Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 15981 til 16000 af 39512
  • try this girls..

    Forumindlæg
    hey.. Just an interesting question.. what do you find fascinating about the opposite sex ???
  • Omvendt proportionalitet

    Forumindlæg
    Jeg har følgende opgave som jeg sidder lidt fast med:En omvendt porportionalitet har følgende funktionsforskrift:f(x) = 8/xDen skal tegnes ind i et koordinatsystem, men hvordan kommer jeg videre med den??? Jeg er ret meget på bar bund!
  • hjælp ang. valg af fys vs bio på ku.

    Forumindlæg
    Ja overskriften nævner næsten hele problemstillingen, jeg skal bruge hjælp til at beslutte mig om jeg vil læse fysik eller biologi nu til sommer på ku. Jeg finder begge fag interessante, på gym havde jeg dog ikke biologi på højere end c, hvorimod jeg havde fysik på a. Det er ikke fordi jeg er et...
  • SSO i Latex

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til at skrive SSO, og har valgt matematik. Jeg vil skrive i Latex, men hvordan ændrer jeg sidelayoutet, så man har skriftstørrelse 12 og 1,5 linjeafstand, som er kravene ved SSO? Jeg prøvede nemlig før at tage en side fra et word-dokument, hvor hele siden var fyldt ud med tekst - ...
  • Ligninger! Hjælp

    Forumindlæg
    Hej igen, i min anden tråd kom jeg til at skrive forkert, så nu prøver jeg lige igen... Jeg skal bruge hjælp til disse to ligninger x^2 = 9 3 x + a = 4 Jeg går i 1.g og har matematik på B-niveau, men jeg er super dårlig til ligninger.
  • Godt nok til htx eller..?

    Forumindlæg
    Hejsa... Jeg kunne godt tænke mig at gå på htx. Har lige fået mit nye gennemsnit som lå på 8.2 den her gang og tænkte på om det var godt nok til at blive optaget på htx, da det også lå engang på 8.5. Jeg ved godt at man skal være god til mange fag og især til matematik og fysik, da har jeg fået ...
  • The American Promise

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en aflevering til i morgen, som jeg har ikke fået lavet noget på, pga. af andre afleveringer. Er der nogle der har noget materiale eller noget, omkring Barack Obamas tale: The Amercian Promise? Alt omrking det, ville være en hjælp. Mvh Katrine
  • Skimte igennem!!!

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil skimte min kemi aflevering igennem. Denne aflevering er kun sammensat af 3 opg. ikke ret lang. Det ville være rart hvis nogen gad det!Skal nemlig aflevere det imorgen (mandag)På forhånd tak!Ps. bare angiv jeres email her
  • GENNEMGANG AF KORT TYSK REFERAT

    Forumindlæg
    Hej med jer, Søger hjælp til at gå min tysk aflevering igenem. Selve afleveringen er ikke på mere end ca. 300 ord, og er et referat af "Petticoat und Milchbar". Håber nogle har overskud og tid til at hjælpe! På forhånd tak!
  • Bestemmelse af eddikesyre koncentration

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lavet en kemi aflevering om dette. Er der en der er rigtig god til kemi, som vil kigge min aflevering igennem og komme med nogle gode råd hvis jeg har lavet nogle fejl. Mvh. Stine
  • Gnidning på skråplan - hjææælp!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en fysik aflevering om Gnidning på skråplan, som jeg har lidt svært ved. I afleveringen er der 5 små opgaver jeg skal svare på, og det vil være rart hvis der er nogen der vil forklare mig det på en let måde.. Opgaven er vedhæftet. Tak på forhånd. :)
  • Vil i rette?

    Forumindlæg
    Er der ikke en venlig sjæl, der har mulighed for at rette min mat aflevering igennem? (9. klasse niveau) Hvis en af jeg har mulighed for dette, så giv mig jeres mail, så jeg kan sende opgaverne og afleveringen! På forhånd mange tak!
  • Opløselighed og ligevægte

    Forumindlæg
    Hej studieportalen Jeg sidder på nuværrende tidspunkt lidt fast i en aflevering og ville spørge om hvordan man løser spg. 2 i min aflevering med de oplyste data. Samt det ville være rart at også vide hvilke formler jeg skal anvende i spg. 3 og 4. På forhånd mange tak for hjælpen
  • Virksomhedsøkonomi skriftlig eksamen 2008???

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en aflevering, og kan ikke komme videre, forstår slet ikke viø overhovedet... Derfor leder jeg efter én der enten har lavet denne opgave som aflevering el. andet. Det er den der blev brugt til eksamen i 2008 i skriftlig virksomhedsøkonomi B
  • Stress, hjælp please!!!!!

    Forumindlæg
    Heej tak for kigget . Jeg er "lidt" forvirret angående en tysk dispotion . Altså spørgsmålet lyder sådan : I afleveringen skal jeg aflevere 11 sider altså med dispotion, men de 10 sider skal være kilder, ikke? Men hvad så med fremlægningen, skal den høre med i afleveringen?
  • Induktionsstrømmens retning

    Forumindlæg
    Heej, sidder her med en fysik aflevering.. Fysik afleveringen handler om induktion, nu er jeg nået til induktionsstrømmens retning og her står jeg af har læst meget om det men alt står forvirret. så hvis der er nogle der er søde og forklare det meget kort?
  • SRP: Hvilken karakter er passende?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er enlig bare nysgerrig om hvilken karakter i mener min SRP aflevering om Spies i fagene Afsætning A og Dansk A er værd :) Har lige fået den tilbage og vil gerne finde ud af om det er en retfærdig karakter jeg har fået. Har vedhæftet afleveringen
  • SRP: Hvilken karakter er min SRP værd?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er enlig bare nysgerrig om hvilken karakter i mener min SRP aflevering om Spies (i fagene Dansk A og Afsætning A) er værd :) Har lige fået den tilbage og vil gerne finde ud af om det er en retfærdig karakter jeg har fået. Har vedhæftet afleveringen
  • Hjælp til spansk grammatik rettelse af en stil

    Forumindlæg
    Hej. Jeg kunne godt tænke mig at få hjælp til rettelse af en spansk aflevering, som jeg har lavet. Afleveringen er delt op i en A-del og en B-del, og det er A delen med knap 100 ord, som skal rettes. - Tak på forhånd
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har den her super korte tysk aflevering på 62 ord som jeg ønsker rettet! Jeg håber, at der er nogen, der kan bruge 5 minutter af deres tid på at rette afleveringen Tak på forhånd! :)