehjælp af gøre men jeg har et problem og det er at jeg har uren hud! Men hvorfor har jeg uren hud i forhold til alle andre teenager? De kalder mig øgenavne og det g... -
Karakter - 11/13
ForumindlægHejsa.1) Jeg tænkte på om der var nogle med et snit omkring/over 10 som gad lægge deres karakterer ud i dette indlæg?2) Er der nogle som kan henvise til nogle samfundsfags- eller geografiopgaver til 13? -
Kæreste sorg!
ForumindlægDet her har ikke noget med lektier at gøre! Men jeg kan ikke lave lektier pga min kæreste er gået fra mig... Jeg vil virkelig gerne gøre noget ved det, men jeg har prøvet og prøvet og jeg kan ikke lade være med at tænke på hende! Vi har kommet sammen i 15 mdr og pludselig er det hele væk!! Jeg ka... -
Vektoregning..
ForumindlægHey.. Jeg har et problem med en vektorregning..Jeg har en bro, hvor jeg kender længderne på nogle stangkræfter..Og jeg kender trykke på nogle bestemte stænger i broen, og så skal jeg udregne resten..Nogle der har nogle ider / ligende opgaver, som der kunne hjælpe mig lidt.? -
Formel for Uendelig udhæng.
ForumindlægHej. Uendelig udhæng. Hvordan kan du stable bøger, så tårnet bliver så skævt som muligt, dog uden at vælte. Der er en meget interessant matematisk sammenhæng mellem det maximale udhæng og den krævede mængde af ens bøger. For at regne videre er bøgerne af ens tykkelse og 58 cm lange. 1. Udregn ... -
nationalromantik
ForumindlægHej.Er der ikke nogen, som kender til nogen gode salmer,dertydeligt afspejler nationalromantik, Jeg fatter virkelig ikke hvad forskellen på det og så universalromantikm så hvis der er nogen der kender til det sidste ligeledes, er de meget velkomne.. -
Kemi A-niveau
ForumindlægHej Jeg ville lige høre om nogle havde lavet opg. 2 i maj 1993 og opgave 1 i maj 1995 I studenterhæfterne...Ville bare lige høre om der var noget hjælp at hente... -
FRODO..FRODO.HJÆLP
Forumindlægdu spurgte om jeg ville have en referat, det vil jeg meget gerne ,så redder min dag. har du en? -
SSO (investeringer & finansieringer) fredag d.4 START!
ForumindlægHey Crew :) Jeg har her oprettet tråden omkring min SSO! Jeg får udleveret case'en i morgen fredag d.4-2 :) Det blir spændende at se, hvad problemformuleringen lyder på. Jeg vil poste det hele i morgen, når jeg engang når hjem omkring ved 15 tiden. Jeg håber på at I vil havde lyst til at hjæl... -
rente og annuitet
ForumindlægHejsa. Nogle der kan forklare mig hvordan denne nedenstående fremskrivningformel forekommer? -
er bortvisningen okay...???
ForumindlægHejsa.Er i dag blevet bortvist fra mit gymnaium, da min tysk lærer fandt ud af, at jeg havde fået en her inde til at rette min opgave.Synes ikke selv, at det er helt fair, da jeg selv har lavet opgaven, men bare fået en til at se den igennem. Det samme kan ens forældre jo gøre, og det betragtes i... -
Ved hjælp af mitosen, skal du forklare at alle fosterets celler indeholder 46 kromosomer.
ForumindlægVed hjælp af mitosen, skal du forklare at alle fosterets celler indeholder 46 kromosomer! Har svært ved at danne overblik over spørgsmålet. Kender til Mitose og at vi har 46 kromosomer men at svar på dette spørgsmål virker lidt uoverskueligt lige nu. Skal til eksamen. Har bruge for hjælp. -
skr. eksamen
ForumindlægNå, hvordan gik det?Mener selv det gik okay - havde klart regnet med at se en opgave i elektrokemi, men det måtte jeg jo så være foruden. -
Tysk 5 i eks :(
ForumindlægJeg fik 5 i tysk. Jeg startede på hører teksten og bagefter læseteksten lavede en disposition og sammenlignede :( Giver det 5???? -
Fransk - rettelse
ForumindlægHejEr der nogen der vil rette dette?Mvh. MariaTomi Ungerer naissait/est né à Strasbourg en 1931. Quand il est quatre ans son père meurt, et pour cette raison sa mère s’installe à Logelbach avec ses quatre enfants.Pendant la guerre Tomi/il vit la endoctrinement nazi à s’école. Il dessine beaucoup,...
